Ik houd het zeker in de gaten!
Kun je anders niet alleen het scherm dat het fragment afspeelt delen? Dus youtube/spotify/whatever, en dan kun je zelf door met je mail! Dus zo bijvoorbeeld:
Niet gewoon een amandelsteentje?
hahah nou, ik wil dus precies iets van spotify laten horen en dan zie je dat inderdaad zo, maar ik vind het ook niet nodig dat ze de rest van dat scherm zien, maar als ik hem op mn andere scherm zet zie je de mailā¦maar ik denk dat ik het gewoon vanaf mn telefoon afspeel
Maar als je window deelt zien ze alleen spotify! En niets anders op het scherm, mocht je dat aanklikken! Zie je ook aan dat rode balkje eromheen.
Mān favoriete insta account is van een ouder stel van twee mannen die allebei David heten en ze eindigen hun berichten altijd met āyou are our loved ones, and to be perfectly clear, that excludes no oneā.
Maar nu krijgen ze dus steeds berichten van die insta bots en die noemen ze nu āmisguided loved onesā haha zo lief
maar ook dat hoeven ze niet te zien (mijn afspeellijsten en zoā¦) ik ken die mensen helemaal niet dus vind dat gewoon onnodig. misschien kan ik dat scherm nog uitsnijden?? haha ik ben gewoon moeilijk
Misschien kan je gewoon een wit word vel of een random afbeelding als beeld delen, het geluid er dan bij aan zetten kan gewoon (wel opletten dan moet je eerst iets aanvinken voordat je deelt) en kun jij door met je mail terwijl zij het witte vel zien.
Net gekeken en zie zo niets⦠Maar ook nog nooit eerder last van gehad dus weet ook niet zo goed waar te kijken
@xMillieeee Zo raar! Het begon bij mij voor het weekend. Nu zit ik sowieso de komende tijd gelukkig alleen thuis.
Vaag he, ik dacht eerst mn amandelen. Kan zelf niks zien dus mn vriend gaat vanavond even kijken. Heel irritant gevoelā¦
Kun je niet het beeld uitzetten van teams (dus dat ze alleen je profielfoto zien) en dan geluid wel aan zodat ze alleen het geluid horen?
Pfff mijn H&M jurk werd niet geleverd, dus ik was net als een gek gaan fietsen. Nu heb ik m tenminste.
Mijn vriend werd net weer voor de 912347583e keer gebeld door energieleveranciers (jee, kvk). Maar deze kwam heel overtuigend over en vertelde dat ie van onze eigen energieleverancier was. Hoe weet je dat nu zeker? Dat is toch bullshit? Belt die uberhaupt wel eens om je te vertellen dat je huidige contract goedkoper kan?
Nee je eigen maatschappij belt nooit, maar volgens mij kunnen die bedrijven die jou bellen wel zien waar je nu zit. Ik vind ze Ć©cht heel aso want als ik zeg geen interesse te hebben, dan blijven ze doordrammen en als ik dan nog een keer bedank en ophang dan bellen ze gewoon terug. Tip voor je vriend, het zijn vaak 088 nummers (of Den Haag/Leiden) en daarbij neem ik altijd alleen op met āhalloā. Als ze dan zeggen dat ze op zoek zijn naar Spaarlamp zeg ik dat ik dat niet ben, of dat Spaarlamp dood is. Werkt wel heel goed.
Haha, hij zegt altijd dat ie een eigen kerncentrale heeft. Werkt ook wel! Maar inderdaad, het is nogal onbeschoft. Maar bedrijven die bellen over de registratie van domeinen voor websites spannen toch echt wel de kroon! Wat een oplichters zijn datā¦
Ja, dat viel mij ook al op! Kan toch niet echt zijn? 1 berichtje van die ouders ah la, maar al die berichten erna?
Ik hoop van wel ja
Ik heb via etsy een foto laten maken en daarbij stond dat het omgerekend 60 X 90 cm zou zijn, ik heb hem digitaal ontvangen. Maakt het dan uit als ik hem in een kleiner formaat als poster laat afdrukken?
Nee kleiner kan altijd! Groter wordt vaak niet mee, maar kleiner blijft gewoon mooi scherp.