Ohh wat leuk, gefeli!!
Gefeliciteerd!!
Het is een mooie naam! Ik ga hem natuurlijk niet delen, maar het is een bepaalde titel van Maria in het Spaans. Niet een bekende titel, maar wel mooi. Ze hebben allemaal een titel van Maria trouwens, dat hoort bij die orde. Ik ben ook blij dat het Spaans is, dat is toch minder bevreemdend dan dat je iemand echt een woord in het Nederlands moet noemen.
Vaag om dit te anonimiseren maar goed hahaha.
Het is wel verdrietig omdat zij zoals ik haar heb leren kennen dus niet meer echt bestaat, omdat ze echt anders heet.
Wow @grace ik vroeg me al af hoe het die struggles ging, goed dus! Wauw, gefeliciteerd! Is het een rooie?
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd!
Aaah wat leuk @grace! Gefeliciteerd!
Vanmiddag zijn we voor het eerst sinds corona weer heel eventjes op stap geweest met mijn schoonvader. Hij zit al bijna 2 jaar inmiddels aan de chemo en hij durfde de afgelopen periode echt niet de deur uit, maar nu wilde hij het ineens wel heel graag, want ja, hoe lang gaat dit allemaal nog duren? En komende week begint hij aan een de volgende dosis, dus hij voelt zich nu in de rustweek wel even oké. Dus we zijn in Volendam eventjes een visje wezen eten en hebben over de dijk gelopen. Was echt kort, maar zo’n ontzettende overwinning voor hem. Voelde echt fijn om hem weer even op te zien bloeien zo.
@grace Ahaa dus toch had al iets voorbij zien komen op insta maar dacht miss heb ik t gedroomt. Gefelii
Waarom vind ik het toch zo aandoenlijk als ik een man een broodje zie eten op het station oid. Ik vind dat iets heel ontroerends hebben, slaat nergens op. Maar toch
Alleen op het station of gewoon op alle openbare plekken? Niet ih restaurant
Alleen een broodje of ook andere foods?
Ik ben ook trots op je! You did it!
Haha nouja , vooral op het station als ik een man van middelbare leeftijd in zn eentje een broodje zie eten wat hij heeft gekocht. Dan denk ik aahw. Niet omdat ik hem dan zielig vind maar ik vind het een ontroerend beeld.
Gefeliciteerd!