Ik zie veel van zulke dingen voorbij komen op social media, hoe doe je dat met betalen (als je niet op de website kan bestellen maar het telefonisch doet)? Contant geld heeft niemand meer in huis, en dat lijkt me ook niet echt wenselijk nu. De meeste restaurants hebben ook geen mobiele pin om mee te nemen onderweg toch.
Morgen word ik getest op corona sus ik zit nu in thuis isolatie, en waar ik het normaal geen probleem vind om binnen te blijven wil ik NU naar buiten en dingen doen.
Net als dat je nuchter bloed moet prikken en normaal sochtends toch niks vreet, maar juist die keer heb je vet honger
Tikkies sturen of bij afhaal betalen!
Oh wacht je had het over bezorgen. Ja denk dan dat er tikkies gestuurd worden maar heb hier in de buurt ook al gezien dat je met iDeal over kan maken
Meestal kun je op hun site met ideal betalen. En anders cash. En ja als je dat niet in huis hebt moet je dat maar gaan halen of zelf eten koken
Gewoon ophalen?
Bij mij stuurde het restaurant gewoon via whatsapp een tikkie haha, misschien doen ze dat wel!
Ja 100% haha
Iedere dag weer hetzelfde vraagstuk: ga ik nog een kopje koffie drinken met het risico op mega opgefokt zijn of ga ik over op thee met het risico minder productief te worden
Thuis sporten is echt moeilijk wel. Niet te vergelijken met een sportschook
@Dommel @Soy.peor @Moskou @grace @Hufflepunk ja ik bedoelde meer in het geval dat je thuis in isolatie/quarantaine moet, dan kan je het niet afhalen of even gaan pinnen. Ik heb zelf ook echt nooit contant geld in huis (wie wel?), en met cash betalen is sowieso toch weer een extra onnodig contactmoment wat makkelijk kan worden vermeden. Veel van de restaurants waar ik wel eens bestel hebben ook geen ideal optie op de website. Maar tikkies via whatsapp sturen is inderdaad een handige optie dan!
Thuiswerken bij een raam is echt niet goed voor mân concentratie. Ik zie de hele dag mensen hun hond uitlaten. Sommige honden zie ik echt 3x per dag haha. Ik wil oooook een doggo
Qua motivatie bedoel je? Vond het tijdens de lockdown ook wel pittig maar vooral saai omdat ik geen gewichten had. Als je eenmaal in een ritme zit gaat het denk ik wel, maar snap wel dat het moeilijk is
Koffie sowieso
@Xiomara ik ben ZO blij dat mijn âkantoorâ boven is en ik echt heel veel moeite moet doen om uit het raam te kijken, of iig iets anders dan een boom te zien. Ik zou anders de hele dag mensen gaan zitten kijken. Op de basisschool stond in elk rapport al âSpaarlamp kijkt wel erg veel naar buiten, misschien is het beter om niet bij het raam te zittenâ en ik denk dat mijn baas dat ook zou zeggen.
Ja snap ik! Ik wil dus zelf voortaan ook als ik iets bestel het niet meer via thuisbezorgd e.d. doen, maar rechtstreeks bestellen, maar na een rondje restaurants waar je nergens online kon bestellen (op hun eigen website) vroeg ik me dat af. Het was gewoon meer een gedachtespinsel haha, hoe je dat doet als veel van die websites geen online betaaloptie hebben. Tikkie had ik nog niet aan gedacht. Vroeger was contant betalen veel gebruikelijker dus had je dat altijd wel in huis maar ik zie dat echt bijna nooit meer, jij wel?
Ja qua motivatie en ik dacht ook âals ik dit zou hebben. Dan zou ik wel kunnen trainenâ maar uiteindelijk had ik alles en was het nog steeds moeilijk en in de winter lijkt het me ook nog eens kut met de verwarming enz
Een aantal van onze lokale restaurants roepen altijd op via bezorgland te bestellen. Misschien zijn jouw restaurants daar ook wel bij aan gesloten
@Dombo ik krijg idd ook altijd een tikkie! als je belt hebben ze je nummer toch al, dus ik vond het ook niet vervelend ofzo
Ik zit er echt opeens weer helemaal doorheen.
Darmproblemen lijken groter te worden, durf nauwelijks naar buiten (want darmpijn) en hardlopen is nu ook lastig.
Ik kreeg dus nog een berichtje van 1 van die oude âvriendinnenâ. En het begon als een verontschuldig en eindigde als een verwijt. Dat het allemaal aan mij lag en ik het niet naar buiten had mogen brengen.
En nu trek ik mij er weer teveel van aan, waardoor ik vandaag totaal niet productief ben. Ik moet juist vandaag nog aardig wat meters maken zodat ik straks een beetje vakantie kan vieren. Ik kijk er echt naar uit om even volledig uit te pluggen van alles, zodat mijn hoofd even niet bezig is met corona.
@anon4388265 ben je onder behandeling in het ziekenhuis? Kan je (weer) snel terecht?
Jullie moeten zeker ook kloppen want de bel doet het niet?