Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

McRib heb ik nooit gehad. Ik wil gewoon de chicken sensation terug.

12 likes

Jeetje hallmark heeft nog steeds van die afgezaagde geboortekaartjes. Welkom lief meisje, welkom stoere jongen. Ja stoer joh in je wieg te liggen krijsen en schijten.

34 likes

Oooo ik mis de McRib. Maar ik ben bang dat als ik het nu eet ik het niet meer lekker vind omdat ik het te veel hb gehyped.

2 likes

Ik besefte me net dat het volgende week al december is. Echt hoe dan. Mijn tijdsbesef is in maart achtergebleven.

17 likes

In Duitsland hebben ze die nog toch?

Oh nvm heb even 3 berichten naar boven gelezen :joy::joy:

Denk je alles gehad te hebben in 2020 zie je Martijn KrabbĂ© voorbij komen op Birckenstocks (videoland; de aflevering ‘kijken zonder kopen’ vanavond).

14 likes

Jaa echt precies ditzelfde dacht ik gisteren ook toen ik een kaartje wilde kopen voor mijn nieuwe achternichtje. Alles voor meisjes was roze en schattig en voor jongens alles blauw en stoer etc. Waarom niet gewoon leuk geel of groen of een andere kleur. Van die 30 kaartjes per jongen/meisje was letterlijk alles blauw/roze in de winkel waar ik was, stom.

2 likes

Zat er in jouw beleving ook zo ziek veel saus op? Of had ik pech?

Ik heb vandaag leren hoepelen.

7 likes

Jaaaaa! Die was zo lekker. Echt jammer dat ze die niet meer hebben.

1 like

Bleh, m’n kutgevoel van afgelopen vrijdag alweer gaat eigenlijk maar niet weg. Kut kut kutzooi, krijg mezelf er even niet uit. Dus nu wachten tot 17.00, en dan race ik naar vrienden toe om daar mee te eten en lekker en potje te huilen en klagen. Hopelijk lucht het op en zorgt het ervoor dat ik me even minder alleen voel

4 likes

Ik heb elk jaar wel last van een winterdip, maar dit jaar is het wel echt extreem. Wordt helemaal gek van mezelf.

2 likes

Nee normaal, zoals McChicken bijv. :yum:

Bah ja echt. Je zou denken dat dat wel een keer veranderd zou zijn. Ik heb u voor een kaartje gekozen die wel in beide versies was maar op de 1 stond welcome babyboy en op de andere welcome babygirl. Dat was dan ook het enige verschil. En de kleuren waren zwart wit rood en beige.

1 like

Mijn vriend heeft voor het eerst avonddiensten. Ik ben dus nu alleen thuis en ik vind het stom.

Door corona werk ik thuis en heb ik hem nog gezien. Scheelt wel voor een eerste keer, maar dan nog.

Ik herken dit! Ik ben best bekend met depressieve episodes, maar dit jaar is het echt erg. Ik was afgelopen dagen ook heel verdrietig?! Zo ontzettend neerslachtig.

2 likes

Dan had ik pech. :cry:

Erger dan dit kan het niet zijn:

Was altijd mijn favoriete foto om aan te geven dat ik brak was en in de kreukels lag. Lang geleden, in 2019.

58 likes

Haha in dit boerendorp komt helaas niet zoveel. Maar ik ga wat lekker koken hoop ik. Euh mijn vriend kookt dus normaal :smiley:

1 like

ik heb hierheen sticker van op de app, my everyday mood

4 likes