Ben vannacht flauwgevallen. Werd opeens wakker om 5 uur ofzo met megabuikpijn dus ik naar de wc en ik voelde me helemaal slap worden enzo en zoemen in m’n oren en zweette me kapot. En op de terugweg van wc naar mijn bed lig ik opeens op de grond
keihard op m’n knie gevallen, die was ook helemaal dik vannacht maar nu is het gelukkig weer redelijk normaal op een schaafwond na. Voel me nu verder ook gewoon weer prima
Wat een nare reactie toen ze haar zin niet kreeg, zeker door het persoonlijke verhaal wat je verteld had. Zal vast niet persoonlijk zijn, maar zij gaat gewoon verder met het volgende belletje terwijl jij er een rotgevoel aan overhoudt. Als je dat fijn vindt kun je altijd een berichtje doen aan het KWF dat je dit geen prettige manier van communiceren vond, dan passen ze het wellicht aan. Hoop dat het gevoel gauw weer een beetje zakt iig!
Ik zei laatst dat een pukkel onder je neusgat misschien wel de meest vervelende plek is maar hier kom ik op terug, in je nek is nog irritanter.
(En hoezo heb ik daar ook een puist zitten ineens)
Ik heb online les en ga zo ingrediënten halen om koekjes te bakken.
Zo nuttig zijn mijn lessen dus 
Kan ik mijn nieuwe koeksteker gebruiken in spookjes vorm 
Ik zei een bejaarde vrouw die ik op straat passeerde gedag, ze mompelde alleen wat terug terwijl ze afkeurend naar de kniegaten in m’n skinny jeans keek. OK zuurpruim 
Ik heb net als een klein kind zitten huilen om mijn ouders. Ik heb de afgelopen maanden best wat tegenslagen gehad (baan verloren, medisch veel problemen gehad en alle onderzoeken in het ziekenhuis alleen moeten doorlopen) en het lukt me even niet meer om zelfstandig op te staan voor mijn gevoel. Ik woon al 7 jaar lang in het buitenland, en ondanks ik een fijne relatie heb en super lieve mensen om me heen, wil ik nu gewoon even een knuffel van mijn ouders en van hen horen dat het allemaal wel weer goed komt. Ik heb ze sinds corona nog maar 2x gezien en de laatste keer is al drie maanden geleden.
Ik probeer het te relativeren, want mijn zus woont weer in een ander land dan ik, en zij is nu al bijna een jaar niet ‘thuis’ geweest, en ik weet dat er mensen zijn die in een veel moeilijkere situatie zitten dan ik, maar ik kan toch niet stoppen met huilen. Voel me ineens weer zo klein
De meest erge die ik tot nu toe heb gehad, dat was echt een verschrikking tussen je billen 
@Falula je bent helemaal geen klein kind, zulke huilbuien zijn soms nodig. Het is logisch dat je ze mist als je ver weg van ze bent! Dikke (virtuele) knuffel! 
Knuffel 
Is helemaal niet gek om je ouders te missen en al helemaal niet wanneer er zoveel speelt in je leven.
Er is een nieuwe Appie geopend, net een straatje verder dan de Ap achter m’n huis en het voelt echt zo fancy om naar de nieuwe te gaan die lekker ruim is en alleen maar scankassa’s heeft. Voel me echt een ontzettende huismoeke dat ik een voorkeur heb voor de ene over de andere supermarkt, terwijl ze van dezelfde keten zijn haha.
Hij is wel lekker ruim wat fijn is nu boodschappen bestellen weer onmogelijk is.
Het filter is HAIR STYLE van ksubones.
Ik heb af en toe steken in mijn zij spuer vaag. Gelukkig kan ik mijn laptop pakken en even op bed gaan werken. Toch wel een voordeel van thuiswerken.
Even een genante vraag… ik heb vanmiddag een massage geboekt, rug, schouders en nek. Maar moet ik dan ook mn broek uittrekken?
Ik heb dit dus nog nooit gedaan he haha.
En als je gaat liggen, klip je dan pas je bh los? Aaah zo awkward een eerste keer.
Lekker! Geniet ervan!
Ik heb bijna nooit gehad dat mijn broek uit moest. 1x vlg mij. Veel vaker niet dan wel. Het is dat ze soms ook je onderrug meepakken (of zelfs bilspieren als je rug vastzit - heerlijk). Ik doe altijd een kort broekje aan onder just in case.
Vaak laten ze je de massagekamer binnen, laten ze je alleen totdat je je hebt omgekleed. Ik doe dan boven alles uit en ga op mijn buik liggen totdat ze binnenkomen. Beha moet sowieso uit altijd!
Ah dankjewel! Dan doe ik een chille flared broek aan die lekker zacht is.
Ik wil dit voortaan 1x per maand gaan doen🙌🏻
Beste FF’ers,
Met welke (gratis) programma’s maken jullie je cv?
Ik heb Word, Canva al genoteerd maar ik zoek nog andere opties. PowerPoint misschien?
Zelf gebruik ik vaak de programma’s van Adobe maar daar ga ik mijn vingers niet aan branden met mijn studenten. (Ik ga volgende met mbo’ers van niveau 2 aan de slag, vandaar dat ik deze vraag hier stel.)
Ja goeie! Die kan ze evt makkelijk ietsjes naar beneden schuiven (band naar binnen klappen) als ze je onderrug aanpakt.
Massages op reguliere basis is echt een top investering in jezelf! Zeker als je veel sport of veel achter de laptop zit.
Ik heb het er gewoon voor over, leuk om dan ook verschillende dingen (stijlen) te gaan proberen. Leuk vooruitzicht zo!
Ik doe om de 6 weken sportmassage (bindweefsel losmaken etc), ervaar het niet er per se als prettig trouwens, maar is echt heel goed voor je inderdaad. (zeker als je veel hardloopt zoals ik
)
Ja dit doe ik ook weleens! Vind het zo geinig als ze me over tafel “hobbelt” om te voelen hoe vast ik zit (Heule vage zin). Schijnt ook goed te zijn tegen cellulite?! Ik doe alleen mijn rug btw
Ja, ik vind het heel chill om te horen van ‘met zoveel kilometers in de benen voelt het goed aan, ik zie weer spiergroei etc’ (degene die sportmassage doet, is ook sportfysio en houdt alles goed in de gaten)
Ik laat altijd de benen (en enkels controleren ook om blessures voor te zijn), bekken, en soms als ik spanningen heb maakt hij ook schouders los.
Wel echt goede zelfzorg zoiets!
Europass?