Wat naar. Ik vond ook laatst zo’n soort document (wel met een andere strekking) en dat hakte er toch wel in. Sterkte 

De eerste films die mijn vader mij liet kijken waren films zoals The Gremlins, Chucky en Arachnophobia. stond er als klein kind ook eerst niet bij hoe eng je die films moest vinden maar ik vond ze vooral grappig. 
Ik vind het gewoon zo bizar dat ik 12/13 jaar lang op veel gebieden gewoon mijzelf moest zien te redden terwijl ik nog een kind was en dat er werkelijk niemand was die ingreep of een luisterend oor voor mij was, ook als ik er open over was. Maar anderzijds moet ik niet zeiken want ik ben nu goed terecht gekomen.
Dit was wel het geval met mij en de ‘pittige pizza’ die ik vanavond naar binnen heb gewerkt
Misschien moet je vriend maar gewoon zeggen ‘niet mijn smaak dat soort topics veel plezier ermee’.

Oh die ellende als je daar een foto wou posten. Helemaal uploaden via een andere site. En dan de url kopieren en dat ging altijd mis pff.
Hoe je terecht gekomen bent zegt helemaal niks over de hoeveelheid die je mag zeiken over wat je aangedaan is. Blijft gewoon kut, sterkte 
Ik ga vanavond via Zoom met een goed bevriende collega bijkletsen, maar ga ook daarna nog met een vriend spelletjes spelen. Dus nu zit ik direct al te twijfelen of uur/anderhalf uur bijkletsen wel lang genoeg is, terwijl dat volgens mij echt prima is.
Maar ik ben dus direct bang dat ze verwacht dat we de hele avond gaan kletsen, terwijl ik dat sowieso niet zou verwachten. Waarom ben ik zo.
Ik heb wel eens gesprekken gehad met mensen die hetzelfde hadden gemaakt en/of deels dezelfde lichamelijke problemen hadden en dan voelde ik mij toch een beetje bezwaard om over mijn huidige situatie te vertellen omdat de meeste mensen daar het er veel slechter van afbrachten. Maar eigenlijk gaat mijn cavia is doder niet voor alles op.
Jazeker, ontkent hij ook niet
Mijn god ze zijn hier sinds deze week zo hard met vuurwerk aan het knallen. Andere jaren was het nooit zo erg. Of iedereen heeft opeens mega veel schijt gekregen aan dat vuurwerkverbod of ze gaan het nu allemaal snel op maken. Beter hebben ze ook nog wat siervuurwerk, is tenminste nog leuk om te zien
Hier, achter mijn huis, lopen ze ook te kutten met vuurwerk. 
Pfff die kut jochies in de buurt zijn weer bezig, hele harde vuurwerk knallen 
Lol ik lees nu de berichten boven me terwijl ik dit typ

Hahaha hier zijn ze ook flink bezig, wonen jullie allemaal bij mij in de buurt 
Hier ook al haha
Haha wonen we allemaal bij elkaar in de straat? Ik zei net al tegen m’n vriend zo dat moet wel een hele lading drugs zijn
Bij mij ook vet veel vuurwerk het laatste uur!
zal er dan weer een protest zijn ofzo want hier werd net ook afgestoken.