Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

omg haha wat erg! The audacity

1 like

Omg haha die stoel is zo lelijk :joy:

Of een gofundme misschien?

hahaha ‘we zijn hier niet op de albert cuyp’ is wel echt de Bijenkorf vibe ja

1 like

Mijn bureaustoel is zojuist deels kapot gegaan (inclusief ruggedeelte) en ik heb verder geen andere stoel en voorlopig mag ik mijn huis niet uit. :joy:

@california ik vind het vooral hypocriet hoe anders sommige verkopers je behandelen als je toevallig een keer een dure tas bij je hebt en chique jas etc. :’) Soms doen ze net alsof ik niet besta.

2 likes

Ik neem me ook zo vaak voor om gewoon een wandeling oid te gaan maken maar ik kan me er gewoon niét toe zetten. Zelfs naar de supermarkt neem ik de auto terwijl het maar 1,5 km is. En doordat ik zo van mezelf baal krijg ik nog minder zin en zo zit ik dus in een vicieuze cirkel

1 like

Niks lekkerders dan lekker poepen na een lange werkdag. Heb het de hele dag uitgesteld.

26 likes

Ik mocht een toets niet maken. Omdat ik geen fysieke id bij me had. Had m’n ov chip met foto mee en een foto van rijbewijs op m’n telefoon en alsnog mocht ik van die teringtrol de toets niet maken. Maar ze geloofde meteen dat ik het was. Laat me dan die FUCKING TOETS MAKEN als je het toch gelooft. Wat is het probleem, die meid kijkt twee sec naar je rijbewijs en het is goed. Waarom kun je dan niet twee sec naar een foto van een rijbewijs kijken en het goedkeuren. Ik ben echt razend, die fucking schijt hogeschool zou je ook eens matsen hĂ©. Hoerenbende.

Nee maar cijfers te laat doorgeven kan gewoon wel hoor, je niet houden aan de termijn die vastgelegd ligt in de fucking oer is geen probleem. Want dat is overmacht, niks aan te doen.

8 likes

Steek die hele school in de fik

12 likes

Haha dat doe ik ook, is nog niet eens 3 minuten met de auto :sweat_smile:

Ja daarom ben ik blij dat ik vanaf januari wel naar buiten moet en me moet aankleden. Heb jij al uitzicht op iets?

Zo ontzettend kut. Bij mijn tentamens zaten ook altijd van die mega zure bejaarden te surveilleren die het heerlijk vonden om even een gevoel van macht te hebben, word meteen weer geĂŻrriteerd als ik eraan denk

7 likes

‘maar je mag tot twintig minuten na de start beginnen, misschien kan iemand je id komen brengen’? Ja dank voor het meedenken Gerda, jullie organiseren alleen een toets in een fucking uithoek die vanaf NERGENS binnen 20 min te bereiken is, alleen het metrostation is al 15 min lopen. En wat moet ik dan doen, m’n niet bestaande partner met helicopter even bellen? WAT DENK JE ZELF.

3 likes

Gaaf!! Mijn dochter heeft nog elk weekend onderlinge hockeywedstrijdjes
En zaterdag hebben ze blacklight-hockey!

Ze blijven zo actief bezig bij de club!

16 likes

Wow wat kut dat ze je die toets niet laten maken dan joh, vriendin van me had ook een keer zoiets en toen hebben ze geloof ik een foto van haar gemaakt en moest ze later op de dag nog naar de studentenbalie met d’r ID ofzo? Weet het niet meer precies maar daar werd wel wat meer meegedacht iig

2 likes

Oooh jaloers!
Vind het echt knap dat ze zulke dingen blijven organiseren ja.

1 like

Echt hé, slaat toch echt nergens op. Ik snap echt niet waarom je zo moet zijn.

1 like

Ja natuurlijk!

Huilen he. Ik hield het ook niet droog

2 likes

voor degenen die behoefte hebben aan een wholesome filmpje <3

1 like

Als ik vanuit werk naar huis rij kom ik langs eens sportschool, en altijd denk ik pfff uitslovers :joy: zo slecht ook.

9 likes