Ik kreeg afgelopen week bij Kruidvat een cadeautasje gratis, het tasje was het “cadeau”. Ik heb er vriendelijk voor bedankt maar omdat het al gescand was moest ze het meegeven (?!). Weet niet of je ook zo’n cadeautasje hebt gekregen of dat er daadwerkelijk een cadeau in had moeten zitten, in het laatste geval is het wel heel vreemd ja haha.
WA LUL JIJ NOU WIR
Zo gaat dat met achtergesteld klootjesvolk met een zachte G, ze zoeken een weg om zich gehoord te voelen. Het is dit, of de PVV.
Ik ben voor, misschien kunnen jullie daar Brabant ook gelijk in meenemen
Maar geldt dit niet exact voor Brabant?
Jullie zijn alleen met meer en luidruchtiger dan de Limburgers.
Neem Zeeland dan ook meteen maar mee. Behalve Zeeuws-Vlaanderen, dat mag naar het Forum Belgicum.
Nederlanders zijn luid!
Ja, die kreeg ik dus ook. Vind het ook maar een nutteloze actie, haha.
Ik ben jarig en ik ga zoveel lekkere dingen eten vandaag. Vanmiddag speculaasvlaai en vanavond begin ik met chinese tomatensoep, vervolgens allemaal miniporties van mijn lievelingseten (pasta pesto, saté, sushi & more) en als toetje nutella/ferrero mousse . Vergezeld door m’n twee beste vriendinnen. Mede mogelijk gemaakt door mijn moeder, hobbykok
.
En ik heb echt vet veel berichten gekregen vandaag. Van ex-collega’s, vrienden, huidige collega’s, leerlingen, familie. Voel me echt jarig .
Sgat, moet jij zeggen. Je hebt herriestoppers nodig als je met jou ergens gaat eten Niet alleen voor mezelf maar voor de hele zaak.
Ik heb net een foto gerapporteerd op fb. Sintbezoek met zwarte piet. Echt, nu nog? En die reacties “ah goed zo een echte zwarte piet”. Zucht.
Gefeliciteerd! Klinkt als een heel fijne verjaardag en een geweldig idee om gewoon kleine porties te hebben van al je favoriete eten, waarom zou je moeten kiezen? Geniet ervan!
AUW ik was nog niet hersteld ja!!
Naar de supermarkt als je net gesport hebt. Kom thuis met nacho chips / croissantjes / quiche / bagels
Oliebollen, die tweede switched kertstfilm en bier.
Uhmmmmmm kliekje
Nee grapje, gefeliciteerd met je zoon!!!
Gefeliciteerd! Heel veel geluk gewenst!
Ik was aan het fietsen en zag iemand lopen waarvan ik dacht hey die ken ik. Ik wilde hoi roepen en zwaaien. Tot ik me realiseerde dat het de moeder van Bonnie was 🤦
Altijd als ik iets probeer te fixen in m’n huis realiseer ik me na drie minuten dat ik niet de juiste spullen heb (wie heeft er nou een ladder, 168 is lang genoeg om overal bij te kunnen joh!) en geef ik na een half uur op. Dus nu zit ik hier in een totaal overhoop gehaald huis met half opgehangen kerstlichtjes. Great.
Mijn baarmoeder is zoals hij zou moeten zijn: leeg. Mijn overige bestaan ook!
Fingers crossed dat je over 3 jaar geen RGK hebt rondbanjeren!