Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Heb het dommmme plan opgevat om vandaag de Big Sur update te doen, dus mn macbook is daar al +2 uur mee bezig en er lijkt geen schot in te zitten. Hij komt uit 2015 en ik lees vooral over problemen met laptops uit 2013/2014, dus ik hou hoop. Het duurt dus wel echt heel lang, dus don’t be like me en doe dit gewoon ‘s nachts

3 likes

Hee jammer! Wil je vertellen waarom of liever niet? Het ga je goed! En wie weet tot ooit.

Ik ben tot januari vrij, dus ik zou nu mijn scriptie kunnen schrijven (en eigenlijk ook gewoon goed) want straks met nieuwe baan komt het er toch niet van, maar pff heb zo weinig motivatie om eraan te beginnen. Ik haat scriptie.

2 likes

Zit ik hier gewoon thuis te werken ben ik door mijn trui heen!!! Geprikt door een mug. Denk dat dit ook de 37729x is dat ik hier over die klote beesten post. T moet toch een keer klaar zijn? En hoe krijgen ze het ook voor elkaar door mijn trui heen te prikken?

Bleh voel me al de hele dag zo rot, straks weer een stukje lopen met m’n hond hopelijk helpt dat

1 like

Me today

39 likes

Is dit een reactie op een afscheidsbericht dat nu weg is?

Ja

2 likes

Haha ik snap het nut daarvan niet want nu is de post dus weg

Ja maar nu komen jullie er via deze omslachtige communicatie alsnog achter dat ze weg is toch :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik denk dat ik dat ben. Graag gedaan! :grinning: :heart:

1 like

nu ga je natuurlijk de vraag krijgen;w ie is er weg dan

15 likes

Ik word echt gek van de migraine.
Vrijdag avond, zaterdag en zondag. En vandaag gewoon weer. Hou op zeg. Gelukkig heb ik sumotriptan anders was het echt niet te doen.

Mag ik hier even klagen? Ik voel me even zo verdrietig op het moment. Solliciteren verloopt moeizaam, struggle best wel met mezelf en lees net als klap op de vuurpijl dat we de kerstdagen waarschijnlijk (heel begrijpelijk maar goed) regionaal moeten gaan vieren.

Heb zin om hysterisch te janken en mezelf onder mijn dekens te begraven tot deze ellende voorbij is.

1 like

@Zemraluani of andere mensen

Hoe noem je ook al weer van die jonge mannen uit amerika die ongewenst maagd zijn? Is zo’n term maar ik kom er niet op

incels?

1 like

Incels

2 likes

Ja dank!!!

1 like

Ik zit al een tijdje naar deze grafiek te kijken maar ik kom er maar niet achter wat de stapel streepjes op de nullijn is. Ludieke decoratie? Outliers? Uit elkaar gevallen stoelen en ladders van de cijfers op het volgende plaatje?

4 likes

Evi luna

4 likes