Wat je even kwijt wil #43

Ja ik heb dit ook. Ik werk wel buiten de deur maar ben vaak vroeg klaar en zit dan ook maar wat te zitten. Ik lig dus nu maar weer in bed pff

4 likes

Dit is de enige die nog kan vinden: https://www.onlineinterieurshop.nl/product/nikki-kast-grenen-jadegroen-fsc/ maar geen idee of die hier daadwerklijk bestelbaar is, want er staat ook niet op voorraad ofzo.

Televizierring voor BOOS! :star_struck::star_struck::star_struck:

FF :heart: BOOS

Edit: ik bedoel de ster!1!!1! :star2: :joy:

33 likes

Oh ja sorry, haha.

1 like

Ik vind het nog steeds zo zielig dat Kees Driehuis dood is.

Iets aan mensen die nĆ©t voor of na hun pensioen overlijden maakt me altijd super emotioneel, gewoon dat je zo dichtbij was en niet hebt mogen genieten van je ā€œherfstā€.

Idk vind dat vaak nog zieliger qua gevoel dan als iemand van 40 sterft.

15 likes

Andre moet winnen :heart:

3 likes

Super mooi beeld van Amsterdam wel net met al die lichtgevende bollen :two_hearts:

Maar jezus waarom die Wendy nou weer, laat me met rust.

7 likes

Sorry Tim fangirl hier :orange_heart:

1 like

Maar ze raffelen het wel een beetje af zeg, maar ik vind Dionne nou ook niet echt een presentatrice. Kan ook daaraan liggen.

Haha kak

1 like

Same dus yaahhh! Haha

1 like

JAAA TIM GABBER VAN ME ZO NOG FF DIE RING!!

4 likes

Love wel dat mega verbaasde hoofd van Tim. Beste presentator zag hij echt niet aankomen :joy:.

1 like

Ja ik vind haar zo leeg? Hou het lekker bij het nieuws voorlezen. Ook dat ze zo snel overging na dat stukje met alle overledenen in de TV-wereld. ā€œOkĆ© en nu de ster voor beste presentatorā€.

1 like

Volgens mij denkt ze dat zelf ook een beetje haha

1 like

Volgens mij mag je 3 keer achter elkaar winnen en dan mag je een jaar niet meedoen. Dat heeft ze een keer eerder gehad, toen won Eva Jinek volgens mij. Dus als het goed is mag ze volgend jaar een jaar niet meedoen.

1 like

Ik hoop echt dat over mijn lijk wint

Ik ook!! Maar Beste Zangers heeft zoveel fans…

Laat Volendam lekker terug naar huis aub. En laat ze daar voor altijd.

3 likes

Echt heerlijk trouwens dat ik niet de enige ben die er helemaal in zit haha. Ik weet hier ook veels te veel stomme feitjes over.

De oeuvre prijs komt ook nog vanavond trouwens! Laatste keer heeft Linda hem gekregen, Chantal heeft hem toen uitgereikt.