Iemand postte gisteren op het forum, helaas weet ik niet meer in welk topic, een klein checklistje met dingen die je moet doen als je je in deze tijden gestrest en angstig voelt. En ik wist al die dingen wel en dácht ook dat ik ze deed, maar gisteren kwam dat lijstje ineens echt binnen. Ben vanochtend voor werk al gaan wandelen en moet echt nog beter leren niet blijven hangen in scrollen op je telefoon. Dus, wie je bent, dankje die had ik even nodig.
Ik moet straks gaan bellen en vragen om een loonsverhoging en ik zit echt te trillen van de spanning. Eigenlijk wil ik dit helemaal niet doen maar ik weet dat ik spijt krijg als ik het niet probeer. Soms zou ik echt weer een kind willen zijn zodat ik mij niet druk hoef te maken over zulke dingen
Goed zo!! Succes.
Volgens wie?
Als jij 2 a 3 jaar elke menstruatie doorgelekt naar huis mag fietsen of zelfs thuis blijft vanwege zo heftig vloeien of erge buikpijn, vind ik het volkomen logisch dat meisjes aan de pil gaan.
Als je nu rond de 25-30 bent lijken 2 a 3 jaar niet heel lang en lijken dat soort problemen te overzien, maar als je 13-16 bent dan heeft dat gigantisch veel impact op iemand haar leven.
Je bedoelt het vast niet verkeerd, maar ik kan moeders wel wat aan doen die hun dochter niet aan de pil willen, want “te jong”, terwijl die meiden heel veel lijdensdruk ervaren.
Ik was zo blij dat ik na 8 jaar eindelijk aan de pil kon.
Ik ging half dood elke keer, van pijn en bloedverlies.
Zeker de eerste dag kon ik helemaal niks zonder de max aan pijnstillers.
2-3 jaar zegt helemaal niks, was 8 jaar terror.
Ze hebben me een vast contract aangeboden dus ik ga er vanuit dat ze positief zijn alleen is het salaris dus gelijk aan wat ik kreeg toen ik met deze functie begon en hoewel dat een prima salaris is, is meer natuurlijk beter
Haha, ja dit is zo’n goede tip! Mijn baas heeft ooit een heel lang verhaal afgestoken over hoe fantastisch hij het vond gaan en toen ik zei “oke, dan nu salaris” zei hij letterlijk: oja kut, na dat verhaal van net kan ik alleen maar ja zeggen hahaha.
Heb gisteren insta, fb en twitter van telefoon gegooid en iedere keer dat ik mijn telefoon open wil ik dus op een van die apps klikken. Macht der gewoonte.
Dit is een totaal andere discussie, dit is gewoon slechte zorg, trombose-risico en roken hoort uitgevraagd te worden bij eerste pil-recept!
Ik heb net voor het eerst de ‘sorry maar ik werk zelf in de IT’ zin uitgesproken in een kuttig klantenservice gesprek. AHHHHHHHHHHHH. Ik haat mezelf.
Hahaha, dit is toch heerlijk om te doen? Wist je het echt beter?
Vanavond eet ik gevulde paprika, en ik kom er net achter dat ik paprika heb gekocht om o.a. te gebruiken als vulling voor mijn paprika? Gelukkig hou ik van paprika
Mama? Ben jij het.
Het is 18 november en mijn was hangt in een warm zonnetje buiten te drogen.
Raar maar waar.
Zie het eigenlijk alleen nog bij gebruik tijdens vakanties om menstruaties te verschuiven. Niet om elke menstruatie te gebruiken.
Vind dit zelf juist leuk om te gebruiken, vaak omdat ik klantenservice met een basic script er zo uit praat. vaak word het ze te complex omdat het van het script afwijkt en dan EHHH DOEI ik maak een melding aan voor monteur. Mooi priem. Laat hem maar kijken, 9 van de 10 keer heb ik dan gewoon gelijk en dat voelt lekker.
Ik denk al de hele ochtend aan douchen, maar telkens als ik genoeg moed heb verzameld, staat er iemand onder de douche. Grrr.
Even een tip, dit is nu 1+1 gratis bij de Kruidvat. Het staat niet op het schap maar kassa geeft het wel aan. Omg heb nu vier dozen voor €3.20.
Ik werd vanochtend wakker en werd gewoon gek van mijn eigen meningen-hoofd dat gelijk aansprong. Ik vind zoveel te laatste tijd: over het virus, over het gedrag, over mijn omgeving. Heb maar heel hard muziek aangezet in de hoop die meningen te stoppennn.