Ik word op verschillende sites en pinterest steeds achtervolgt door deze afbeelding en een paar maanden geleden wilde ik ook alweer blauw haar. En ik kan het gewoon doen alleen wat mij tegenhoudt is het onderhoud. Ik ben atm ontzettend lui :’)
Was Chris zijn vriendin er ook bij? Heb je die toevallig omgelegd en Chris mijn nummer gegeven?
Door gepraat over naan nu ook Indiaas besteld én een peshwari naan toegevoegd! Hoop dat jij die van jou nog krijgt. Anders zal ik genieten voor twee
Geniet maar voor twee! Ik heb in de app aangegeven dat het ontbrak en heb credit gekregen. Heb niet aangegeven dat ik een andere (SAAIE) naan had 
nou heel fair vind ik hoor
Ja alleen heb ik nu nog geen peshwari naan, fml 
Helaas ben ik ook team Chris dus heb mijn eigen nummer al gepaast!
oooo heeeel tof. ik zou het doen! Why not
des noods doe je het 1 keer en daarna weer uit laten groeien?
@Jeg meestal die dag of 1 a 2 dagen er na komt het dan meestal hier. volgens mij word er op maandag geen briefpost bezorgd dus misschien dinsdag? Vriendin van mij zit ook nog steeds op een brief te wachten die is ook al 3x uitgesteld.
Werkgever zal er denk ik geen problemen mee hebben maar eigenlijk is het wel zuur voor mijn studenten die kunnen daar vaak niet weg mee komen bij hun stagebedrijven etc. :’) Dat houdt mij ook een beetje tegen. Dat ik als geprivilegieerde trut altijd overal weg mee heb kunnen komen 
oh shiiit ja. je staat voor de klas natuurlijk, helemaal vergeten. 
Mijn werkgever zou het volgens mij weinig uitmaken, maar bij een beroepsopleiding willen ze studenten bepaalde dingen meegeven dat uit zich o.a. in de aanspreekvorm naar docenten toe. Een beetje het tegenovergestelde van wat op een universiteit allemaal kon. Of ik denk er te veel bij na want bij andere onderdelen bij dezelfde school zouden studenten ook met meer weg kunnen komen.
Hmh zou dat zijn waarom ik alleen maar middelbare mannen had op het mbo?
nee grapje, allerlei IT mannetjes natuurlijk. Heb er zelf op die manier nooit naar gekeken, leraren waren leraren in mijn ogen. (daar bedeol ik mee, meer respect) zou juist graag gehad hebben dat ik iemand tof had met blauwe haren.
Het regent hier dus ik heb net maar even naar November Rain geluisterd
13 jaar gerookt. Nooit enorm veel, max 1,5 pakje per week - vond het te lekker maar had bijv in de ochtend nooit echt behoefte.
Was soort van een social smoker (als in: op mijn balkon in mijn eentje was ook gezellig social
)
3 jaar een heel stuk geminderd (pakje per 2 weken?)
waarvan 1,5 jaar het stop-traject besloeg. Eerst stopte ik met overdag roken. Dat ging okay maar ik had best veel terugval, tijdens “gezellige” momentjes (vaak met alcohol), festivals. En wat Lemongrab ook schreef: ik heb het dag voor dag aangekeken. Had ik er toch een opgestoken, gewoon niet teveel bij stilstaan en weer positief op morgen richten.
Ik denk dat ik achteraf niet “echt” wilde stoppen destijds.
Nu 4 jaar gestopt
Ik lig voor het eerst in mijn leven in bad met een bak ijs. Wat een hemelse combinatie.
Ik kijk nu de aflevering van David Letterman met Kim Kardashian en blijf haar echt zo fascinerend vinden. En ook hoe zij bekend is geworden en gebleven met iets, niets en alles doen tegelijk?? Fascinerend.
Ik las dit als ‘in een bad met ijs’. En dacht echt van, hoe kun je dat nu hemels vinden 
Ik heb echt geen idee of ik nog boodschappen kan doen in Duitsland dus ga het morgen maar gewoon proberen en sla dan ook wat ruimer in dan normaal
Bel de popo. Ik heb per ongeluk monchou gestolen.