Wat je even kwijt wil #43

Meine gute. Niet klikken met emetofobie.

net m’n hele hebben en houwen eruit gegooid. HOE DAN??? Om 12 geluncht met leftovers van gisteren. Om 3 gesport en toen al een raar gevoel in m’n middenrif. Vanavond 2 bruine bolletjes met pasta gegeten. Maar dafuuuuq, net samentrekking en ben hĂ©lemaal leeg nu. Zou ook niet weten waarvan?!

Wat gebeurt er? Of wat lukt niet? Alle stekkers erin gedaan? Soms zijn dat er 3.

Hebben meer mensen met een iPhone of iPad met iOs 14.0.1 last met de npo app? Kan wel bijv. per seconde wijzer kijken, maar series zoals vliegende hollanders niet?

Je moet in beide schermen een kabel doen en die kabels in je docking station. Weet niet welke kabels je hebt maar mijn dock heeft bijv maar 1 HDMI en de rest display kabels :sweat_smile: en een vga aansluiting.

@Oprah ik zapte langs obees en hoorde limburgs haha

1 like

wat is hybride wc-papier? enlighten me

https://www.plus.nl/product/plus-hybride-toiletpapier-3-laags-zak-16-rol-949491

1 like

Kan je zowel gebruiken om te poepen als te plassen.

2 likes

Oh, ik dacht voor zowel links- als rechtshandigen te gebruiken.

3 likes

of links en rechtsdragende kunnen het gebruiken.

3 likes

God verveel me. Ga denk ik mijn nest maar in

Edit: oh tussen kunst&kitsch op tv

2 likes

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en felicitaties en kaartjes! Ik had echt helemaal verwacht dat vandaag ontzettend kut zou zijn, maar dat viel echt heel hard mee, en daar spelen jullie (en kloostervriendin!!!) een hele grote rol in! Thanks virtuele vriendjes, jullie online aanwezigheid maken mijn offline leven fijner

45 likes

Gefeliciteerd @Hatsmetflats :partying_face:
Ben blij om te lezen dat je al met al toch best een fijne dag hebt gehad!

1 like

@Hatsmetflats nog gefeliciteerd! En wat fijn dat je vriendin in het klooster nog heeft gebeld!

1 like

Ik heb gisteren weer eens een wortelkanaalbehandeling from hell gekregen (nr. 3, dit keer maakten de wortels onderin een hoek van 90 graden dus dat was qua boren ge-nie-ten) en nu kan ik nog steeds niet met rechts chips eten :cry:

1 like

Ik ben nu al drie kwartier bezig met een simpel mailtje, pfff alsof het iemand boeit of de zinnen wel mooi lopen (ja mijzelf dus blijkbaar nogal). Dit is zo’n irritante eigenschap

3 likes

Oh gatver! Er werd gister al over een helicopter gepost.

Thanks ook voor het antwoorden @littlenumbers

Oh kak is dat hù! Ik heb dat ook. Dan lees ik het tig keer door. Denk ik ‘ja, nu is het goed.’ Tot ik op het allerlaatst weer ‘iets’ zie en het weer allemaal ga lopen aanpassen.

1 like

Een paar dagen geleden was ik nog verslaafd aan verse muntthee en nu lust ik het opeens niet meer? Het smaakt opeens maar verrot hout ofzo. Mijn vriend vindt het nog wel normaal smaken dus het ligt niet aan de munt.

@smaakpapillen doe normaal aub

3 likes

Haha er wordt hier vuurwerk afgestoken bij horeca als een soort afscheid? Leip

Ik heb bij bol een vga to hdmi ofzo gekocht en toen kon mn oude vga scherm gewoon in de laptop/dock

1 like