Haha zie net dit:
Ik zag haar toevallig laatst lopen in Dordt met een doos wijn in haar handen!
Pfff het is best druk in de trein ineens, gaat er iemand tegenover mij zitten met zijn mondkapje half op. Erger me echt kapot maar durf niks te zeggen.
Wijs naar je eigen neus
Deed ik net ook
Durf ik ook niet
Ik snap dat wel, je weet nooit wat voor reactie je krijgt, is niet dat ik altijd ballen heb
Ik loop wel naar de conducteur
Ga dan ergens anders zitten haha?
Oh nice ik zit nu eerste klas bij hun haha en hij is aangesproken.
Hij moet gewoon dat ding goed opdoen. Het is hier druk.
Klopt, maar zeg er dan wat van of ga ergens anders zitten. Ik vind klikken gewoon kinderachtig
Er zitten ook allemaal mensen om hem heen en ik durf zelf niks te zeggen. Hij heeft geen boete hoor.
Weetje wat pas kinderachtig is? De mensen die andere mensen (machinisten, conducteurs, buschauffeurs) bespugen en slaan etc omdat ze een opmerking maken over een mondneusmasker of geen geldig vervoersbewijs hebben. Mensen voelen zich tegenwoordig buiten snel aangevallen (heb het idee steeds sneller ook) en timmeren er redelijk snel op los. Dus snap @Fenayi wel, vooral in een drukke trein. Met een beetje pech heb je dan niemand die je helpt er bij ook nog.
Ja dat was het ook. Wou geen ruzie, best wel grote brede man namelijk.
Hopelijk is het van onder gewoon een troetelbeertje, maar snap wel dat je het niet durft. Je leest de laatste dagen zoveel ellende ook weer er over. Moet je niet willen!
Ik heb mijn haar rood (?) geverfd en dat is donkerder uitgevallen dan de bedoeling is en zit echt in een interne crisis hierdoor
Pluizige kont?
Ik denk dat de irritatie vooral komt omdat iedere Karin gelijk roept “JE MOET EEN MONDKAPJE OP HOOOOR DENK JE DAT JIJ IMUUN BENT OFZO JEEETJE DIE JEUGD HE”
Stel je reist niet vaak met de trein en je stapt automatisch de trein in. Of je hebt net op tijd de trein gehaald en je moet je mond kapje nog ff uit je tas halen. Dan is dat kaulo irritant. Dus ik denk dat we beter met zn alle gewoon aardig de ander kunnen helpen door naar je eigen mondkapje te wijzen of vriendelijk te zeggen " Het mondkapje hoort over uw neus "
Ik zou eerder bang zijn als die gene nadat ik geklikt heb dezelfde halte uit moet haha.
Ik ga lekker een fles wijn soldaat maken en Ratched kijken joejoe