Ik ben vannacht bevallen van een baby in mijn droom . En ik had co-ouderschap met een meisje dat ik amper kende. Heftig
Ik had gedroomd dat ik dus zwanger was en ik er aan vast zat voor 21 jaar. I call it a nightmare.
De grap is dat we die al hebben maar hij denkt blijkbaar dat ik niks/te weinig doe als hij iets niet ziet. Kan zo van alles opnoemen dat ik doe maar als het aanrecht niet opgeruimd is als hij thuis komt ergert hij zich daar heeeel erg aan. Hij is vast vergeten dat hij zelf altijd afwas van 3 dagen verzamelde toen we nog niet samenwoonden.
Dikke regen en onweer en ik lig nog lekker in bed.
Heerlijk om niet te hoeven werken vandaag
Niet mewr doen dan, vind het echt van de zotte dat er anno 2020 nog mannen zijn die verwachten dat hun partner alles doet
Waarom denk ik altijd dat het een topidee is om een afspraak supervroeg in te plannen op mijn vrije dag, āwant dan heb ik zo lekker veel aan mijn dagā. Heeft echt nog nooit levensgeluk opgeleverd
Oh het is niet meer gisteravond, maar als je nog een keer wilt spelen doe ik graag mee! Had dat spel altijd met mijn ex en vond dat zo leuk, maar heb het niet meer gespeeld sinds we uit elkaar zijn. Dus vind dit echt een chille oplossing
Dat verwacht hij niet hoor maar hij is ten onrechte van mening dat hij meer doet. En dat is gewoon niet waar maar ziet hij echt niet in. Laat hem vandaag ff met rust en hoop dat hij dan tot inzichten komt. Hij is normaal namelijk niet zo onredelijk.
Dit doe ik ook altijd. Ben absoluut geen ochtend mens en dan de hele dag gehumeurd en moe.
Ik had gisteravond een paniekaanval omdat ik me vanwege mijn paniekaanvallen kut en eenzaam voelde om vandaag naar huis te gaan en daar de hele dag alleen te zijn, zoals zoveel dagen op dit moment. En nu heb ik vanochtend op een goede manier aangegeven dat ik mijn vriends reactie hierop niet fijn vond, heeft hij zijn excuses aangeboden en blijf ik vandaag ook bij hem (ondanks dat hij de hele dag niet thuis is) zodat we vanavond in ieder geval samen kunnen slapen. Goed begin, nu alleen nog iets van de rest van de dag maken
Neem de app Swe.epy voor een tijdje en dan de betaalde versie. Kun je beide de algemene taken invoeren die jullie doen en scoor je punten voor ieder ding (zelf instellen hoeveel punten voor wat) en dan kan je letterlijk zien wie wat doet en wanneer heeft gedaan. Dan ben je zo van deze hele discussie af lijkt mij.
Ok ik ga eind nov de wijn escape proberen
Nee die vind ik zelf wel wat mooier uitgevallen, niet zo verdwaald van elkaar afstaan (net als Donna vroeger van 902010š¤£)
Had net een afspraak met een klant met Molecule op en vraag me nu af of het een forummer was
Neee er heeft iemand tegen mijn (geparkeerde) auto aangezeten. Hij heeft gelukkig aangebeld wel. Maar best veel schade⦠sowieso 4 panelen die vervangen moeten worden
Hij moest uitwijken voor een kat zei die. Nouja ben wel blij dat de kat nog leeft.
Ik heb al een tijdje last van buikpijn, maar nu is het zo erg dat ik niet eens kan lopen. Echt niet normaal
Het valt me op dat overal ineens van die lelijke graffiti tekeningen opduiken. Of nou ja tekeningen, vaker spuuglelijk geschreven woorden of een mislukte penis. Gok gevalletje van #verveling #corona
Ik word steeds echt precies klokslag een uur te vroeg wakker, ben onder de indruk van mijn biologische klok haha. Maar wel irritant
Van Rogier roeters ofzo zeker ?
Al 1,5 uur gewandeld met hond, bananenbrood staat in de oven, ontbeten, afwas weggewerkt, straks badkamer schoonmaken en hardlopen (voor het eerst na mijn marathon van zondag, zoveel behoefte aan hardlopen niet normaal). Iets bedacht voor het avondeten.
Lekker productief dagje.