Gelukkig! Maar het is ook kut wat er gebeurt in je leven en ook nog eens op meerdere vlakken (niet alleen op baangebied), dus heel begrijpelijk dat je je daar rot om voelt. Sterkte, hopelijk komt er op in elk geval één vlak snel iets positiefs op je pad!
Ok, wonderlijk ja. Dat je die vent nog wil zien.
Nog kutter, een mail van Mijn Overheid dat je een nieuw bericht hebt, daar inloggen met je DidiD om het bericht te lezen ‘Er staat een bericht voor je klaar bij UWV’.
Ik heb expres vroeg gegeten vanavond want ik was super moe (en had honger ofc) dus wilde lekker de hele avond in bed liggen. Heb van 8 tot 10 geslapen en nu ben ik natuurlijk klaarwakker.
Papegaaiduiker
Ohja duiker. Zat al de hele tijd te bedenken wat er achter papegaai kwam.
Massage kussen uit het black Fr.-topic missh iets voor jou?
Ik heb echt zin in beschuit met muisjes.
Echt wtf is dit weer opeens!?
Alweer een nacht waarbij mijn verlammende existentiële crisis me wakker houd
Had vannacht een hele lange en realistische droom dat ik een zoontje kreeg
Had ik laatst ook, inclusief naam.
Heeft me echt bezig gehouden.
Haha ik wist dus juist geen naam! En daar voelde ik me schuldig over, want meisjesnamen wist/weet ik genoeg
En en? Lekker geslapen?
Ik had ze in ieder geval wel nodig met de wind hier…
Aww kijk m gaan
Ja echt het ging zo te keer, ik dacht dat de schutting er uit zou vliegen boompje in de voortuin is nu helemaal kaal ook
Waarom zei ik ja tegen een afspraak bij de fysio om half 9? Ik mocht van haar ook in pyjama komen lol maar dat zal ik toch maar niet doen
Mijn vader die word zondag 72 en is gisteren helemaal kwaad geworden op mijn moeder omdat hij niet wil dat er iemand op zijn verjaardag langs komt. Mijn moeder was de hond gaan uitlaten en kwam iemand tegen die vertelde dat haar dochters roontjes hadden gehad. daar werd mijn pa dus boos om.
Kijk, dat je geen feest geeft is logisch maar als ik langs kom op een andere dag dan mijn broer. Vind het zo sneu om hem alleen te laten met zijn verjaardag. doet me echt een beetje pijn ook dat die er zo boos om word. Snap het ook wel vanwege zijn leeftijd. maar toch. de buren blijven gewoon op visite komen door de weeks… urgh irritant. denk dat ik maar langs fiets en dan buiten blijf.
Ik heb zo slecht geslapen, niet te doen viel pas om 5 uur in slaap en om 8 uur ging de wekker weer. Vanaf 9 uur de hele dag meetings en dan ook nog m’n paper schrijven die ik al lang af had moeten hebben, jeej
Zodat je daarna weer terug naar bed kan