Wat heftig krijg brok in mijn keel. Heel veel sterkte.
Wat erg Arm beestje. Snap heel goed dat je verdrietig bent
O nee wat moet dat lastig zijn sterkte
Wat afschuwelijk . Wat een liefde voor haar spreekt al uit al jullie voorbereidingen. Die heeft ze vast gevoeld toen jullie haar hebben ontmoet. Heel veel sterkte! Ik duim ervoor dat jullie over een tijd een heel lieve hond mogen verwelkomen.
Ah dit vind ik echt verschrikkelijk…, ik voelde gewoon hoe erg je ernaar uitkeek, wens jullie veel sterkte
Ah wat verschrikkelijk dit… Er spreekt zoveel liefde uit je woorden. Heel veel sterkte
Oh nee, wat een rotnieuws. Veel sterkte, heel logisch dat je verdrietig bent. Hopelijk mag er snel een ander hondje bij jullie komen wonen, het klinkt precies als het fijne thuis dat elke hond verdient
Bedankt voor alle lieve berichtjes
Ik ben op mijn werk (het is hier pas middag) en ik moet er van huilen.
Ik hoorde dit vanochtend op mijn werk via een voicemail, echt heel rot en ik was zo geschrokken, het duurde ook even voor ik het echt geloofde.
Heel veel sterkte
wat rot dat je ook nog via een voicemail bericht hebt moeten horen, snap dat je zo geschrokken bent en het een tijdje heeft geduurd voordat je het echt kon geloven.
Juneau was echt een prachtige hond om te zien en bofte ontzettend met jullie ook al heeft ze helaas niet thuis mogen komen. Heel veel hondenknuffels en liefs uit Nederland van mij en m’n hond die naast me op de bank ligt te snurken.
We zijn aan het verhuizen en zijn momenteel €1000 in contanten kwijt. Als in: we kunnen het nergens vinden. Angstzweet overal en de zoektocht is ontketend.
Oh no wat een rotnieuws. Zo’n leuk hondje op de foto! Sterkte
Wat een verdriet. Veel sterkte
Ja ik ben ook jaloers op hem want hij hoeft nooit iets te betalen en staat indd meteen goed op foto’s
Ik hoop dat ik hem deze week de vega versie van de hema kan laten proeven, zodat hij helemaal verpest is
Mijn katers vond het wel lekker ruiken maar ze hebben beiden een voedselallergie dus zijn gebonden aan een streng dieet en een nog strengere baas die er streng op toeziet dat niemand ze verwend met andere dingen zoals verse zalm enzo.
Wat vreselijk zeg! dat ze dan eindelijk geadopteerd mocht werden en een nieuw leven begon en dan zo plotseling:( k moet er gewoon een beetje van huilen.
Een vriendin van mij date met hem en hij is echt heel leuk