Wat je even kwijt wil #43

Shortje van Urban Outfitters, jurkje van Zara, blouse van Mango en een rok van River Island schommelen allemaal rond de €4! Top van Pimkie krijg ik €1 voor haha nou ja beter zo dan dat 'ie bij het textielafval belandt.

Yaay gefeliciteerd!

1 like

Best netjes! Ik ging kijken bij m’n leren topshop laarsjes en die zijn 1.78 waard en een topshop shirt 3 euro… Hoe dan :’) Ik ga hier zeker nog mee aan de slag! Betalen zij ook de verzendkosten?

Bij mij leverde een winterjas €1,90 op en een zomerrokje €14 :sweat_smile: maargoed heb toch een doos kunnen vullen voor €100, voelt toch een beetje als gratis geld haha. Volgende doos ga ik me uitleven op de 10 jaar oude Abercrombie polo’s van m’n vriend. Ben ik eindelijk van die zooi af en ik kan er weer van shoppen :money_mouth_face:

6 likes

Hahah m’n oorbellen zijn er. En na 30 min zweten zitten ze er allemaal in. Alles bonkt en is rood, ga zo extra sterilon kopen :joy: love dit

1 like

Is het dan een designerrokje of zo, of iets dat je vorig jaar bij Zalando had gekocht? Ik ben gewoon zo nieuwsgierig hoe ze dingen berekenen :’)

Ja Paul & Joe Sister, wel al een paar jaar oud.

1 like

KLOOSTERVRIENDIN BELDE!!!

78 likes

Ik geloof dat ik de laatste tijd iets teveel in joggingbroek rondgelopen heb… Mijn vriend gaf een complimentje over mijn kleding vandaag, een uitgelubberde spijkerbroek en een trui.

@Hatsmetflats gefeliciteerd!!

14 likes

En ze gaf naast dit het mooiste cadeau ooit: Er zijn in dat klooster ook mensen die speciaal bepaalde mensen of dingen als gebedspunten hebben voor anderen. En naast dat zij zelf dus altijd voor me bidt, heeft ze ook geregeld dat er iemand is die mij als speciaal eeuwig gebedspunt heeft!! Dit is echt het liefste ooit!!

79 likes

Ik ging met mn vader door de Mc drive, daar komt hij nooit en hij haat Mc Donald’s (why? :frowning:) hij wist telkens niet waar hij moest stoppen en dan zat ik weer op mn telefoon dus we zijn 3 keer door die drive in gereden en ik moest echt lachen. Mn vader schaamde zich volgens mij dood. Ik lach nog steeds. Maar ik wilde niet hard lachen omdat hij het zichtbaar vervelend vond maar hahahaha

32 likes

Zo, de woningcorporatie vond het ook maar eens tijd worden om mijn gammele (en oerlelijke) jaren 80 keuken te vervangen. De lades en deuren braken inmiddels af… :confounded:
Ben zooo blij, ik mocht zelfs de kleuren en handvaten uitkiezen.

24 likes

Ik doe nu alsof ik nog heel hard met mijn onderzoek bezig ben zodat ik mijn vriend niet hoef te helpen met afwassen maar eigenlijk zit ik op het forum en niet voor het eerst. Ahh zielig

12 likes

Vanmiddag bij de kapper geweest en moest het mondkapje tijdens knippen oplaten maar dat was zo vervelens! Vielen telkens kleine haartjes tussen waardoor ik steeds moest niezen

#teamjevader

1 like

@Dazed @Desalnietteplus ja echt heel naar. Ik woon dus ook in de buurt en wij lopen er vaak met de hond. Nu al een tijdje niet meer, maar er wordt gelukkig wel heel veel gesurveilleerd door de politie dus dat is wel fijn. Jammer wel dat het blijkbaar nodig is.

Ja getver, zo naar dat één mafkees zoveel invloed heeft op zoveel mensen. Ik moet daar in de buurt nog iets in de bus doen en normaal zou ik dat uit m’n werk even doen maar ik wacht mooi tot m’n vrije dag zodat het overdag kan.

Mij helpt het vaak om (misschien heel suf) de awww Reddit pagina te bekijken, leidt af met schattige diertjes. Of de YouTube filmpjes van Maru de kat.
Hoop dat je je gauw weer beter en blijer voelt :heart:

1 like

De stories van Ti.m den B.esten hebben me al een paar keer hardop doen lachen! En ik zit deze week in mijn tweede baalweek achtereen en ben zelfs niet immuun daarvoor.

6 likes

Waarom? :cry: ik vraag me wel af waarom ze altijd zo’n gigantisch pak aan servetten mee geven.