Mijn baby is de nieuwe Rob Geus. Ze tijgert door het huis en komt me elk pluisje, kruimeltje en zandkorrel die op de grond ligt brengen met een afkeurende blik.
Of schone rubbers voor de koelkast.
Goed idee!
Is dit niet wat voor haar? Leuk pakje toch, multifunctioneel
Haha dit is serieus een goed idee! Ze komt ook gemakkelijk onder de bank enzo.
Ik ben bezig met het vinden van een stage plek voor mijn master en voorheen ging solliciteren op een baan/stage mij vrij gemakkelijk af. Maar nu ben ik al meerdere keren afgewezen en heb ik ook niet meer zoveel interessante opties over. Ik vrees dat het best aannemelijk is dat ik geen stage meer op tijd kan vinden en dus uitloop van mijn master ga hebben. Shit zooi allemaal.
Alweer?
@anon46421473
@Sjern
@ellegirltalk
Lief jullie reacties. En indd straie zijn ook niet erg. Het is heel normaal en bijna iedereen heeft ze. Bedoel mijn vriend heeft ze ook. Alleen ik schrok er zo van omdat het zo zichtbaar is. Het is natuurlijk nu ook paarsig. Ik heb op andere plekken ook straie alleen dat is niet gelijk zichtbaar.
En nu wordt ik wakker en heb ik opeens straie op een zichtbare plek. Daar wordt je gewoon heel onzeker van. Ik heb sowieso een slecht zelfbeeld dus dat helpt niet mee . Ik had het met een vriend erover en hij zei dat straie vrouwelijker en volwassener maakt. Nou maak ik mij niet heel druk om wat anderen vinden, maar vond ik het toch mooi gezegd. Dus vier nu maar mijn vrouwelijkheid en volwassene groei
Ik kom er met google niet uit, maar kan het/is het lekker om gekookte bloemkoolroosjes van gisteren vandaag te roosteren in de oven? En zo ja, hoe doe ik dat + welke kruiden (kruiden die iedereen wel in zijn kruidenkastje heeft) etc.?
Via google vind ik wel dingen, maar allemaal met gare ingrediënten
Vraag me af of gekookt lekker wordt als je het haat roosteren. Ik rooster normaliter altijd ongekookte bloemkool! En dan doe ik er wat chili vlokken bij en ofc peper en zout en rooster ook een uitje en wat knoflook en dan met pasta met een beetje een roomsausje
Nee liever niet! Tot ziens xxxxx
Ik ga het gewoon proberen haha, het is nog best hard ondanks dat het gekookt is. Hoe lang doe jij het ong. In de oven?
Ik doe meestal een minuut of 20! En dan wel relatief kleine roosjes, geen bonken haha
Oké thanks haha, ik ga kijken wat het resultaat is. Anders weet ik toch dat het niet meer gegeten word dus ja
Mijn kussens liggen nu zo perfect op de bank, kan gewoon opstaan en als ik dan weer ga zitten is het nog steeds heel chill . Echt perfecte ondersteuning. Jammer dat ik zo moet koken
ik wil ook bestellen, kun jij iets zeggen over hoe de maten vallen?
Soieso komt het door de sfeer.
Oh haha d’r avatar stond er net nog wel dus dacht dat jullie het konden zien. Maar het is @Karl_Lagerfeld inderdaad die heeft een permaban gekregen omdat ze teveel zeikt en ons niet meer onder ogen durft te komen omdat ze d’r gele trui ALWEER kwijt is.
He potverdomme… Nu een enorme cliffhanger of ze die trui ooit nog vind!1!!1
Betekend dit nou dat ik de hond van dr ouders krijg?