Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

@Oprah
Zullen we dit serieus proberen met een aantal forummers? Ik wil het echt wel proberen haha

18 november - 20000 stappen challenge dag

4 likes

Ik heb ooit eens therapie gehad waarin ik moest fantaseren wat ik mijn dader wilde aandoen.
Iemand een idee hoe deze therapievorm heet,?

Ik ben echt al 2 uur aan het malen, heel irritant.

@Oprah @lightbox
ik ga morgen ook zeker een rondje lopen ja! ben ook wel in voor zo’n challenge maar 10.000 is al meer dan genoeg voor deze werkloze haha

2 likes

Ik heb dus nog nooit pittige poep gehad door pittig eten en ik lees daar wel eens over op het forum, ben benieuwd hoe dat voelt

4 likes

Schuif een paar pepers naar binnen zou ik zeggen :joy:

1 like

Auto in brand?

Ik kan weer niet slapen. Lig al 2 uur te draaien.

Nou lekker dan! Ik was al aan het kijken wat ik zag op je foto, maar een auto in de brand dus :stuck_out_tongue:

Die nachtdiensten duren elke keer zo ontzettend lang .Help ik zoek echt ander werk maar dat is zo lastig.

Ahhh ik kan niet slapen, en nu ben ik beland op youtube en kijk allerlei issues tussen Kris en Caitlyn Jenner. En Caitlyn is een trut en heel respectloos naar Kris. Nou heel goed dat ik dit weet om half 4 's nachts.

5 likes

Ik ben echt zo kapot moe. Niet gezond. Verheug me nu al op het moment dat ik vanavond tussen zes en zeven m’n bed in kan kruipen voor een dutje. Maar nu moet ik écht opstaan. :woozy_face:

3 likes

Ik was gister ook zo extreem moe, maar heb nu van 22u-7u geslapen, dus nu moet het toch goed komen vandaag met mij! Succes vandaag!

Is er iemand die veel weet over de werkkostenregeling (WKR)…? Ik heb een vraag en Google helpt me niet.

1 like

Ja dat was het sowieso maar dacht dat het misschien nog een specifieke techniek was.

Imaginaire rescripting?

1 like

Je kan het altijd proberen. Ik begon ook om dezelfde redenen aan de pil en ben toen gestopt toen er geen voorraden meer waren.
Ik heb nu minder pijn dan toen ik wel slikte

1 like

Ik kwam er gister achter dat Caitlyn in de nieuwe serie van MTV Cribs zit en ik ben vetbenieuwd

1 like

Ja precies, de menstruatie die ik had toen ik 16 was (voor de pil) was ook totaal anders toen ik 4 jaar later stopte!

2 likes

Imaginaire exposure met rescripting
Of evt EMDR met rescripting
Staat een docu over op 2doc “het wraakprotocol” als ik het goed zeg

1 like

Morgen is de PS5 launch, en ik vond dat het wel toepasselijk was om dit nummer vandaag af te spelen:

6 likes

Ik heb tot 0630 elk uur gezien en toen dus wel een slaapcyclus gehad tot 08 uur maar ik ben zo kapot. Weet echt niet hoe ik deze dag moet doorkomen.
En ik weet het niet zeker, maar volgens mij negeert mijn vriend mijn laatste berichtjes. En als dat zo is ben ik echt teleurgesteld in hem. Zo’n afknapper. Als ik tegen het middaguur nog niks heb gehoord ga ik hem bellen want dit vind ik niet de bedoeling.