Pluizige kont?
Ik denk dat de irritatie vooral komt omdat iedere Karin gelijk roept âJE MOET EEN MONDKAPJE OP HOOOOR DENK JE DAT JIJ IMUUN BENT OFZO JEEETJE DIE JEUGD HEâ
Stel je reist niet vaak met de trein en je stapt automatisch de trein in. Of je hebt net op tijd de trein gehaald en je moet je mond kapje nog ff uit je tas halen. Dan is dat kaulo irritant. Dus ik denk dat we beter met zn alle gewoon aardig de ander kunnen helpen door naar je eigen mondkapje te wijzen of vriendelijk te zeggen " Het mondkapje hoort over uw neus "
Ik zou eerder bang zijn als die gene nadat ik geklikt heb dezelfde halte uit moet haha.
Ik ga lekker een fles wijn soldaat maken en Ratched kijken joejoe
Godver ik baal zo erg. Ik werd gebeld door het bedrijf waar ik vanmiddag een sollicitatie had en toen kon ik niet direct opnemen. Maar ik belde binnen 5 min terug en namen ze niet meer op. Daarna nog 2 keer geprobeerd, maar helaas.
Nu denk ik gelijk dat ik het toch niet geworden ben, omdat ze niet meer terugbelt of een mail stuurt.
Was even in shock toen ik net in de spiegel keek. Heb net een nieuwe spray voor mân planten gebruikt en mân shirt zat onder de bleekvlekken. Dacht ik. Even vergeten dat ik een tie dye shirt aan heb vandaag
Dat hoeft niet hoor. Kan ook zijn dat je het wel bent geworden en ze het nieuws persoonlijk willen vertellen. Zo lang je geen nee hebt gehoord is er nog hoop
Als de wereld zo zou werken, zou dat zeker fijn zijn. Maar helaas zijn er genoeg mensen die het fijn vinden om trammelant te schoppen.
Kun je niet gewoon tegen haar zeggen dat je gehoopt had op wat q-time met zân tweetjes, of het misschien ook zonder kids kan dit keer? (Desnoods erbij dat je haar kinderen dan graag de volgende keer weer ziet)
Ja, dat is ook wel weer zo.
Mijn net gezette powderbrows jeuken, wat goed is want dan geneest het. MAAR IK WIL KRABBEN.
Ik ging er dan net onder of boven tikken met een wattenstaafje (dus niet op de wenkbrauw) en dat hielp enorm!
Mijn kat zit als bezeten naar een langpootmug te loeren en miauwen :). No way dat hij op bed mag slapen vannacht
Heb dit de eerste twee behandelingen niet zo heftig gehad, maar die waren te licht uitgevallen dus heeft nu ook wel flinker aangezet.
Ik ga opzoek naar wattenstaafjes!
In de categorie hoog glitterplaatje gehalte, mijn moeder stuurde me net dit met als reden âvoor mijn lieve dochterâ
Kan gewoon janken omdat ik het zoooo schattig vind, love her
Wat lief!
Welke trend is dat?
Mag ik vragen hoe groot je bent en of je er helemaal goed in past?
Hooo elke keer als ik bij mân ouders ben ga ik weg met een soort goodiebag, super lief maar ben nu 2 zakken chips, 2 repen chocolade en een zak nootjes rijker en ik ben natuurlijk permanent op dieet jemig wat een struggle