Wat je even kwijt wil #43

Beetje laat maar nog gefeliciteerd!! :balloon::tada:

1 like

Ik moet eigenlijk een afspraak maken bij de huisarts, omdat slapen weer/nog zo kut gaat en het me opbreekt. Maar ben excuses aan het bedenken om niet te hoeven bellen want heb een nieuwe huisarts en die ken ik nog niet dus ik durf eigenlijk niet en wil niet over dingen praten met mensen die ik niet ken :thinking: erg ben ik ook

1 like

De enige gym (Basic Fit) in mijn buurt is niet zo chill: vervelende mannen, gewichten worden niet opgeruimd/troep, kapotte apparaten, en mensen houden zich amper aan de covid regels (letterlijk handen schudden, geen afstand houden, niet schoonmaken). Zit eraan te denken om m’n membership op te zeggen en ipv daarvan dumbbells/barbell te kopen voor thuis. Maar ik woon in een kleine studio op de bovenste verdieping, dus dat is allesbehalve ideaal… En het is wel goed om af en toe nog het huis uit te gaan naar de sportschool. Maar ik ben ook echt bang om ziek te worden.
Dus

• Sportschool opzeggen
  • Sportschool niet opzeggen
  • ANDERS en ik ga je nu een tip geven

0 stemmers

Ohja en als iemand een tip heeft voor gewichten: zeer welkom. Met bodyweight alleen vind ik saai

Mijn verwarmingen moeten ontlucht worden, maar het zit zo strak dicht gedraaid dat mijn vader dat moet komen doen want mij lukt dat niet. Maarja 1 verwarming alleen kan niet, dus dat betekent dat hij in elke kamer in huis moet zijn, inclusief mijn rommelkamer waar ik de afgelopen maanden alleen de deur open heb gedaan en shit naar binnen heb gegooid. Waarom ben ik ook zo en leer ik het gewoon nooit om alles opgeruimd te houden. :tired_face:

1 like

Ik ga heel eerlijk tegen je zijn, het is er niet hygiënisch en zorgen zijn ook echt wel terecht. Wat je zou kunnen doen, is dumbells, resistance bands, en Ankle weights aanschaffen. Is echt niet zo duur bij action bijv. En daarnaast een app met schema’s voor home work outs aanschaffen. Woon zelf in een studio en heb de eerste 7 maanden op deze manier getraind, niet ideaal maar zeker goed resultaat.

Ps. Bij welke BF sport je?

1 like

Resistance bands en een matje heb ik al van de vorige lockdown! Heb mezelf mede dankzij de pollresultaten ook al een beetje overtuigd haha. Schema kan ik zelf wel opstellen, morgen dumbbells bestellen en abbo opzeggen denk ik. Goed te horen dat je resultaat zag! Hoeveel kg dumbbells had jij? En ik zit bij een Basic Fit in Amsterdam, kan je wel de locatie dm’en als jij ook in deze stad sport haha

Wacht ja stuur me anders een DM

Hoera, alvast een kwartiertje geslapen, en dan weer wakker geschud door een nachtmerrie :thumbsup:
Om 7 uur gaat de wekker!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Zit weer eens in een fase dat ik snachts uren wakker lig. Ben er zo klaar mee. Woon tijdelijk bij m’n schoonouders ivm verbouwing en dan voel ik me toch bezwaard om paar keer uit bed te komen en die kraak trap af te gaan.

Man slaapt ook erg slecht maar gelukkig ligt die nu naast met te snurken. Normaal kneiter irritant maar nu denk ik alleen maar good for him.

Gelukkig gaan we op korte termijn weer naar ons huis. Echt ik trek het zo slecht. Heb al half bedacht me morgen ziek te melden en alleen maar Netflix te gaan kijken.

Woehoeee na weeeken eindelijk door mijn gewichtplateau :partying_face:

En mn oren zijn nog steeds helemaal rood en dik hahah ik neem sterilon mee naar mn werk

2 likes

Tijd om je aan te melden bij het verzet!

1 like

ik wilde het heeeel lang uitstellen, maar ik heb de verwarming aan gedaan. hele week al ijskoude handen en neus door het stil zitten.

Is een andere sportschool geen optie? Er is meer dan alleen Basic Fit of thuis :stuck_out_tongue:

1 like

Wat hier verder nog op fietsafstand zit is heel duur, dus dat is geen optie

Ik heb zo vaak het gevoel dat ik op m’n werk een wirwar aan taken, opdrachtjes, dingen zonder prioriteit aan het doen ben. Ineens denk ik dan: ik moet NU even stilstaan, nadenken wat m’n functie ook alweer echt inhoudt, lekker de boel resetten en dan fris en met doelen aan de slag.
Om dat dan uiteindelijk niet te doen (want waar haal ik de tijd vandaan om stil te staan) en over 4 weken dit weer te denken.

Herkent iemand dit?

5 likes

En iets als ClassPass of OneFit? Zeker ook duurder dan Basic Fit, maar dan kan je wel bij heel veel verschillende dingen terecht. Tot nu toe vind ik dat alles waar ik geweest ben zich ook heel goed aan de regels houdt.

Ja dat vind ik echt een mega leuk concept ook! Zie dat er voor Classpass echt veel leuke dingen in de buurt zitten. Maar aangezien ik student ben, zeker wel 3 keer per week wil trainen en op dit moment echt fokking skeer ben vind ik het wel echt te duur :cry:

Dus ik ga lekker Basic Fit stopzetten denk ik, bespaart me ook weer geld per maand en dat geld eenmalig uitgeven aan gewichten. Thanks voor het stemmen en meedenken iedereen :grin:

Aah ja als je echt meerdere keren per week wil loopt het wel op inderdaad. Hopen dat het bevalt met gewichten!

1 like

Dit herken ik wel ja. Bij mij op de afdeling is t zo druk en ik heb 4 verschillende kanalen waar het werk binnenkomt, dus ik had laatst ook een moment waarop ik dit dacht. En daardoor ook zo chaotisch werkte. Ik heb toen in outlook dagdelen gepland wanneer ik werk uit welk kanaal doe en nu is het alweer een stuk overzichtelijker.

2 likes

M’n moeder en m’n schoonvader worden nu (toevallig tegelijkertijd) allebei geopereerd, dus nu zitten we hier thuis allebei een beetje zenuwachtig te zijn

1 like