Oke hier de update haha: ik heb de flex high waisted legging besteld en ik zou zeggen redelijk true to size, en bij twijfel eerder kleiner dan groter nemen. Ik heb relatief brede heupen voor de rest van m’n figuur en met broeken daarom vaak maat 40, maar ondergoed eigenlijk altijd maat M, en ik heb een Puma legging in M/38 die goed zit. Ik heb de legging in M besteld en die zit perfect! Ik heb ook de flex strappy sports bra besteld en die valt net wat aan de kleine kant. Voor aansluitende dingen heb ik meestal een S, deels ook omdat ik vrij kleine borsten heb. Het topje past in principe goed maar de bandjes zijn relatief kort (op z’n langst gaan ze bij mij net) en de padding zit eigenlijk net te ver naar het midden. Omvang enzo is prima (terwijl dat de enige plek was waar hij volgens de size chart net te klein zou zijn) maar hij lijkt gemaakt voor mensen die in z’n geheel wat kleiner gebouwd zijn. Ik ben 1.69 trouwens dus zeker niet uitzonderlijk lang haha. Nouja zoiets dus, hoop dat je er wat aan hebt!
Hahaha die kleine paarse!
Maar ik blijf toch maar, ook al heeft niemand me gesmeekt te blijven. Rude
Mijn nichtje werd onlangs ook 1 jaar en heb daar toen Nijntje verstoppertje voor gekocht waar ik vaker goede dingen over heb gehoord. Is er ook in de varianten woezel en pip en ban Bumba
Ohja dat snap ik. Ik las ooit eens in een boek dat die man voor een kindje een hele doos vol restjes papier en stiften en potloden had gekocht. Die restjes papier kwamen van een copy winkel ofzo. En dat was een groot succes. Misschien werkt het ook in het echt.
Zo lekker uitgebreid, thanks! Wilde ook dezelfde legging bestellen dus helemaal toppie
heel veel bijgelezen, is 1/4e deel dik geslowchat over een of ander programma dat op tv was afgelopen avonden ergens… kan dat niet gewoon in een eigen topicccc, slowchatten mag toch ook niet
ik merk dat ik sinds een paar dagen door het werk weer heel gespannen ben en als ik thuiskom ook in in die spanning blijf zitten. merk het aan mijn nek en schouders, ik kan gewoon bijna nooit ontspannen eigenlijk. altijd al een ding geweest, ik ben al-tijd in actie of bezig of weg. avondje alleen op de bank zitten deed ik nooit, tot corona. ik ben er al maanden mee bezig maar eigenlijk kan ik het gewoon niet? niet echt goed iig, want merk dat ik toch altijd in een actieve houding zit dan, snapt iemand wie ik bedoel? letterlijk al mijn zithouding bijv. haha, niet achterover kunnen chillen. ben ook zo’n perspoon die altijd snel loopt en snel is, ongeduld is mijn 3e naam volgens mij.
ja echt kut eigenlijk iemand een ultieme tip?
De roverheid neemt ook niet dat van ons af!!1!1!1!
Ja jij raakt je trui nóg een keer kwijt! En dan denken dat wij gaan smeken??
Bestaande vacatures en ook open sollicitaties, maar ik krijg vaak niet eens een antwoord op de open sollicitaties.
@Rozevarken ah lief! Ik ben vrij specifiek op zoek naar organisaties die met (heel breed gezegd) migratie/vluchtelingenbeleid werken of mensenrechten. Dus er zijn ook niet heel veel opties helaas.
Ah specifieke branche ja! Zelf geen ervaring mee dus hoop dat je snel iets vind
@Desalnietteplus Helaas weet ik dan niet hoe ik je kan helpen. Hopelijk heb je gauw beet.
Ik ga dan op mijn spijkermat liggen en nu ontspan ik soms door Enya muziek te draaien en vaag te bewegen.
@Enthusiasm Ik word door iemand soms leger officier genoemd omdat ik altijd snel loop en grote passen maak. :’)
Forumbadjeeee
Misschien is er iets op SDGs on stage. Heb je al op LinkedIn een bericht geplaatst? Ik hoor vaak van onze studenten dat ze zo een stage vinden. Succes in ieder geval!
En niet de heerlijke Milka Swing
Huh? Waarom niet?
Die hebben ze niet meer en dies me fave
Lief
Voel me gelukkig al ietsjes beter.
Ja gewoon mailen. Laat hem opschieten.