Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Oh ik vroeg me al af wat dit was. Dacht gewoon water :stuck_out_tongue:

Haha nee ze gaf 't gewoon en ze zei uitspugen in de eierdoos. Maar was helemaal bezig met al die nieuwe regels dat ik het gewoon in de wasbak uitspuugde :woozy_face:

1 like

Hier is dat ook niet verteld! @monkeyslut ik had het trouwens niet goed verstaan; of je het moest doorslikken of snel moest uit spugen. Ik had geen idee en dacht nou houd het wel in mijn mond tot ze zegt wat ik ermee moet doen :sweat_smile: Was echt lang wel.

1 like

Nee, het was in Rotterdam.

Ik ga geliiiijk al die spullen halen.

14 likes

Nee schat, dit werkt niet voor ons witte spoken. Wij zijn gedoemd

3 likes

Ja dat was smerig inderdaad. Maar uiteindelijk was het helemaal niet zo streng en werd ik niet eens getemperatuurd, deceptie had me er helemaal op voorbereid.

1 like

Ik heb thuis les en leef alleen maar toe naar de eetmomenten. Bijna lunchen (languit op de bank)!:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag joh. Zou het liefste weer terug in bed gaan liggen, maarja, work work work

1 like

godver, ik heb gister mijn haar laten knippen en ik wilde een lange bob, ik ben eruit gekomen met een korte bob en nu de volgende dag lijk ik echt op een playmobil poppetje :triumph:

8cf11479f0e946db48cda84a6be07b93
Ff je zonnebril op en de look is af.

Maar is het echt heel kort? Of moet je het nog op je eigen manier stylen?

3 likes

Ik had juist wel zin in vandaag maar ik ben echt niet vooruit te branden, heb al mega hoofdpijn sinds de wekker ging. Gelukkig thuisstage vandaag!

Ik ben ook als een zombie wakker geworden vandaag, met hoofd- en nekpijn. Stomme grauwe dag ook terwijl ik vandaag lekker mooi daglicht nodig had voor een projectje. Nu al een kutdag!
Gelukkig gaan we vanmiddag een foodtruck bezichtigen (!!!) dus ik heb goede hoop dat het toch nog een leuke middag gaat worden.

2 likes

hahaha ja dit ben ik ongeveer! Het is echt heel kort, net iets onder mijn kin want het krult dus heel erg naar binnen…Moet het maar goed gaan stylen met een krultang of zo’n wand denk ik, ben er niet zo’n held in, ff in het haartopic vragen :sweat_smile:

2 likes

Huub Stapel in Amsterdamned😁

Foodtruck voor je mama’s project?

Maar je weet wel meteen dat je je reuk niet kwijt bent door corona. Dat is dan wel weer prettig. Of niet :sick: Sterkte

1 like

Haha mooie ondertiteling ook als hij zegt ā€˜chanel’

28 likes

Ah zo schattig, mijn vriend heeft zijn functioneringsgesprek (ik zit apart maar hij heeft een luide stem) en het gaat tot nu toe bijna alleen maar over onze baby, vooral vanuit de werkgever :sweat_smile:. Ik heb ook voor dezelfde werkgever gewerkt (daar kennen wij elkaar van), maar een apart moment om over co-sleepen te praten :laughing:. Wij/hij hebben/heeft het vorige week op zijn werk verteld in verwachting te zijn, haha.

23 likes

Heb dit blok al 3 lessen geskipt en zit al over de helft van de maximale afwezigheid terwijl ik nog tot eind januari moet. En de enige reden dat ik lessen oversla is omdat ik gewoon geen zin heb, ben zo bizar ongemotiveerd :sob:

Wel een sportles gedaan net om m’n luiheid een beetje compenseren.