Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Limburg heeft op dit forum geen imago meer :joy:

4 likes

alleen op het forum? heeft het überhaupt imago?

2 likes

Nou Limburg heeft wel een imago.

2 likes

Wat dan? Ze eten veel vla en ze zijn onverstaanbaar?

12 likes

Als ik ergens gehoor beschadiging heb opgelopen is het wel in brabant.

8 likes

Het kleine beetje imago van Limburg naar de klote :rofl::rofl:

Tijd voor een Forum Limburgum.

17 likes

Ik hoor meer over Limburg hier dan waar dan ook in het echt/op het internet.

29 likes

Ik kreeg afgelopen week bij Kruidvat een cadeautasje gratis, het tasje was het ā€œcadeauā€. Ik heb er vriendelijk voor bedankt maar omdat het al gescand was moest ze het meegeven (?!). :face_with_raised_eyebrow: Weet niet of je ook zo’n cadeautasje hebt gekregen of dat er daadwerkelijk een cadeau in had moeten zitten, in het laatste geval is het wel heel vreemd ja haha.

1 like

WA LUL JIJ NOU WIR

4 likes

Zo gaat dat met achtergesteld klootjesvolk met een zachte G, ze zoeken een weg om zich gehoord te voelen. Het is dit, of de PVV.

6 likes

Ik ben voor, misschien kunnen jullie daar Brabant ook gelijk in meenemen

1 like

Maar geldt dit niet exact voor Brabant?

Jullie zijn alleen met meer en luidruchtiger dan de Limburgers.

9 likes

Neem Zeeland dan ook meteen maar mee. Behalve Zeeuws-Vlaanderen, dat mag naar het Forum Belgicum.

4 likes

Nederlanders zijn luid!

1 like

Ja, die kreeg ik dus ook. Vind het ook maar een nutteloze actie, haha. :joy:

1 like

Ik ben jarig en ik ga zoveel lekkere dingen eten vandaag. Vanmiddag speculaasvlaai en vanavond begin ik met chinese tomatensoep, vervolgens allemaal miniporties van mijn lievelingseten (pasta pesto, satĆ©, sushi & more) en als toetje nutella/ferrero mousse :drooling_face::drooling_face::drooling_face:. Vergezeld door m’n twee beste vriendinnen. Mede mogelijk gemaakt door mijn moeder, hobbykok :heart:.

En ik heb echt vet veel berichten gekregen vandaag. Van ex-collega’s, vrienden, huidige collega’s, leerlingen, familie. Voel me echt jarig :smiling_face_with_three_hearts:.

66 likes

Ik heb net een foto gerapporteerd op fb. Sintbezoek met zwarte piet. Echt, nu nog? En die reacties ā€œah goed zo een echte zwarte pietā€. Zucht.

3 likes

Gefeliciteerd! :partying_face: Klinkt als een heel fijne verjaardag en een geweldig idee om gewoon kleine porties te hebben van al je favoriete eten, waarom zou je moeten kiezen? Geniet ervan!

1 like

AUW ik was nog niet hersteld ja!!