Een meisje van mn werk melde zich net af bij mijn meeting omdat ze op vakantie gaat en daarna hadden we het over vakanties. Ik gaf aan dat ik ook bijna op vakantie ga en toen zei ze: “als je nog gezelschap nodig heb laat het maar weten ;)” en ik ken haar verder niet(ook nog nooit in het echt gezien), maar eigenlijk lijkt het me wel leuk
Hahah!
Ja hoop het ook, vrijdag om 15:00 een test dus hoop dat ik het zaterdagmiddag weet…
Was jouw test negatief? Ja toch?
Ja was negatief!
Ikzelf had vrijdagochtend een test en zaterdag middag uitslag
Ah wat spannend, heb je inmiddels al wat gehoord?
@Sjern Gewoon doen! Misschien wel klein beginnen en een dagje weg plannen samen? Of ga je echt weg weg?
Voordeel van het mondkapje is wel dat niemand de gigantische opkomende onderhuidse puist naast mn neus ziet
Wat een lief cadeau. Heel veel plezier vanavond!
Wat een leuk cadeau, geniet ervan
Dat is echt een leuk en origineel cadeau!! Super lieve vriendin.
Merk dat de laatste dagen dat ik enorm rona moe ben. Moe van alles wat er weer gebeurd, moe van alle media, moe van alle conspiracy mensen, moe van alles. Vooral geestelijk. Tijd om weer te minderen qua socials, topic hier ook maar even op negeer gezet. Ironisch genoeg praat ik er nu zelf ook over nu. Urgh.
Haha nice, dit ga ik in het vervolg tegen m’n schoonzus zeggen
Dat zijn nou eens kado’s!
Ik wil dus bij het restaurant zelf bestellen ipv via thuisbezorgd, op de site van het restaurant staat ook “bestel bij ons, goedkoper en geen commissie” oid maar vervolgens is op de site het minimale bestelbedrag €25,50 en op thuisbezorgd €12. Ja sorry hoor, ben maar in mn eentje dus dan weet ik wel waar ik bestel.
ik heb een paar dagen geleden deze ontdekt:
snap je sentiment helemaal, probeer het ook te ontwijken maar overal waar je leest/kijkt komt het tevoorschijn haha
Ik zag ook een reclame met ‘het ideale moment voor een beugel!’. Ergens wel slim.
Heh wtf zeg
Zooo ik schrok!! Dacht dat het echt een sneer ofzo was. Kon ie het niet de vorige keer zeggen ofzo
Nee gatver ik stemde gister nog trots dat ik niemand in m’n collega- of kennissenkring heb die coronagekkie is, maar dat klopt niet meer. Vandaag koos een kennis ervoor om een hele post eraan te wijden dat er chips in vaccins zouden zitten en (wel origineel deze) dat de overheid ons de islamitische godsdienst wil opleggen aan het eind van de lockdown rit, als iedereen zo mak als een lammetje is.
Fok was zo blij dat die onzin me bespaard bleef op fb en insta, maar toch een rotte appel…
Oh jee ik hoor ergens geritsel, ik denk een muis op het dak. Het klinkt alsof het buiten is, hopelijk blijft ie daar.