Wat je even kwijt wil #43

Dat ligt eraan hoe wat je nu doet eruit ziet qua trainingen?
Je mag me pb sturen (met weekoverzicht; aantal trainingen;kilometers/intensiteit/etc), dan kan ik misschien wel wat tips geven.

1 like

En dat je nodig moet poepen maar bang bent dat ze net aanbellen als je op de wc zit.

Ik had een paar mondkapjes online besteld, staat dit op het verzend label op de doos:

Huh haha, is dit een interne referentie naar de Corona tweede golf of is het stom toeval?

28 likes

Heeft iemand ervaring met het dagelijks langdurig (8 uur per dag) werken op een 13 inch laptop? Ik heb een nieuwe baan en moet daar een laptop voor aanschaffen. Privé gebruik ik al jaren een MacBook en het liefste gebruik ik ook op mijn werk een MacBook. Maar alleen de MacBook die binnen het budget ligt is 13inch en nu twijfel ik wat te doen. Koop ik de MacBook of ga ik op zoek naar een goede 15inch laptop.

Ik heb enkel gekozen voor een 15 inch omdat ik perse een numeriek klavier wilde. Wij werken wel met meerdere beeldschermen waardoor het niet erg is. Heb je dat ook?

Op zich wel goed om te weten dat ze alleen bij de tweede golf werken. En niet de eerste of derde.

7 likes

Ik heb al acht jaar een 13 inch en ik vind het mega fijn werken hoor. Maar ben ook echt niet anders gewend. Mijn vriend heeft een 15 (?) inch Windows computer en vind dat niet per se fijner werken, gewoon zelfde hahaZ

1 like

Ja ik weet dus niet hoe het op kantoor is. Tot zeker eind december werk ik sowieso thuis en daar heb ik geen los scherm. Wat betreft het toetsenbord ga ik in ieder geval een los toetsenbord en muis aanschaffen. Ik heb van mijn huidige werk ook een laptop (15inch) en daar heb ik ook een losse muis en toetsenbord en dat vind ik wel erg prettig.

Het ligt eraan wat je doet, maar ik werk al jaren op een 12-inch Macbook en dat gaat prima. Dat is voornamelijk tekstverwerking trouwens. Ik zou hem misschien wel op een laptopstandaard zetten zodat je niet zo voorovergebogen zit, en ik vind een extern toetsenbord ook fijn! Maar een extra scherm sluit ik eigenlijk niet vaak aan.

Was even wennen want normaal heb ik twee grote schermen op werk. Maar ik vind het prima. Mijn eigen laptop is ook 13 inch.

1 like

Ja, ben gezakt voor m’n rijexamen

Heeft iemand tips voor mooi thuiskleding maar wel chill kleding? Heb bedacht dat ik wat minder sloeber moet zijn maar thuis een spijkerbroek dragen gaat echt te ver.

Ik heb nog geen idee wat voor programma’s ik ga gebruiken dat maakt het ook zo lastig. Mijn privĂ© laptop is 13inch en dan zit ik daar nu op en dan denk ik: dat is prima te doen. Maar wanneer ik vervolgens in de winkel sta om daar een keuze te maken denk ik weer: het scherm is wel klein.

Ik draag graag broeken van studio Anneloes.
De broeken zijn niet goedkoop maar het voelt alsof je een joggingbroek draagt maar het ziet er netjes uit. Ik heb ze ook wel naar kantoor aan en dan krijg ik altijd complimenten.

1 like

Als die derde komt dan doe IK niet meer mee.

5 likes

Sucks!!! Hopelijk heb je wel een fijn avondje, de volgende keer ga je knallen!!

1 like

Ik heb net ‘a life on our planet’ gekeken samen met vriend. Vriend is type ‘maar wij kunnen toch niks doen aan de opwarming van de aarde?’. De tranen liepen over m’n wangen die scene met die orang oetan in die boom :disappointed_relieved: en opeens staat hij op ‘ik begrijp je nu, dit willen we niet kwijt, wij gaan ook ons steentje bijdragen’. Zo fijn dit. En wat een mooie maar heftige docu

26 likes

De kans is groot dat mn vriend en ik verhuizen en ik wil graag een soort roze muren in de woonkamer. Wel heel stijlvol vind ik zelf. Hij reageert min of meer van, eh ja prima je doet maar. Ik weet iig dat ik geen wit wil. Dat is iig iets.

3 likes

Oeh, heel mooi wel. Heb je nog specifieke aanraders?

Net op tv 2 broers, Pieter en Piet jr.
Handig voor als je geen inspiratie hebt voor je 2e kind,

3 likes