Wat je even kwijt wil #43

Hoera, alvast een kwartiertje geslapen, en dan weer wakker geschud door een nachtmerrie :thumbsup:
Om 7 uur gaat de wekker!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Zit weer eens in een fase dat ik snachts uren wakker lig. Ben er zo klaar mee. Woon tijdelijk bij m’n schoonouders ivm verbouwing en dan voel ik me toch bezwaard om paar keer uit bed te komen en die kraak trap af te gaan.

Man slaapt ook erg slecht maar gelukkig ligt die nu naast met te snurken. Normaal kneiter irritant maar nu denk ik alleen maar good for him.

Gelukkig gaan we op korte termijn weer naar ons huis. Echt ik trek het zo slecht. Heb al half bedacht me morgen ziek te melden en alleen maar Netflix te gaan kijken.

Woehoeee na weeeken eindelijk door mijn gewichtplateau :partying_face:

En mn oren zijn nog steeds helemaal rood en dik hahah ik neem sterilon mee naar mn werk

2 likes

Tijd om je aan te melden bij het verzet!

1 like

ik wilde het heeeel lang uitstellen, maar ik heb de verwarming aan gedaan. hele week al ijskoude handen en neus door het stil zitten.

Is een andere sportschool geen optie? Er is meer dan alleen Basic Fit of thuis :stuck_out_tongue:

1 like

Wat hier verder nog op fietsafstand zit is heel duur, dus dat is geen optie

Ik heb zo vaak het gevoel dat ik op m’n werk een wirwar aan taken, opdrachtjes, dingen zonder prioriteit aan het doen ben. Ineens denk ik dan: ik moet NU even stilstaan, nadenken wat m’n functie ook alweer echt inhoudt, lekker de boel resetten en dan fris en met doelen aan de slag.
Om dat dan uiteindelijk niet te doen (want waar haal ik de tijd vandaan om stil te staan) en over 4 weken dit weer te denken.

Herkent iemand dit?

5 likes

En iets als ClassPass of OneFit? Zeker ook duurder dan Basic Fit, maar dan kan je wel bij heel veel verschillende dingen terecht. Tot nu toe vind ik dat alles waar ik geweest ben zich ook heel goed aan de regels houdt.

Ja dat vind ik echt een mega leuk concept ook! Zie dat er voor Classpass echt veel leuke dingen in de buurt zitten. Maar aangezien ik student ben, zeker wel 3 keer per week wil trainen en op dit moment echt fokking skeer ben vind ik het wel echt te duur :cry:

Dus ik ga lekker Basic Fit stopzetten denk ik, bespaart me ook weer geld per maand en dat geld eenmalig uitgeven aan gewichten. Thanks voor het stemmen en meedenken iedereen :grin:

Aah ja als je echt meerdere keren per week wil loopt het wel op inderdaad. Hopen dat het bevalt met gewichten!

1 like

Dit herken ik wel ja. Bij mij op de afdeling is t zo druk en ik heb 4 verschillende kanalen waar het werk binnenkomt, dus ik had laatst ook een moment waarop ik dit dacht. En daardoor ook zo chaotisch werkte. Ik heb toen in outlook dagdelen gepland wanneer ik werk uit welk kanaal doe en nu is het alweer een stuk overzichtelijker.

2 likes

M’n moeder en m’n schoonvader worden nu (toevallig tegelijkertijd) allebei geopereerd, dus nu zitten we hier thuis allebei een beetje zenuwachtig te zijn

1 like

Ik zie veel van zulke dingen voorbij komen op social media, hoe doe je dat met betalen (als je niet op de website kan bestellen maar het telefonisch doet)? Contant geld heeft niemand meer in huis, en dat lijkt me ook niet echt wenselijk nu. De meeste restaurants hebben ook geen mobiele pin om mee te nemen onderweg toch.

1 like

Morgen word ik getest op corona sus ik zit nu in thuis isolatie, en waar ik het normaal geen probleem vind om binnen te blijven wil ik NU naar buiten en dingen doen.

Net als dat je nuchter bloed moet prikken en normaal sochtends toch niks vreet, maar juist die keer heb je vet honger

Tikkies sturen of bij afhaal betalen!
Oh wacht je had het over bezorgen. Ja denk dan dat er tikkies gestuurd worden maar heb hier in de buurt ook al gezien dat je met iDeal over kan maken

Meestal kun je op hun site met ideal betalen. En anders cash. En ja als je dat niet in huis hebt moet je dat maar gaan halen of zelf eten koken :joy:

1 like

Gewoon ophalen?

Bij mij stuurde het restaurant gewoon via whatsapp een tikkie haha, misschien doen ze dat wel!

Iedere dag weer hetzelfde vraagstuk: ga ik nog een kopje koffie drinken met het risico op mega opgefokt zijn of ga ik over op thee met het risico minder productief te worden

2 likes