Nou zeg dat, lagen we inderdaad maar weer in de kreukels.
Zo zie ik er tegenwoordig elke ochtend uit. Ik drink al een hele tijd niet meer
Je ziet ook gewoon aan deze foto dat hij naar die keuken is gestrompelt.
Net met rondje wandelen (hond) was de lucht zo mooi
Ik ben met mijn kerstlijst bezig, en ik vroeg me af. Heeft er hier iemand een elektrische peper-en zout molen?
Ik heb een nieuwe set nodig, en kwam ineens van Ad Hoc en Peugeot die elektrische tegen. Helemaal fancy, maar werkt dat een beetje fijn?
Omg I need it
Ik ben wel geïnteresseerd alsnog haha maar krijg je dan een stuk vlees van een rib? Zonder botjes?
Pech? Eindelijk een burger waar ze wel genoeg saus op doen.
Jaaa mijn appie heeft sinds net weer de cinnamon coca cola
Mijn ouders hebben een elektrische pepermolen van de Bijenkorf, volgens mij adhoc, en die is wel heel fijn, je drukt op het knopje en het wordt gemalen en er zit een lampje in.
Die hebben ze het hele jaar door bij de Jumbo van eigen merk
Jaa, zat ook naar die te kijken! Die Peugeot krijgt mega goede reviews maarja, wel 2 x zo duur en vraag me af of dat het waard is. Las bij Ad Hoc alleen 1x dat er vrij veel zout per maling kwam, maar mss is dat gewoon door een flauw persoon geschreven.
Mijn moeder wss
Ha, waar moet je dat voor gebruiken? Zodat je beter kan richten waar je je peper overheen strooit?
Het voelt echt alsof ik ben vergeten hoe ik normaal kan eten. Ik bijt echt constant op m’n wangen, au.
Of m’n wangen zijn gewoon te dik geworden. Dat kan ook.
Ja Martijn heeft al gezegd dat het een vruchtbaar jaar is.
Ik zou gaan sporten maar ik heb spierpijn en ik zit zo lekker tegen de verwarming
Wees voorbereid op twintig eenentwintig. Wat nog langer is.
Help m’n chromecast is ziek iedereen heeft groene hoofden en de lucht is roze
Google helpt niet ik vind het zo irritaaaaaant
Hoogtepuntje vandaag hoor. We hebben Patty Brard in het wild gespot. Ze zei zelfs hallo. Dit is mijn weakest claim to fame.