Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik moet zo naar de tandarts en op de website staat dat ze je temperatuur meten bij binnenkomst. Heb ik nog nergens gehoord of meegemaakt in NL tijdens corona.

Bij mij op kantoor wordt dat al maanden gedaan :stuck_out_tongue: (net zoals mondkapjes), maar toen ik laatst bij de tandarts was waren ze ook super streng!!

Je moest in je auto blijven wachten tot ze je belde, dan moest je desinfecteren, je werd getemperatuurd en dan mocht je binnenkomen. De huisarts was lang niet zo streng. :stuck_out_tongue:

O echt op kantoor joh?

Ik was ook verbaasd maar eigenlijk is het wel logisch dat ze juist bij de tandarts zo streng zijn, ze zitten wel de hele tijd in monden te werken natuurlijk. De huisarts ziet veel mensen toch maar 10 minuten en komt bij de meesten niet in aanraking met speeksel, dus voor virusoverdracht is de tandarts wel het meest risicovol natuurlijk.

1 like

Ik moest dat laatst ook bij de fysio maar had het bloedheet van het fietsen dus dacht als ie dan maar niet omhoog is gegaan, maar zo werkt dat natuurlijk niet meteen :joy:

Success bij de tandarts!

1 like

Ja, ik werk in een voedingsmiddelenbedrijf en in de eerste golf waren er een aantal gesloten vanwege uitbraken, vandaar dat ze extra maatregels hebben genomen! In het begin kwamen er mensen langs die je steekproefsgewijs temperatuurde, maar nu is er gewoon een apparaat bij de deur. En die mondkapjes zijn verplicht zodra je opstaat van je bureau! Daar wen je ook snel aan. We hebben inmiddels zelfs een teststraat, zodat mensen niet lang hoeven te wachten op een test! Ik vind het juist heel fijn dat ze zo voorzichtig zijn.

1 like

Sjongejonge, ik moest dit 3 keer oploaden ? Toen ik het printscreende lukte het wel. Wilde alleen maar delen dat ik watermeloen mis en dit drankje me heel goor lijkt maar toch heb gekocht. Geef mij watermeloen :cry:

Ik zag wel een video dat mensen een koud flesje water tegen hun hoofd deden en dat dat wel hielp? Dus eerst waren ze te warm en na het flesje mochten ze wel naar binnen. Is toch gewoon schijnveiligheid haha

Nee het is niet privé.

Nee.

Oh ik vroeg me al af wat dit was. Dacht gewoon water :stuck_out_tongue:

Haha nee ze gaf 't gewoon en ze zei uitspugen in de eierdoos. Maar was helemaal bezig met al die nieuwe regels dat ik het gewoon in de wasbak uitspuugde :woozy_face:

1 like

Hier is dat ook niet verteld! @monkeyslut ik had het trouwens niet goed verstaan; of je het moest doorslikken of snel moest uit spugen. Ik had geen idee en dacht nou houd het wel in mijn mond tot ze zegt wat ik ermee moet doen :sweat_smile: Was echt lang wel.

1 like

Nee, het was in Rotterdam.

Ik ga geliiiijk al die spullen halen.

14 likes

Nee schat, dit werkt niet voor ons witte spoken. Wij zijn gedoemd

3 likes

Ja dat was smerig inderdaad. Maar uiteindelijk was het helemaal niet zo streng en werd ik niet eens getemperatuurd, deceptie had me er helemaal op voorbereid.

1 like

Ik heb thuis les en leef alleen maar toe naar de eetmomenten. Bijna lunchen (languit op de bank)!:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag joh. Zou het liefste weer terug in bed gaan liggen, maarja, work work work

1 like

godver, ik heb gister mijn haar laten knippen en ik wilde een lange bob, ik ben eruit gekomen met een korte bob en nu de volgende dag lijk ik echt op een playmobil poppetje :triumph:

8cf11479f0e946db48cda84a6be07b93
Ff je zonnebril op en de look is af.

Maar is het echt heel kort? Of moet je het nog op je eigen manier stylen?

3 likes