Thanks. Ik heb op mijn 19e al een burn out gehad, maar nu ben ik wel minder ver heen. Wat ik wel frustrerend vind is dat dit wel echt als falen voelt, al weet ik echt niet wat ik anders had kunnen doen. De vorige keer had ik gewoon teveel gedaan en nu teveel meegemaakt, als dat logisch klinkt. Ik weet echt niet of en hoe dit te voorkomen was geweest.
@GroenTakje lief!! Ik dm mijn adres.
@Lentex dankjewel. Ik vind je lief
Mijn vriend is lekker aan het zingen op muziek en reageerde niet op mijn roepen. Heb toen Frans Bauer, heb je even voor mij via spotify opgezet en dat werd afgespeeld bij hem. Toen kwam ie wel. Als het werkt is het niet dom.
Dingen meemaken heeft ook een heel grote impact, niet te hard zijn voor jezelf! Veel sterkte!
Bedankt voor de pannenkoekeninspiratie! Het wordt
Vegaspek stroop
Vegaspek kaas
Bruine suiker rum limoen
Appel kaneel
Stoofperen met ijs
Nou hopen dat het allemaal gaat passen
Ik hoop niet het vega spek van de ah boterhamvlees selectie want dan moet ik je waarschuwen
Deze dag / avond is zoooooo saai en zou eigenlijk al wel willen slapen. Maarja gegarandeerd dat ik dan midden in de nacht wakker kom te liggen Dus nog vol zien te houden tot een iets meer acceptabele tijd
Casa Delicias is chill! En misschien kun je de faciliteiten van CenterParcs Dalen gebruiken. Bowlen en zwemmen kun je daar o.a.
Edit: wacht ik bedenk me net dat zwemmen misschien alleen voor parkgasten is nu
Je kunt ook door mooie oude dorpjes heenrijden zoals Orvelte, Dwingeloo en Gees
Verder is kamp Westerbork erg indrukwekkend en het Hunebed museum leuker dan je zou denken
Nee jumbo maar bedankt voor de waarschuwing
Haha! Ik durfde er al niet meer naar te vragen. Blij dat we weer herenigd zijn met jouw trui
Ja ik schaamde me wel dat ie daar zo oneerbiedig lag
Vanavond ga ik met mijn zusje film kijken en Sinterklaas vieren (met een paar cadeautjes, de rest van de cadeaus doen we met kerst)
Hehe kan ik eindelijk weer zorgeloos slapen.
Haha mijn schoonouders staan in nauw contact met de Sint en gaven een bericht van hem door
Door alle corona valt het niet mee
Maar de sint had toch een idee
Uiteten gaat dit jaar helaas niet lukken
De sint kwam met een oplossing aanrukken
Op je bank rekening vind je een leuk bedrag
Waarmee je lekker (uit)eten mag.
Je moet daarvoor natuurlijk wel ff bellen
Of via thuisbezorgd.nl bestellen
Hopelijk is het voldoende poen
Om dat saampjes of met vrienden te kunnen doen.
Haha zo cute, en dan 50 eu op de rekening Bedankt sinterklaasje
Jawel, haha. Was laatst eens nieuwschierig naar lexa maar daar zit wel het exacte type man wat je ervan verwacht… heb het ook verwijderd, haha. Kan je beter op Bumble kijken
Voor de volgende keer: gedroogde cranberries door het beslag! En dan met suiker
Zo weer pubquizzen!
Ik ben echt verdrietig door recente dingen op werk en gedoe met collega’s/vrienden
Ik vind Waylon zo’n walgelijke vent buhhh
Ja vind het ook zo zielig! Hij doet zijn verhaal wel erg helder, maar het lijkt me ook voor familie en vrienden zo heftig om dat zo te zien. Die verandering lijkt me echt zo erg. Je zwaait je zoon uit naar Duitsland en hij komt zo anders terug…
@tijgerlelie Vroeg ik me ook af? Geen idee of ze een poging hebben gedaan tot. Zou best wel eens met hem willen praten eigenlijk. Op die video uit 2016 komt hij helder genoeg over voor een gesprek. Maargoed die 100 video’s per maand doet me wel vermoeden dat het alleen maar erger is geworden.