Wat je even kwijt wil #43

Merk dat de laatste dagen dat ik enorm rona moe ben. Moe van alles wat er weer gebeurd, moe van alle media, moe van alle conspiracy mensen, moe van alles. Vooral geestelijk. Tijd om weer te minderen qua socials, topic hier ook maar even op negeer gezet. :sweat_smile: Ironisch genoeg praat ik er nu zelf ook over nu. Urgh.

6 likes

Haha nice, dit ga ik in het vervolg tegen m’n schoonzus zeggen

4 likes

Dat zijn nou eens kado’s!

1 like

Ik wil dus bij het restaurant zelf bestellen ipv via thuisbezorgd, op de site van het restaurant staat ook ā€œbestel bij ons, goedkoper en geen commissieā€ oid maar vervolgens is op de site het minimale bestelbedrag €25,50 en op thuisbezorgd €12. Ja sorry hoor, ben maar in mn eentje dus dan weet ik wel waar ik bestel.

1 like

Boom!

7 likes

ik heb een paar dagen geleden deze ontdekt:

snap je sentiment helemaal, probeer het ook te ontwijken maar overal waar je leest/kijkt komt het tevoorschijn haha

4 likes

Ik zag ook een reclame met ā€˜het ideale moment voor een beugel!’. Ergens wel slim.

2 likes

Heh wtf zeg :face_with_raised_eyebrow:

Zooo ik schrok!! Dacht dat het echt een sneer ofzo was. Kon ie het niet de vorige keer zeggen ofzo :sweat_smile:

Nee gatver ik stemde gister nog trots dat ik niemand in m’n collega- of kennissenkring heb die coronagekkie is, maar dat klopt niet meer. Vandaag koos een kennis ervoor om een hele post eraan te wijden dat er chips in vaccins zouden zitten en (wel origineel deze) dat de overheid ons de islamitische godsdienst wil opleggen aan het eind van de lockdown rit, als iedereen zo mak als een lammetje is.

Fok was zo blij dat die onzin me bespaard bleef op fb en insta, maar toch een rotte appel…

2 likes

Houd zo van dit forum! Vorige week had @Itsu me al geholpen met een vertaling en nu heeft @Rebus me super goed geholpen met een excellijst. Jullie maken m’n leven echt makkelijker en minder stressvol :pleading_face: :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Ik moet morgen naar de kaakchirurg en ik ben echt in staat om die afspraak af te zeggen met de smoes dat ik klachten heb…

Sterkte! Je hebt er nu weinig aan, maar de vorige twee keer viel het me echt heel erg mee. Dus hopelijk is dat bij jou ook zo.
Ik had morgen ook een afspraak maar heb moeten afzeggen ivm test morgen.

Ohh mr visser is weer een pareltje

2 likes

Ik heb zoiets gĆŖnants gemaild naar een andere site :sweat_smile: Ik ga helemaal stuk van lachen en vanbinnen huilen van schaamte
Er werkt toch niemand van hier op het viva forum zeker?

Haha ja ik zag het voorstukje en dacht dat wil ik zien.

Ik val helaas echt in slaap dus hoor graag hoe het afloopt :sweat_smile:

1 like

Toxic masculinity at its finest, dat een compliment verpakt als een belediging moet komen :thumbsup:

4 likes

Ahhh, wat rot. Misschien is hier iemand die het leuk vind om af te spreken(als dat kan) die in de buurt woont?

1 like

Ik heb twee kasten op de overloop staan die ik in de schuur wil zetten, maar ik heb geen zin om ze uit elkaar te halen en alleen de trap af tillen lukt me niet. Moet me echt inhouden om die kasten niet gewoon van de trap af te gooien zodat ze in ieder geval uit elkaar zijn.