Mijn vriend is bijna klaar met koken, valt de dop van het zoutvaatje .
Sorry nieren
Ik heb een giga blaar op m’n gehemelte. Echt zo’n glad kussentje. Waarom kan ik niet wachten tot m’n eten een normale temperatuur is
Waarom post je altijd zo alsof we met zn alle bij jou op de bank het zelfde programma kijken. Context por favor.
En een daarvan is vuilniszakken controleren?!
Solliciteren maar zou ik zeggen!
Haha awww die kids, wat cute. ‘Eerst dacht ik van: nahh dat kan toch helemaal niet, minder stress door yoga. Maar toen ging ik het doen en dacht ik WOW!!’
Gelukkig doe je je naam eer aan! Heb je je insta ook al veranderd naar moedervan
Huh wow dit klinkt chill haha, ik dacht dat een baby megastressvol en slapeloos en alles was. Geniet ervan!
Ah ik zou met mn vader bellen maar hij was net in gesprek dus ik denk dattie nog iets voor werk aan het doen is (hij werkt aan een coronavaccin #mijnvaderwerktbijmcdonalds) en nu wil ik eigenlijk niet meer, voel me ook een beetje down en moet vaak huilen als ik met hem bel als ik me niet zo chill voel want hij prikt daar zo doorheen.
Leuk! Ik ga kijken
Ik krijgt echt veel energie van mijn werk, maar elke keer als ik thuis kom, kak ik vol-le-dig in. Kan wel janken van vermoeidheid. Heb ook geen puf meer om ‘s avonds iets leuks te doen, waardoor ik ook weer in zo’n saaie vicieuze cirkel kom. Meh.
Hogescholen zijn echt hervelend met dat soort dingen, ook wanneer je op de lijst hoort te staan om een toets te kunnen maken en uiteindelijk niet op de lijst staat, terwijl jij op je mobiele telefoon kan aantonen dat ze een fout hebben gemaakt. En dat je uiteindelijk iets weet te regelen en nog net op tijd weer in een lokaal bent en de surveillerende man doodleuk tegen je zegt dat je eerder aanwezig had moesten zijn.
.
Was echt niet te eten zo zonde. Gelukkig heb ik wel chocola in huis
Lang leve onregelmatig werken, twee vroege diensten gewerkt en twee avonden op de bank in slaap gevallen na het eten voor minimaal 1,5 uur . Gelukkig nog maar één vroege dienst deze maand, verder alleen late diensten.
Same. Zit al vanaf 18:30 met mn ogen te knipperen en te hopen dat het snel 21:30 is en ik mag slapen
Zo irritant hé, heb je eigenlijk gewoon niks aan je vrije avond.
Ik stond het mijzelf gewoon toe. Vroeger was dr. Phil mijn slaapmoment na vroege diensten.
Nee precies! was te moe om te sporten maar ook te moe om te koken of iets anders. Met avonddiensten haal ik veel meer uit mijn dag.
Ik moet het vuilnis buiten zetten maar ik heb net gedoucht en het is koud en dan moet ik met nat haar naar buiten in m’n huispak
First world problems
Huh het is koud? Waad!? Ik kom graag naar je toe. Ik liep net nog met spijker jas open en daar onder een shirt. Het is nog 12c.