@Oprah volgens mij kan dat gewoon! Je mag gewoon niet blijven voor langer dan een dag XD. Zeggen vrienden van me net in een zoom meeting 
jaa dit is wat hij aanhad vandaag! Zag hem in de boekhandel, ze waren bezig met signeren 
Mijn moeder is paar dagen geleden ook nog boodschappen gaan doen in Duitsland. Kan inderdaad nog gewoon, wordt alleen ontmoedigd. En voor bijv Düsseldorf geldt wel echt quarantine, maar neem niet aan dat je daar boodschappen gaat doen 
O ja 

Meh ik heb achterwacht dienst op oproepbasis en ik een er maar niet aan. Kan 24 uur lang op elk moment gebeld worden voor cliënten die ik grotendeels zelf niet ken en ik krijg alleen vrije uren betaald voor de tijd die ik echt werk. Ben vandaag nog maar 4 x gebeld maar ik kan wel de hele dag eigenlijk niks doen? En ik vind het verschrikkelijk telefonisch mensen te beoordelen die ik niet ken, ben steeds bang dat ik iets final fout doe.
Ik heb zooooveel last van puistjes de laatste tijd ik word er echt moe van
Vandaag de woonkamer weer geschilderd. Het plafond, de plinten en het hout wit. Ik heb nu al 6 testers gekocht van flexa (volgens mij) ongelofelijkelijk lelijk allemaal. Denk dat het maar spierwit wordt dan. 
Hahaha, als wraak extra formeel, dat zal ze leren!
Haha ja of zelfs alleen de ok en verder niks 
Wat is dit dan? Wat maakt die kerststol zo goed? Klinkt allemaal intrigerend.
@Oprah nee wil echt net over de grens maar twijfel nu dus tussen kaldenkirchen en straelen. Ach ik probeer het gewoon en anders moet ik het maar doen met de Nederlandse winkels (maar moet eigenlijk écht naar trinkgut want coca cola is komende week in de aanbieding voor maar €0,92 per 1,5 liter!!)
Daarom ben ik vandaag nog in Dusseldorf gaan uiteten.
Oooh dat ziet er heerlijk uit! Ik heb er altijd zo een hekel aan dat spijs niet goed is verdeeld in onze stollen 
Mocht ik ooit weer richting Engeland gaan/kunnen, dan onthoud ik hem zeker!
(Ondertussen googlen hoe ik zelf een stol kan bakken
)
Ik ging vandaag een cadeautje halen bij the body shop en ik was als enige in de winkel. Ik heb zeker een halfuur of misschien wel 3 kwartier met die vrouw aan de kassa gepraat. Het ging echt over van alles. Zelfs over haar kinderen, waar ze allemaal had gewoond tot aan hoe zwaar ik als baby was en of ik in de couveuse moest etc.
maar het ging heel natuurlijk. Het was een wat oudere vrouw en zij bedankte mij voor het gesprek toen ik wegging. Dat was dan ook zo ongeveer het enige leuke aan deze dag.
Wat de fuk zit ik nou weer op RTL 4 te kijken
Kan ook weken later zijn. Of nooit 
Ik heb morgen een mega drukke werkdag en de motivatie is eigenlijk nu al verdwenen. Ook echt om 8 uur al een meeting. Wie bedenkt dat op maandagochtend 
Ik heb vandaag eindelijk de Vega mckroket gegeten en vond m top! Had me hier het hele weekend op verheugd en het stelde niet teleur
Misschien door je mondkapje? Heb ik helaas zelf ook last van.
Ik ga er een nachtje over slapen