Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Dat is idd heel hatelijk. Miss een idee voor de volgende keer is zeggen ja is prima dat je me zo belt, 10:00u doen? Of een of andere andere tijd.

Ja zoiets ga ik de volgende keer wel zeggen! Ze heeft net gebeld en het was inderdaad niks ergs gelukkig.

2 likes

Yessss mijn oksel is veilig. Na weken in afwachting duidelijkheid. :slight_smile:

Edit: en dankjewel voor de nieuwe titel.

42 likes

Ik heb dit eens bij een leidinggevende aangegeven dat ik daar niet tegen kan. Sinds dien houdt mijn leidinggevende daar rekening mee.
Alsin dus niet aan mij vragen om 0900 in de ochtend dat hij/zij mij wilt spreken na de pauze om 1300. Zeker als er geen onderwerp bij zit.

• Persoon wilde mij toen een compliment geven :stuck_out_tongue: ik de hele dag in de stress.
5 likes

Sow het foute uur is lekker vandaag, ik stuiter door het huis. :partying_face:

2 likes

Ik heb normaal een vaste bezorger (wat oudere man, altijd vrolijk en aardig). Nou dit keer was het dus een super aantrekkelijke man van mijn leeftijd die ik nog nooit eerder heb gezien. Hoe ik de deur open deed? In mijn pyjama, sloffen en een hoofd dat verklapt dat ik tot 4 uur vannacht op TikTok heb liggen scrollen. This is why I’m single.

14 likes

Eindelijk voel ik me na een lange tijd weer wat beter. Ik ben inmiddels een paar maanden afgestudeerd en het vinden van een baan wil maar niet vlotten in deze tijd. Ik kon mezelf gelukkig met wat andere dingen bezighouden, maar ik voel me sinds mijn afstuderen al erg angstig, somber en ik heb het gevoel nergens meer van te kunnen genieten. Constant het gevoel te hebben mislukt te zijn, het gevoel dat ik me nuttig moet maken. Op mijn verjaardag heb ik heel veel gehuild. Nu, sinds een dag of twee, voel ik me ineens lichter, vrolijker en minster angstig. Geen idee waardoor, maar fijn is het wel :slight_smile:

17 likes

Dit is pas mijn eerste werkdag deze week, want ik was gisteren en eergisteren vrij, maar ik ben er nu al helemaal klaar mee. Ik wil gewoon een maand vakantie, waarbij m’n mailbox wordt afgesloten, zodat ik na de vakantie helemaal nergens mee wordt lastiggevallen.

5 likes

Is het te druk en/of vind je het werk niet leuk? Klinkt stressvol…

Super lief, dank je wel.

1 like

Nouuu ik luister bijna elke dag, maar vandaag had ik teams meeting en nu heb ik t gevoel dat ik echt wat gemist heb

1 like

Ik vind m’n werk normaal heel leuk, maar inmiddels al 7 maanden thuiswerken begint me wel op te breken. Ik mis heel erg het contact met collega’s. Er wordt wel geprobeerd om dit met Zoom meetings en zo een beetje op te vullen, maar het is niet hetzelfde als even kunnen langslopen.
En ik vind m’n mailbox stressvol. Normaal kan ik daar wel mee dealen, maar door die dagen vrij is het extra opgehoopt.

Het gaat verder wel okƩ en ik denk niet dat ik overbelast ben of teveel stress heb, maar soms kan ik me gewoon echt even kut voelen over corona en de gevolgen die dit allemaal heeft, vooral nu er voorlopig echt nog geen duidelijk eind aan lijkt te zijn.

2 likes

Ik heb als verrassing een heel pakket met alcoholvrije bieren en andere lekkere drankjes besteld voor ik en mijn man. Enorme doos, vet zwaar en er kwam zo’n leuke meneer het bezorgen. Helemaal blij dat ik mijn id al klaar had, kletspraat over dat je nu online alles kan bestellen en dat voor ā€˜de jeugd’ een nieuwe mogelijkheid is om aan drank te komen. En toen over onze vloer (oude granieten vloer) en dat ie laatst bij iemand bezorgd had die sowiets nieuw had laten leggen. Haha, zo cute. Eindelijk eens niet een gehaaste bezorger en meteen een goede start van mijn dag. :slight_smile:

5 likes

Ik ben soms een beetje overweldigd door de Lush-medewerkers, maar ik had nu zo’n lieverd. Uiteindelijk heb ik meer gezichtsmasker als proefje dan mijn eigen aankoop. En het product waar ik voor kwam is uit de collectie, maar we hebben samen een vervanger gezocht. Het goedkoopste product, dus niet dat verkoperige.

7 likes

Ik ben niet vooruit te branden vandaag. Ik heb het ook koud. Ik wil zo graag naar huis en dan warm douchen.

Ik ben nu 5 HELE MAANDEN niet actief geweest op het forum vanwege een blessure waardoor ik niet achter de computer kon en ik vond het deels beter voor mezelf want ik was best verslaafd

Maar nu met alle shit in de wereld gaande merk ik weer dat ik behoefte heb aan iedereen hier :sweat_smile: En nu weet ik niet wat ik moet doen en of ik weer moet forummen want ik zat echt ZO VEEL uur op mijn telefoon en was zo niet productief altijd.

Maar ik heb nu zelfs geen toegang meer tot de member only topics vanwege mijn inactivteit en i can’t with that :pleading_face:

47 likes

Omg mijn werk heeft een Surinaamse vrouw aangenomen om te gaan koken. :drooling_face: Voor ons maar ook voor andere plekken wat ze dan tegen betaling doet, beetje een bedrijfje wat ze opstart via ons.

Ze was vandaag nog druk bezig met de keuken helemaal ontsmetten maar ik hoop zo dat er morgen lekkere lunch is haha (wel tegen betaling hoor). En iemand anders die ik ken gaat een bakkerij beginnen daar, lekker lekker.

9 likes

Ik heb zo slecht geslapen vannacht, heb alles al gedaan wat ik vandaag wilde doen dussssss ik ga een dutje doen.
afbeelding
Heb trouwens ook gewoon vakantie dus hoef me niet eens te verantwoorden

21 likes

Het is 24 graden in mijn huis, thanks zon

Ik zag op instagram dat iemand bij zichzelf een gezichtsmassage gaf. Toen dacht ik, laat ik dat ook eens proberen. Nu heb ik een mega rode vlek op mijn wang en dat was niet wat ik voor ogen had.

8 likes