Geen idee, daarom heb ik ook gemaild.
Monica heeft gewoon meer vet, deze look krijg je als je veel afvalt en neptieten hebt. Bij monica blenden die harde randen gewoon nog met vet.
*ik vind monica niet vet, maaf lil kleines vriendin heeft gewoon amper vet op dr borst.
Ik had zo’n zin om te gaan wandelen in mn pauze, lekker in het zonnetje maar nu is het ineens helemaal dichtgetrokken en ben zelfs bang dat het gaat regenen.
Zo zonde, en waarom laat ik me hierdoor zo beïnvloeden?
Lekker gaan, muts op en sjaal om!
Holy shit wat lellek!
Dat vrouwen dit zichzelf aandoen… en als je het doet, doe dan een mooiere variant.
Volgens de mannen die ik ken en met vrouwen hebben gehad met siliconen voelt dit ontzettend niet-geil. Afknapper dus. Ter info.
Ik heb net een mail geschreven aan het ministerie en voel me opeens zo volwassen. Maar twijfel of ik niet dezelfde tekst via een brief moet versturen aan het postadres.
Oooh ik ben hier twee weken terug voor geweest en echt, ik was zó opgelucht daarna. Die pijn bij elke stap die je zet is gewoon weg na de ingreep en dat is zoooo fijn.
Het zetten van de verdoving is echt wel even naar maar dat is snel gedaan en daarna heb je echt 0 pijn van de ingreep zelf.
Kan eindelijk weer een keer thuiswerken en ik heb eten van gisteravond als lunch terwijl ik met de kat op de bank zit. Zo fijn. De hele drukke aankomende middag/avond denken we nog maar even een kwartier niet aan
Moest even googlen maar dat is erg
Nee dit is meer van dat lelijke gekrabbel. Het is niet eens echt graffiti te noemen. Krijg er echt van die kijk-mij-eens-stoer-doen vibes bij.
ho ho pakket law hier, als jij gaat poepen dan MOET de bezorger aanbellen. Dus ik zou gewoon alsof doen, dat je gaat poepen. want dan bellen ze aan. heb jij ze mooi gefopt en kun je daarna lekker poepen.
Ik heb net mijn daglicht lamp binnen van de Laidl, heb ook echt het rolluik naar beneden gedaan om te kijken hoeveel licht het geeft. Stelt me niet teleur. nu wachten tot vanavond om de echte test te doorstaan. En vanavond komt ook die iPad.
Als DHL dan wel zin heeft om spullen af te leveren en niet in de brievenbus te stoppen van de buurvrouw.
@AshKetchum
Thanks voor het zetje, het was heerlijk en nu weer extra lekker binnen bij de verwarming.
Werkdag weer doormidden
Maandag terugkomen, dus dan ga ik het meemaken. Ik heb gek genoeg al even geen pijn meer eraan, maar het geneest gewoon niet. Hopelijk keert de pijn er niet van terug.
Oké dankjewel! Dan houd ik het gewoon bij mijn mailtje. Super interessante baan denk ik wel! Misschien had je anders mijn brief wel voorbij zien komen.
oh de horror,
ik heb een telefonische afspraak met mijn MDL arts. tijd: in de loop van de middag!!!
pff…
Zo ergerlijk dit!
Kun je niet zo’n speciale fietskrathoes eroverheen doen?
Ik heb nu al een paar dagen het gevoel alsof er iets vastzit in mijn keel/brok in mijn keel. Het doet geen pijn maar meer vervelend gevoel. Als ik google zie ik al dat het niets ernstig is en zal in mijn geval stress gerelateerd zijn maar ben er nu wel klaar mee.
Kun je op teams bij scherm delen alleen je audio delen en niet je scherm? Ik moet een fragment laten horen maar wil ondertussen mails doen dus ik wil niet dat ze mn beeld kunnen zien