Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd!
Aaah wat leuk @grace! Gefeliciteerd!
Vanmiddag zijn we voor het eerst sinds corona weer heel eventjes op stap geweest met mijn schoonvader. Hij zit al bijna 2 jaar inmiddels aan de chemo en hij durfde de afgelopen periode echt niet de deur uit, maar nu wilde hij het ineens wel heel graag, want ja, hoe lang gaat dit allemaal nog duren? En komende week begint hij aan een de volgende dosis, dus hij voelt zich nu in de rustweek wel even oké. Dus we zijn in Volendam eventjes een visje wezen eten en hebben over de dijk gelopen. Was echt kort, maar zo’n ontzettende overwinning voor hem. Voelde echt fijn om hem weer even op te zien bloeien zo.
@grace Ahaa dus toch had al iets voorbij zien komen op insta maar dacht miss heb ik t gedroomt. Gefelii
Waarom vind ik het toch zo aandoenlijk als ik een man een broodje zie eten op het station oid. Ik vind dat iets heel ontroerends hebben, slaat nergens op. Maar toch
Alleen op het station of gewoon op alle openbare plekken? Niet ih restaurant
Alleen een broodje of ook andere foods?
Ik ben ook trots op je! You did it!
Haha nouja , vooral op het station als ik een man van middelbare leeftijd in zn eentje een broodje zie eten wat hij heeft gekocht. Dan denk ik aahw. Niet omdat ik hem dan zielig vind maar ik vind het een ontroerend beeld.
Gefeliciteerd!
Waarom kan je eigenlijk niet je eigen naam houden?
Onlangs keek ik een programma waar ze zusters verschillende vragen stelden en vond het echt heel interessant om te zien eigenlijk.
Gefeliciteerd! Ik wist helemaal niet dat je zwanger was!
Ahh @grace wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd met jullie zoon! En wat een forum verrassing zeg, moet ineens denken toen quantum zo casual iets zei over haar zwangere buik en dan het hele forum iets had van huh?
hahah ik heb dit ook!!! Bij mannen vanaf een jaar of 50 ofzo haaha