Knip die stampers er uit (pas op kan vlekken geven). Dan is de meur weg. En lelies zijn super giftig voor katten dus anders gewoon gelijk weg gooien en nooit meer kopen.
Ik geloof in mij is 5 sterren tv hoor heeeeerlijk
Dit is echt het beste filmpje ooit. Varkens die pompoenen eten.
Ik weet niet hoeveel je over de aflevering wil weten, maar hier staat het uitgeschreven: https://www.thereviewgeek.com/greysanatomy-s17e2review/
Het einde is wel het belangrijkste eigenlijk.
Jezus… van mij mogen er Europese wetten tegen dit soort acties komen
Tijd geleden was ik niet bij een avondje toen vrienden hadden afgesproken, omdat het gewoon mentaal (oke en was kei moe dus ook lichamelijk) ff niet ging. Nou een vriendin reageerde toen (daarna): ga dan toch gewoon een keer over je grenzen heen en kom maar gewoon eeb uurtje dan. Nou vond ik niet chill en baalde toen ff van alles.
Goed dat was geweest en diezelfde avond kwam er een appje met vervolgdatum, maar die heb ik niet opgeslagen en het is er verder niet meee over gegaan. Ik had een beetje ruzie met die vriendin, omdat zij dus niet echt leuke dingen over mij zei en ik merkte dat het niet helemaal lekker zat, maar vanuit haar kant is het weer goed blijkbaar want deze week allemaal leuk en gezellig doen en woensdag appte ze of ik vrijdag ook kwam en dat ik welkom was.
Ik wist al niet meer dat die datum stond (mijn fout misschien ook) en voelde me door haar opmerkingen sowieso niet meer echt chill. Maar ik kon vanavond ook niet, want ik had al met een andere vriendin afgesproken.maar nu ben ik dus thuis en zie ik wederom foto’s voorbij komen en voel ik me dus weer kut🤷♀️
Omdat ik mijn grenzen aangeef voor mezelf en daar dus opmerkingen over kwamen en ook omdat ik het kut vind dat ik het moet doen omdat ik t anders niet trek.
Heb geen spijt, totaal niet, want ik had wel een fijne avond en ben niet eens extreem moe, maar gewoon kut dat ik me zo voel en dus mezelf eigenlijk buitensluit ofzo.
Lang bericht, wilde het even kwijt
@Foefjeisthuis @Loveisafourletterword
Knuffel voor jullie
En voor @Twijfelkont natuurlijk ook
Morgen weer een nieuwe dag:kissing_heart:
Dank je wel Voor jou ook een dikke knuffel! Hopelijk overheerst het voor je zelf kiezen gevoel meer dan het nare gevoel.
Knuffel Goed dat je je grenzen aangeeft en wat stom van die vriendin. Je lijkt me altijd zo aardig en vind het altijd klote om te lezen als er weer wat naars speelt in je omgeving. Hopelijk voel je je snel beter en kan je genieten van deze avond.
Ik probeerde eens de pindasoep van de appie. Nou ik blijf maar scheten laten sindsdien
Er zitten al de hele nacht af en toe buren op het balkon te roken/praten dus ik word de hele tijd wakker als ik net weer slaap en het vervelendste is dat m’n vriend slaapt als een roosje en nergens wat van mee krijgt. Zo gaat het altijd, echt oneerlijk
Als het eu regels zijn is dat lastiger met brexit e.d.
Maar ik snap niet hoe een maatschappij voor deze prijzen veilig kan vliegen.
Hoezo lastiger? Ryanair is nog steeds een Iers bedrijf, geen Brits bedrijf.
Ik vind dit ook echt totale waanzin joh. Takkebedrijf.
Klopt. Echter zijn er ook onderdelen overal ter wereld ingeschreven dus ook vanuit Engeland e.d.
Ach goed, ik zou nooit van mijn leven bij hun instappen.
Hoe zou dat lastiger zijn? Dit zou maar een klein wetje zijn. Namelijk niet stunten met vliegprijzen
Heb vaak muziek aan staan, en betrapte mezelf er net op dat ik onbewust het Trump dansje deed.
Hoop niet dat die nog in mijn systeem zit als we weer naar de clubs en festivals mogen
Hahahha ik denk dat ik überhaupt niet meer kan dansen… skills niet bij gehouden. Wel master in puzzelen en wandelen, maar daar heb je in de club zo weinig aan
Het is lastig voor Ryanair omdat het niet past binnen hun businessmodel.
Ryanair verdient niks of nauwelijks aan het verkoop van een stoel. Ze verdienen op alle extra’s. Dus bagage, on board verkoop e.d.
Ooit hebben ze veel marketing gehad omdat men riep mensen te willen laten betalen voor de wc aan boord. Pure aandacht, dus meer verkoop.
Is het normaal dat een verwarming altijd een beetje warm is, ook al ze allemaal uitstaan? Ik heb er een die toch altijd beetje warm is maar kan me ook voorstellen dat dat normaal is om de temperatuur in balans te houden voor als ie een x aangaat ofzo
Een radiator bedoel je?
Want die horen gewoon koud te zijn als de verwarming uit staat.