Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik ben vandaag echt niet vooruit te branden

Ik wilde een beetje trollen in de buurt fb-groep, maar werd terug gefloten door mijn vriend. Jammer, het is soms zo vermakelijk om op een lijpe buurvrouw met luxe problemen te reageren.

Edit: ik moet echt iets nuttigs met mijn herfstvakantie gaan doen haha.

8 likes

Jouw vriend is een party pooper. Just saying.

5 likes

Hmm, ik herken dit helemaal niet. Ik denk dat je wellicht ook moet relativeren dat men op social media vaak alleen de goede dingen deelt, en niet wat minder goed gaat. Ook in real life, ja als ik echt heftige problemen heb met mijn man dan bespreek ik dat wel met een beste vriendin, maar niet met oppervlakkige contacten.
Wat ik wil zeggen is, het hoeft niet zo te zijn dat jij je er zo ook onder zal gaan voelen een relatie is immer niet perfect, discussies horen er ook gewoon bij.

1 like

Ik ben de hele week naar online mastervoorlichtingen aan het kijken maar weet gewoon echttt niet wat ik wil gaan doen, wat een drama

Wow had even error in m’n hoofd, ik las magic wand en dacht huh, waarom gebruikt ze die om hummus te maken? Of is dat synoniem voor iets anders? Maar ik had gewoon poep in m’n ogen :+1:

4 likes

Ik had deze ook gemaakt en het was echt het jammerste moment om erachter te komen dat ik tahini definitief niet lekker vind.

Maar ik heb die hele emmer aan een vriendin gegeven en die was er heel blij mee, haha.

1 like

Aah ik heb dit recept al vaak voorbij zien komen maar ik zie nu pas dat het gebaseerd is op de hummus van Abu Hassan in Jaffa, dat was echt de beste hummus ervaring van mijn levennnn :two_hearts: ik wil dit nu ook maken

1 like

Zit er aan te denken om even tot 2021 mn dans lessen te stoppen. Ik kan toch niet naar feesten dus waar doe ik het voor. Plus ik heb een danspartner die er maar 1 of 2x per maand is en ik ga me niet scheel betalen om maar 1 of 2x echt te kunnen dansen. En elke x die aangepaste regels vind ik zo kut en stressvol haha.
Ik snap heel goed dat het moet maar het maakt het er niet leuker op. Dus dan kan ik maar beter even stoppen.

3 likes

Dit klinkt echt verschrikkelijk. De vis is gelukkig van zijn lijden verlost. Ik heb wel eens gelezen dat je een vis ook kunt euthanaseren met kruidnagelolie. Mocht je ooit een andere vis moeten euthanaseren, is dat misschien een minder bloederige oplossing :sweat_smile:

1 like

Ik zit in de virtuele wachtkamer van de huisarts en als wachtscherm hebben ze ook echt een foto van de wachtkamer gemaakt :joy:

69 likes

Wat rot zeg maar wel goed van je. Ik heb laatst een half dode muis die mijn kat mee had genomen uit z’n lijden verlost op een zelfde manier. In mijn top drie dingen die ik hoop nooit meer te moeten doen.

Ik heb ook zo lang getwijfeld en uiteindelijk een jaar extra bachelor gedaan en een fulltime bestuursjaar voor ik er echt aan durfde te beginnen haha… Maar ik was uiteindelijk superblij met m’n master dus er is ook hoop voor de besluitelozen!!

Ja ik zit ook in een bestuursjaar hahaha! Ik probeer ook echt breed te blijven kijken maar baankans maakt bij een master ook direct veel meer uit dan bij een bachelor, wat in mijn vakgebied al niet geweldig is. En wellicht wil ik zelfs wel 2 masters doen. Maar ik hoop dat het bij mij net zo uitpakt als bij jou haha!

Voor wie toch even een leuk filmpje wilt zien vandaag;

8 likes

Dit was precies mijn eerste gedachte… Dirty minds think alike?

tenor (1)

3 likes

Ik kan het woord snotterig NIET MEER AAN. Opbokken met dat woord ik wil het niet meer horen. Weg ermee.

2 likes

Is het forum overbelast wegens het Amerikaanse verkiezingen topic of is er ergens anders iets gaande?

Beter dan ā€˜ziekjes’

1 like