@grace Ahaa dus toch had al iets voorbij zien komen op insta maar dacht miss heb ik t gedroomt. Gefelii 

Waarom vind ik het toch zo aandoenlijk als ik een man een broodje zie eten op het station oid. Ik vind dat iets heel ontroerends hebben, slaat nergens op. Maar toch 
Alleen op het station of gewoon op alle openbare plekken? Niet ih restaurant
Alleen een broodje of ook andere foods?

Ik ben ook trots op je! You did it!
Haha nouja , vooral op het station als ik een man van middelbare leeftijd in zn eentje een broodje zie eten wat hij heeft gekocht. Dan denk ik aahw. Niet omdat ik hem dan zielig vind maar ik vind het een ontroerend beeld.
Gefeliciteerd! 

Waarom kan je eigenlijk niet je eigen naam houden?
Onlangs keek ik een programma waar ze zusters verschillende vragen stelden en vond het echt heel interessant om te zien eigenlijk.
Gefeliciteerd! Ik wist helemaal niet dat je zwanger was!
Ahh @grace wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd met jullie zoon! En wat een forum verrassing zeg, moet ineens denken toen quantum zo casual iets zei over haar zwangere buik en dan het hele forum iets had van huh?
hahah ik heb dit ook!!! Bij mannen vanaf een jaar of 50 ofzo haaha
Ben ik net mijn ‘ik heb net rode peper gesneden hand’ zo snuf langs mijn neus gegaan. Jazeker. Aub heel mijn rechter neusgat staat in de fik
Ik vind Below Deck zooooon heerlijk programma om te kijken bij het bankhangen in het weekend
De drama onderling, de mooie boot, de gestoorde gasten, gewoon alles is vermakelijk!
(Nu op Fox trouwens)
Ik wil dansennnn
En sterkte
Hahaha ja hoezo doet de bemanning daar niks aan doen, is toch voor betaald!!! Love it. En dat gezeik over eten altijd!! En dan willen ze als ze lam zijn ineens wel ordinair nachos enzo 
@grace Wat leuk! Gefeliciteerd!
Ik heb gisteravond/vandaag zo’n leuke date gehad, maar ik ben nu zo moe dat ik me een beetje teneergeslagen voel. Dus ik zit semi te huilen terwijl ik Alles is Liefde kijk (en ik erger me best wel aan alle zwarte pieten?). Er zit ook nog best wel veel werkstress in mijn lijf en dat helpt niet bepaald.
Ik ook. Misschien vergeet ik dan dat mijn neusschot in de fik staat 
Eten viel ook tegen en volgens mij gaat die rode peper linea recta naar mijn darmkanaal door want moet storten.
Ik moest deze week even wat oude documenten opsporen m.b.t. mijn gezondheid en ik stuitte dus op informatie die bijzonder pijnlijk was om te lezen. Het kwam er eigenlijk op neer dat er stond als de ouders/verzorgers van kleine Helvegen oog voor haar hadden dan had ik bepaalde gezondheidsproblemen waarschijnlijk nooit gehad / of was de schade beperkt gebleven. En nu neem ik het mijn omgeving toch wel kwalijker dan eerst, ook omdat ze ook op andere gebieden tekort zijn geschoten. Het besef dat ik een normalere/makkelijkere jeugd had kunnen hebben is best heftig om te incasseren als dertiger.