Wat je even kwijt wil #43

Oh dit is wel een hele goeie! Merk dat ik de laatste tijd ook te veel hier zit (redelijk aanwezig ook). Thanks voor de tip!

2 likes

Pff, ik heb vanaf vandaag een week vrij van werk maar gisteren allerlei belangrijke zaken afgerond. Ik keek dus met stiekem in mijn e-mail en ben meteen geïrriteerd van de hoeveelheid e-mails met vragen van collega’s. Note to myself: de e-mailbox dicht laten de komende week!

Ik stond net in mijn eentje met de zonnebloemen van Vincent van Gogh :heart_eyes:

34 likes

Ik kijk nu TikToks van mensen die Amazonpakjes inpakken en ik vind het rustgevend, maar word er ook verdrietig van. Als je ziet hoeveel onnodige troep besteld wordt
 en ik doe er ook aan mee.

2 likes

De GGG’s ken ik nog niet! Zal dat eens opzoeken. Het is inderdaad echt een koker waar ik dan in zit en relativeren lukt op zo’n moment echt niet. Iemand bellen vind ik wel lastig overigens, er komt ook wel veel schaamte bij kijken. Er zijn mensen die echt ziek zijn en er het beste van maken en dan ben ik een doos die in bed ligt te panikeren van “wat als” vind dat zo naar en egoistisch.

1 like

Goeie, ik heb het ook meteen ingesteld!

Moest hardop lachen om de meldingen die je kreeg als je de time limit verhoogt. Sorry, imaginary kitten.

1 like

Wat rot dat je er zo’n last van hebt. Ik heb ervaring met beide kanten (het hebben van hypochondrie als mensen behandelen met hypochondrie) dus je mag altijd PB’en. Ik vermoed dat de psycholoog ook aan de slag gaat met de G-schema’s, dat is een onderdeel van cognitieve gedragstherapie!

1 like

Trots op mezelf! Ik zat me al heel de ochtend te verheugen om lekker lunch te bestellen, maar toen dacht ik NEE. Ik ga gewoon zelf lunch maken met wat ik nog in huis heb. En nu eet ik een heerlijk omeletje en heb ik 10+ euro gespaard :dancingbanana:

20 likes

Meh m’n baas kondigde aan dat ze om 16.30 met me wil praten. Ik ga nu dus drie uur in de stress zitten. Weet nu al dat ze me of a. minder wil betalen of b. helemaal de zaak sluit:(

Meh

Dit heb ik ook een keer meegemaakt, alleen bij een ander goed doel. Dat was voor mij een reden om als signaal meteen mijn donatie stop te zetten en ergens anders aan te schenken, omdat ik het zĂł onbeschoft vond hoe dat ging

2 likes

Ik vind dit heel jammer om te horen. Veel doelen laten donateurwerveng uitbesteden aan andere bedrijven en de doelen zelf hebben dus niet altijd zich op hoe dat er precies aan toe gaat
 veel beter is het om een klacht in te dienen, al weet ik ook niet per doel precies waar dat terecht komt, maar je donatie is zo waardevol voor een doel, ik vind het echt jammer dat je dan het heleboel afschrijft door 1 vervelend iemand aan de telefoon.

2 likes

Mijn to-do lijst is uitgegroeid tot een monster maar ik heb gewoon geen ruimte in m’n hoofd meer om iets te doen op deze vrijdagmiddag.

2 likes

Ik heb dus enorme lachbui om comments bij een post dat een park vegan eten gaat aanbieden en dat er dan die vlees-verslaafde roepen ‘‘nu ga ik mijn abonnement opzeggen hoor want ik wil VLEES en jullie hebben het geld van mij hard nodig
’’
en dan het park; ja, we hebben nog 4 eetgelegenheden met wel vlees op de kaart, dus succes met opzeggen anders he. :rofl:

7 likes

Bweh herkenbaar, zo’n lijst die je dan maar steeds blijft bekijken of dat je doelloos door je mail heen en weer blijft scrollen en bij alles denkt: shit dat ook nog inderdaad

En dat je dan via Teams ook nog gestalkt wordt :crazy_face:

2 likes

Wow bizar, zij hebben al zo’n kleine redactie, heel erg dat dit gebeurt en dat alle margriet, libelle, story en privĂ© abonnees wel gewoon hun tijdschrift houden

Wow ik besef me net dat ik over een paar maanden officieel mijn halve leven op het forum zit :flushed:

12 likes

haha ja precies, heb net ook de telefoon maar gewoon over laten gaan want er gaat toch niks meer aankomen bij me

Yaaaas vind dat ik mn stagesollicitatie gerockt heb net. Had het gesprek samen met 2 jonge meiden dus vond mezelf er wel tussen passen. Er waren alleen wel andere kandidaten dus ik hoop zooooo dat ik het word, wil echt die stress niet meer hebben

13 likes

Ik ga morgen CHOCOFONDUEN

Alle avonden begonnen nogal op elkaar te lijken en nu hebben m’n man en ik dit bedacht als activiteit. Can’t fucking wait.

17 likes

Ik heb zo heerlijk door de stad gestruind en op de markt een stof gekocht om een tapijt mee te maken. En verder allemaal vreten. En amerikaanse jalapeno chips :smirk:

8 likes