Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Dadelijk lekker slapen met de oordopjes van @Madam-Mikmak :love_letter::love_letter: zin in

3 likes

Voor iedereen die ook naar de webcam van het neushoorntje in Blijdorp gekeken heeft (of gewoon een overload cuteness nodig heeft): hij heeft vandaag zijn eerste stappen buiten gezet! Zo schattig als 'ie rent haha :smiling_face_with_three_hearts: (filmpje in artikel)

17 likes

Gelukkig! Maar het is ook kut wat er gebeurt in je leven en ook nog eens op meerdere vlakken (niet alleen op baangebied), dus heel begrijpelijk dat je je daar rot om voelt. Sterkte, hopelijk komt er op in elk geval één vlak snel iets positiefs op je pad!

1 like

Ok, wonderlijk ja. Dat je die vent nog wil zien.

1 like

Nog kutter, een mail van Mijn Overheid dat je een nieuw bericht hebt, daar inloggen met je DidiD om het bericht te lezen ‘Er staat een bericht voor je klaar bij UWV’.

29 likes

Ik heb expres vroeg gegeten vanavond want ik was super moe (en had honger ofc) dus wilde lekker de hele avond in bed liggen. Heb van 8 tot 10 geslapen en nu ben ik natuurlijk klaarwakker. :slightly_smiling_face:

1 like

Papegaaiduiker

Ohja duiker. Zat al de hele tijd te bedenken wat er achter papegaai kwam.

2 likes

Massage kussen uit het black Fr.-topic missh iets voor jou?

1 like

Ik heb echt zin in beschuit met muisjes.

Echt wtf is dit weer opeens!?

Alweer een nacht waarbij mijn verlammende existentiële crisis me wakker houd :+1:

1 like

Had vannacht een hele lange en realistische droom dat ik een zoontje kreeg :fearful:

Had ik laatst ook, inclusief naam.
Heeft me echt bezig gehouden.

Haha ik wist dus juist geen naam! En daar voelde ik me schuldig over, want meisjesnamen wist/weet ik genoeg

1 like

En en? Lekker geslapen?
Ik had ze in ieder geval wel nodig met de wind hier…

Aww kijk m gaan :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja Wow die wind, zo hard!

Ja echt het ging zo te keer, ik dacht dat de schutting er uit zou vliegen :joy: boompje in de voortuin is nu helemaal kaal ook :unamused:

1 like

Waarom zei ik ja tegen een afspraak bij de fysio om half 9? Ik mocht van haar ook in pyjama komen lol maar dat zal ik toch maar niet doen

9 likes