Wat je even kwijt wil #43

Omdat er maar 1 jonge, blonde vrouw met
gelnagels werkt bij ben.

Nee hoe je wist welke de juiste was van de antwoorden die je kreeg
 je zegt dat de juiste erbij zat. Hoe wist je dat

O, ja, tuurlijk. Duh! Zei ze dan “ik ben niet blond” oid?

Hallo wat is die app waarmee iedereen zijn haarkleur veranderd op insta het is geen filter vgm want dat staat er niet bij?? Ik wil ook

Zo leuk! Gefeliciteerd!

1 like

Ja inderdaad! Twee jonge vrouwen met gelnagels en maar eentje die blond is.

Ik heb nu al een paar keer van familieleden gehoord dat ze vinden dat ik dik geworden ben. Niet altijd direct in mijn gezicht, maar via via. Ik probeer te doen alsof het me niks doet, maar eigenlijk raakt het me wel en het liefst ga ik een potje janken.

Ik heb vroeger altijd ondergewicht gehad, waar ik me heel onzeker over voelde. Ik was juist blij dat ik eindelijk eens bijkwam, en nu ben ik bang dat ik te veel bijkom. Ik heb ook gewoon (nog) een gezond bmi, dus ik moet me er geen zorgen over maken maar ja :sweat_smile:

Makkelijker gezegd dan gedaan, maar trek je er alsjeblieft niks van aan. Je bent gezond en zelf blijkbaar ook blij dat je geen ondergewicht meer hebt. Probeer je daarop te focussen.

Kan ook best dat mensen het niet lullig bedoelen, maar zo onnodig om ĂŒberhaupt te benoemen. Lekker belangrijk ook.

Doet me trouwens denken aan mijn oom die zei ja je hebt echt een bol gezicht gekregen en toen hij wegging zei ja doei hĂš met je bolle kop en zo zijn wangen bol opblies. Ik voelde me daar toch ook rot en onzeker over terwijl iedereen zat joh hij is gewoon raar etc, maar gaat toch knagen.

1 like

Jaa ik probeer het van me af te zetten, maar het is lastig. Tuurlijk ben ik dikker geworden, dat ga ik niet ontkennen, maar als anderen het zo expliciet benoemen dan vat ik het automatisch negatief op. Lastig om dat ‘uit’ te zetten.

Mn broertje die is gewoon grof, die roept dan gewoon: kijk hoe je zit, je puilt uit, je bent echt dik, je bent vet, kijk je onderkin. Ik geef daar geen aandacht aan, maar het doet toch pijn.

2 likes

Ik eet vanavond met een vriendin, zij had boodschappen gedaan en 1 flesje wijn meegenomen. Ik ben net ook even naar de winkel geweest, onder het mom ja de mayonaise is op, maar eigenlijk wilde ik gewoon extra wijn hebben

23 likes

Ik ben verslaafd aan Nalu en heb zonet besloten dat mijn blikje deze namiddag het laatste was :tada:

2 likes

Heeft iemand tips voor zowel Drenthe als Groningen (stad voornamelijk)?
Ik ga in november een paar dagen weg en Groningen stad is maar een uurtje rijden van waar ik zit

Is hier iemand met betere zoekskills dan ik? Ik ben op zoek naar een kledingkast van Woood, de Nikki in jadegroen.
Overal waar ik online zoek is hij niet op voorraad/niet leverbaar/uit het assortiment.
Ik heb Woood al gemaild om te vragen of en zo ja wanneer hij weer beschikbaar is maar ik heb er een slecht gevoel over aangezien hij een paar weken geleden echt nog op veeeeel meer websites te vinden was.

Pff, het is nog niet eens 9 uur.
Ik weet de laatste tijd echt niet meer zo goed wat ik met m’n avonden wil doen. Ik werk thuis, woon alleen, en ben na het eten wel weer een beetje klaar. Heb ook niet echt zin om een boek te lezen of serie te kijken. Mehh.

1 like

Herkenbaar, maar dan met partner. Hou je van gamen? Ik noem maar iets wat misschien leuk kan zijn.

1 like

Zo jezus die hoge noot

2 likes

Ik kijk met je mee!

Wel raar zo’n leeg CarrĂ© zeg.

1 like

Herkenbaar. Ik probeer wel vaak te sporten of te wandelen 's avonds, zorgt er ook voor dat ik me iets actiever/beter in mn vel voel

1 like

Heb geen ervaring met deze site, maar hier is hij wel op voorraad :grin:

Alhoewel, levertijd staat op aanvraag :thinking: misschien te vroeg gejuicht sorry haha

1 like

Ik heb dit ook zo erg, ga nu meestal maar gewoon naar bed om 9 uur. Maar ik slaap dan ook kut als ik zo vroeg naar bed ga. Nou ja hier heb je ook niks aan haha maar herkenbaar dus

3 likes