Corona. Plotseling verlies van smaak
Als er vocht in zit moet je hem absoluut niet aan de stroom hangen, dan krijg je juist kortsluiting en gaat de electra verrot. Zsm uitzetten, uit elkaar halen en laten drogen (24+ uur) en daarna pas weer aan en laden.
Ja ik kreeg ook die melding dat ie niet meer laadt door vocht, maar nu doet ie t weer

Ik wist niet dat mensen die zelf geen prijs winnen ook echt naar het tele versierings gala gedoe kijken.
vanavond weer een vreselijke paniekaanval gehad wat betreft mān hypochondrie. Ben nu wel doodmoe dus dat scheelt. Morgen toch maar weer naar de HA voor geruststelling en mijn slaapprobleem bespreken. Ugh het is soms zo vermoeiend om mij te zijn 
Ik heb het bakkerijtje trouwens aan de telefoon gehad en er was niks aan de hand. Het leek haar ook beter om volgende week te starten dus dat gaan we ook doen 
Wow ik kijk ambulance down under en daar is een man met een hartstilstand die schokken krijgt en gereanimeerd word terwijl hij nog BIJ bewustzijn is! Hoe heftig lijkt me dat joh?
Ik heb last van hypochondrie wat de laatste maanden de spuigaten uit loopt. Er zijn in mijn omgeving redelijk wat mensen gediagnostiseerd met een ernstige ziekte en dat maakt mij zo angstig. Die angsten spelen als sinds ik klein was maar het neemt nu echt de overhand. Ik denk ook de laatste weken een verdikking te voelen onder mijn oksel en daar raakte ik net enorm van in paniek. Dinsdag begint mijn therapie hiervoor. Ik voel me nu echt een one issue forummer hierdoor, haha. Gelukkig ben ik nu weer rustig en erg moe dus ik kom de nacht wel door denk ik 
Pff nog 4 uur en dan eindelijk deze week nachtdiensten weer overleefd.
Huh, zolang je bij bewustzijn bent heb je iig geen hartstilstand. 
Ik denk dat ze hartinfarct bedoelt?
Pfffft, klinkt stressvol! Heb je bijna herfstvakantie? Kan je niet wat taken tot die week uitstellen? En hopelijk dan ook wat bijkomen!
@Krabsalade denk dat ik het dan verkeerd heb begrepen. Hij had een bloedprop en toen hij nog bij bewustzijn was beginnen ze met schokken geven en daarna ook reanimeren en beademen. Het zag er iig heftig uit
Ja, en ook de tekst van Famke Louise erin gooien āik heb wat opgeschreven op een briefje, ik vind dat dat gewoon kanā
Ja ga ik doen. Het liep alleen nier in de klas. Ondersteuner is ziek dus sta alleen en heb gewoon handen te kort dus kinderen moeten vaker wachten en gaan dan klieren, ik weer mopperen en uiteindelijk heb ik nog niet iedereen gezien. Maar goed. Vandaag npg een dag en dan weekend en hopelijk volgende week weer ondersteuning
Kan kloppen hoor, ik denk dat je de termen hartstilstand en hartinfarct door elkaar haalt: een hartinfarct (ook wel hartaanval genoemd) betekent dat er een kransslagader bij het hart verstopt raakt, een deel van het hart krijgt dan geen zuurstof meer maar je bent wel bij bewustzijn.
Bij een hartstilstand stopt het hart helemaal met pompen en krijgen je andere organen ook geen zuurstof meer, dan raak je buiten bewustzijn. Een hartstilstand wordt vaak veroorzaakt door een hartinfarct, maar er zijn ook andere oorzaken.
Ik moet ineens heel veel dingen in een programma bouwen voor werk. Moet best wel snel af. Zo fijn dat mijn baas het goed vind dat ik nog een weekje thuis werk in plaats van op kantoor. Thuis kan ik mij beter concentreren erop.
Zoooo chill om de werkdag te beginnen op de bureaustoel die ik normaal op kantoor had. Beste beslissing in 7 maanden om toch een bureau thuis neer te zetten en bureaustoel op te halen op kantoor!
Ik zit alweer een half uur op mijn werk maar ik ben zo teringmoe dat ik nog niks gedaan heb, bijnaa weekend
Ik wil een dag vrij in november maar gaf aan dat ik eventueel ook wel wilde ruilen met mijn vrije dag. Krijg ik als reactie āheb liever dat je je uren opmaakt want je mag maar x aantal uren meenemen naar 2021ā⦠Ik heb er totaal niet bij stilgestaan dat het over 2 maanden zo ver is.