Er zit iets raars in de lucht bij jou hoor, eerst Jan en nu ook nog Jort…
Hallo slowchat mag tog nie?
Ik ook! Kijk dit van jongs af aan met mijn mam samen en maakt altijd zo veel indruk, en daarnaast vind Tim ook echt een gouden vent.
Godsamme nou hou me tegen 
Edit: waarom maakt die er zo’n stom tongetje van haha
Hahaha Antoine is zo’n lekkere L’oreal man waarbij je heerlijk hele tijd door zijn haar kan kroelen terwijl ik daar lig in een bordeax rood kanten setje van La Perla met Louboutins. En na de seks gaan we samen oesters eten met een fles champagne man man man
@kali
Hahaha snapje 
Meidddd!!! Je maakt het nu nog sexyer
Gelukkig komt mn scharrel zo
Er zit vocht in mijn iPhone en hij wil niet opladen. Hij is nog 6%… zo kut, ik wil niet gaan slapen zonder dat ie veilig wordt opgeladen
Ik ben tevreden met de omeletjes van Gabriel 
Aah jaloers have fun
Meid wat een geluk. Mijne is druk bezig met het zindelijk maken van een hond, denk ik. Hoop dat ie vannacht overal tegenaan piest 
Hahaha! Is sowieso geen leuke hond 

@Bird zal aan jullie denken! Ik giet dr nog even een wijntje in 
Is de filter vol? Bij mijn droger droogt ie dan niet meer goed en blijft alles klam
De mijne is ziek 

Ik heb twee wijntjes op en ik heb nu al de hik.
Ik kan het forum niet bijhouden, werk niet en dr tijd niet. Hele dag een race tegen de klok. Kan werk ook moeilijk loslaten doordat ik de hele tijd zo aan het racen ben om alles voor elkaar te krijgen, heb geen moment om ff bij te komen. En raak dus zelfs gestrest van dat ik hier achterloop. Ik ben niet goed 
Ah mweh, hopelijk is ie snel beter! Ik zag vandaag op de insta van vriendin mexicaanse snack dat ze een hondje hebben gekocht. Precies een hondje wat ik ooit ook graag wil hebben. Als Mexicaanse snack hier is gaan we ook altijd samen hondenfimpjes kijken. Was vanochtend helemaal over de zeik
. Enige wat ik in mijn leven vraag is een hond en een man.
Hou op, krijg het er helemaal warm van
!!
Ik dacht dat er wat bijzonders aan de hand was. Drama of zo. Gaat het over de Televiezierring. Pfff 
Vandaag m’n dunne dekbed weer uit de kast getrokken na een zweetzomer onder een laken