Wat je even kwijt wil #43

Ik zit in de wachtkamer bij de dokter omdat ze mijn teen zo gaan fixen en ik ben echt heel nerveus.

Ik heb een ingegroeide nagel :nauseated_face:

1 like

Mijn moeder draagt die ook altijd, weet alleen niet of dat betekend dat mn moeder misschien ook op het forum zit of juist dat dit verband niet bestaat.

2 likes

Heb je een recept van dat bananenbrood? Ik ben nog opzoek naar een vegan recept dat niet super ingewikkeld is qua ingrediƫnten

1 like

Ik ben geen dokter, maar zou er wel eentje bellen als ik jou was.

3 likes

Ik heb nu die van lisa goes vegan gebruikt (soort van wel wat dingen aangepast, maar in de basis is het die)

1 like

NEE!! ik wil niks zien wat met bangs te maken heeft. Heb het gevoel dat deze hele lockdown een test is van de overheid om mijn kapsel te verpesten.

9 likes

Verkeerd ingepland en voor niks nerveus nu. En nu kan ik ook pas maandag terecht. Bah.

Voor meer motivatie zou ik wat filmpjes kijken van mensen die tijdens de eerste lockdown hun haar knipten, voor je het weet gooi je er ook een kek kleurtje in.

2 likes

Ja lock(down) als in haar. #Illuminati

1 like

Leuk! Vanavond kan ik wel

1 like

Nee, de kat van mijn zusje is ernstig ziek en de dierenarts is niet erg positief :(. Mijn vakantie is zo leuk, maar nu maak ik me de hele tijd zorgen

Cool bedankt! Ziet er niet heel moeilijk uit, ik ga het proberen

1 like

Ik heb al een paar keer gehad dat er dingen in mijn fietsmandje zaten die niet van mij zijn dus ik had een mail gestuurd naar de woningbouw of ze toevallig camerabeelden hebben. Krijg ik terug nee, maar doe maar aangifte

Wtf?! Zo overdreven

Vervelende dingen? Rare reactie idd

Ik had net een telefonische intake voor een bijbaantje naast mijn huidige baan, en ik ben door naar de volgende ronde! Volgende week een digitaal sollicitatiegesprek!

12 likes

Nou dit was sowieso iemand die best op het forum zou kunnen zitten.
En je moeder zou hier ook best kunnen zitten :eyes:

Gewoon troep en ook iets van inkt ofzo? En dat geeft dan af aan mn tas en handen, dus dat is gewoon raar? Maar het is alleen als het heeft geregend dus misschien is het een reactie van het metaal van mn fietsmand net zoals dat groen wat je van ringen en oorbellen krijgt, ik wilde gewoon uitsluitsel

1 like

Dat hoort eigenlijk gewoon bij het leven met een fietsmand. Mensen zien dat als een soort prullenbak volgens mij

7 likes

Ja ik ben nogal paranoid dat iemand het specifiek op mij heeft gemunt dus ik wilde t ff uitzoeken hahah

camera beelden mogen toch niet zomaar gedeeld worden? Denk dat ze daarom aangeeft dat je dan aangifte moet doen omdat de politie het mag opvragen. Maar goed, wellicht papiertje ophangen aan je bak ā€œDit is geen prullenbakā€ en als je het dan nog krijgt, tsja fietsmand leven.

3 likes