Wilde zo graag nog even een drankje doen in de stad nu het nog kan… maar niemand die mee kan/wil 
Omdat ik McDonalds smerig vind, alles smaakt naar plastic en nep. Een keer in de vijf jaar krijg ik ineens enorme trek in een mcchicken, daar geef ik dan aan toe, en dan ben ik een paar uur misselijk ervan. Het enige lekkere is de aardbeienmilkshake als het heel erg warm is buiten. En de frietsaus, maar die hebben ze hier niet eens, en daarvoor heb je ook gewoon mad sauce in de supermarkt.
Wat rot
~knuffel~
De app Relax Melodies heeft hele fijne meditaties die mij heel goed helpen wat rustiger te worden als ik het allemaal niet meer weet.
Ik voel veel haat
maarja het is ook gewoon pure troep. Ik vind de cola en milkshakes daar juist super goor. Je bedoelt denk ik mac sauce? De enige die ik redelijk vind overeen komen is de mac sauce van de lidl maar ik kom nooit bij de lidl.
Ik kreeg een appje van de eigenaresse van de bakker waar ik zaterdag begin. Iets van : mrgn draaien warm bakker zaterdag uren?"
Dus ik vroeg wat ze bedoelde maar ze vroeg dus of ik morgen kan komen werken. Uh nee want ik heb door de weeks een fulltime baan en toen ik dat aan het typen was verwijderde ze ineens alle berichten en schreef ze : TOT ZATERDAG.
wtf 

Waar koop je die?
Bij de Appie sowieso, en de Plus in het winkelcentrumpje bij mijn ouders heeft het ook. Ik neem altijd een paar flessen mee naar huis vanuit NL, ben groot fan 
Ik heb een forum relletje gemist denk ik. Heeft zij zo afscheid genomen? 
Over wie gaat dit? 
Die vent die bij lunetten/hoograven vrouwen lastig valt toch?
Waarom heb ik altijd zo overdreven de hik
Ik heb nog niet gegeten, de moeder van mijn vriend kwam bij hem langs en ze neemt altijd eten mee dus ik vroeg of er iets vegetarisch bij zat. Nu eet ik straks roti.
En daarna gesneden ananas en mango, dat heeft die moeder ook zo gesneden en wel afgeleverd bij haar zoon :’)
Meine gute. Niet klikken met emetofobie.
net m’n hele hebben en houwen eruit gegooid. HOE DAN??? Om 12 geluncht met leftovers van gisteren. Om 3 gesport en toen al een raar gevoel in m’n middenrif. Vanavond 2 bruine bolletjes met pasta gegeten. Maar dafuuuuq, net samentrekking en ben hélemaal leeg nu. Zou ook niet weten waarvan?!
Wat gebeurt er? Of wat lukt niet? Alle stekkers erin gedaan? Soms zijn dat er 3.
Hebben meer mensen met een iPhone of iPad met iOs 14.0.1 last met de npo app? Kan wel bijv. per seconde wijzer kijken, maar series zoals vliegende hollanders niet?
Je moet in beide schermen een kabel doen en die kabels in je docking station. Weet niet welke kabels je hebt maar mijn dock heeft bijv maar 1 HDMI en de rest display kabels
en een vga aansluiting.
wat is hybride wc-papier? enlighten me
https://www.plus.nl/product/plus-hybride-toiletpapier-3-laags-zak-16-rol-949491