Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Hahaha ik moest heel hard om lachen, ik vind dat vingertje op het eind het engste trouwens.

5 likes

Wat zijn bankstellen doorgaans deur joh. Of ik heb een dure smaak? Bedragen boven de 2500, vind ik best wat geld. Ik schrik elke keer als ik op het prijskaartje kijk.

Er vroeg net een klant of ik mijn mondkapje af wilde zetten, omdat ze wilde zien wie ik was. Eh nee dat ga ik niet doen :woozy_face:

11 likes

ZE PAKKEN ALLES VAN ONS AF!

20 likes

Maar… dat is… TRADITIE

13 likes

ROVERHEID!!!

12 likes

Wijngaarden Zaanse Mayo (paarse tube) voor zoete mayo, Hellmans Vegan voor wat frissere

1 like

Ik heb soms dat als ik veel doe op een dag ik aan het eind van de dag bijna vergeet wat ik allemaal gedaan heb. Dan zit ik op de bank en dan denk ik oh ja heb ook gewerkt vandaag. Zou dit een teken zijn van een te drukke planning? :face_with_monocle:

Omg ik heb net 15cm van mn haar geknipt. Nu doe ik dat denk al 2 jaar zelf. Maar misschien had ik iets minder moeten doen. Of ik had door moeten sparen om t te doneren. Maar was het zo zat. Alleen vind ik t erg kort nu. First world problems wel.

1 like

Er stond net een kind van ongeveer 10 aan de deur met pakketjes voor de buren. Ik snap er niet zoveel van, maar heb de pakketjes maar aangenomen.

Oliehoorn vegan mayo (als je in Jumbo bent, andere hebben die nog niet)

1 like

Ik vind het internet eng. Heb ik sinds een paar dagen een undercut. Nergens naar iets gezocht of gerelateerde woorden getypt en nu word ik overal achtervolgd op het web door tondeuzes als ik geen adblock etc aan heb staan. :flushed:

5 likes

Ik zat nog te denken of ik dat spinnenartikel zou durven aanklikken, toen zag ik dit met een half oog en smeet ik mijn telefoon haast door de kamer van schrik :joy:

2 likes

Officieel overspannen thuis. In een nieuwe stad in een ander land dan waar ik de afgelopen vier jaar heb doorgebracht en al mijn sociale contacten had.
Kut.

2 likes

Ik was aan het wandelen met mijn moeder en toen zei ze opeens dat ik eens moest nadenken over online daten?!?!? ALARM! ALARM!
Ze is bang dat ik alleen eindig (jup ik ook) maar online daten? nah no thanks. Veel te bang voor dat. En sowieso buiten tinder, zitten daar twintigers op?

Hmm ik heb zin om pannenkoeken te bakken maar ik heb zin in iets bijzonderders dan alle standaarddingen. Wat zijn jullie favo’s? Mag zowel hartig als zoet

Ik ga zo Surinaams halen :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

5 likes

Appelmoes

1 like

:heart: wat klote joh! Veel sterkte

Is je adres nog hetzelfde als destijds, dan ga ik je een kerstkaartje sturen :smiling_face_with_three_hearts:

Ahh lief. Als destijds mijn adres in NL is wel ja!

1 like