Wat je even kwijt wil #43

Ik ben in een junior songfestival rabbithole beland en was benieuwd hoe het nu met al die kandidaten gaat en wat ze doen. Nou Ralf, mij mag je altijd komen tappen hoor #clickclack (https://www.youtube.com/watch?v=fhrYAIycsBE&ab_channel=juniorsongfestivaltv) :hot_face: :hot_face: :hot_face:

En hij is ook nog bezig met een phd, veeg mij maar op hoor :hot_face: :hot_face: :hot_face:

27 likes

Om 18.00 kreeg onze hele afdeling een uitnodiging voor een aankondiging morgenmiddag + team sessies daarna. Vrees een reorganisatie maar ben benieuwd wie, hoe, wat etc. Het is ook pas morgenmiddag dus ben benieuwd hoeveel ik ga doen morgenochtend…

ik heb een keer met m gebeld :100:

15 likes

Lijkt me echt leuk. Als er maar geen afdingers langskomen dan hahah.

Mijn hond heeft dit weekend een hamburger van mc donalds gegeten en sindsdien eet ie z’n eigen eten niet meer. En dat is begrijpelijk natuurlijk

66 likes

Ik vind het ook best groot uitvallen net zoals bij de worstenwinkel.

@Karl_Lagerfeld als je hem de vega rookworst van Unox had laten eten had die eeuwig gezweerd bij zijn eigen voedsel.

1 like

Betere jeugd dan ik, bless hem

7 likes

Ik heb echt mega veel jonger nog. 2 wraps op, een koek en een hele mango en nog zou ik npg zoveel kunnen eten. Helaas is de chocolade op🤨

Ik ben echt jaloers op jouw hond gewoon. Goeie stylo , lekker eten en altijd fotogeniek. Ohja en al meer vakanties gehad dan ik dit jaar pff.

8 likes

Voor mijn gevoel blijft hij gewoon 12

Ohhh die scheidsrechterspakjes bij Ajax zijn toch te leuk jongens :two_hearts:

5 likes

Ja, gelukkig wel! Het is nu al een tijdje dat de procespartijen mogen komen, zelfs publiek. Wel aanmelden enz., de rechtbank houdt wel bij hoeveel mensen er op welk moment in het gebouw/de zaal zijn.

1 like

Ik heb pas een paar keer iets gedeeld over dat ik bezig was met een hond adopteren. Vorige week hadden we onze keuze gemaakt en wewaren super enthousiast om onze hond uit het asiel op te halen. Dat kon pas op maandag omdat ze eerst gesterileerd moest worden. We konden haar morgen dan ophalen omdat het asiel maandag en dinsdag gesloten is.

Gisteravond heb ik alles alles klaar gezet voor haar, de bench, dekentjes, voerbakken, een mand met spelletjes etc. Sinds vorige week tel ik de dagen al af. Ik ben 30 en kijk al mijn hele leven uit naar dit moment.

Vanochtend kreeg ik een telefoontje dat ze haar vanochtend dood in de kennel hebben aangetroffen. Ze is aan de sterilisatie overleden, ook al leek het vlak daarna goed met haar te gaan.

Ik ben zo ontzettend verdrietig ook al is ze nooit in ons huis geweest, ze hoorde echt al bij ons.

Dit is de enige " foto" die ik van haar heb, een still uit een video van toen we haar gingen ontmoeten. We hadden haar Juneau genoemd :broken_heart:

76 likes

@Random Gefeliciteerd :partying_face:

Dankjewel!

Oh nee ik schrok me kapot, het verhaal begon zo leuk, wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte :two_hearts: en wat een prachtige hond was het

1 like

Ach nee wat erg! Logisch dat je verdrietig bent hoor. Wat een mooi beestje ook. Veel sterkte, lief zijn voor jezelf :kissing_heart:

1 like

:heart: Veel sterkte! Wat een rotnieuws…

1 like

@Echo oh wat erg :frowning: Echt hartverscheurend zeg. Veel sterkte :rose:

1 like

:disappointed: ahh. Meer dan logisch dat je je zo voelt hoor! Sterkte!

1 like