Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Appel en stroop. Of een pannenkoek met brie, walnoten en honing. Ik heb nu zin in pannenkoeken

2 likes

Banaan en chocola

1 like

Wtf Evert

12 likes

Heel veel liefs :heart: : en als je erover wilt praten mag je altijd pmen.

1 like

Hey wat super kut zeg. Ik wil je ook een kerstkaartje sturen om je op te vrolijken, mag dat? :evergreen_tree:

1 like

Shit wat kut zeg :heart::heart::heart:

1 like

Spek, appel en stroop.

En toch de pizzapannenkoek, met ui, champignons, paprika, spek, kaas en stroop.

En als toetje een dunne naturel pannenkoek met kristalsuiker.

2 likes

Zo patat eten en ik geloof in mij terugkijken, meer heb ik nu niet nodig

Ik ben zo ziek en kan amper wat binnenhouden al een paar dagen. Dacht oke ben ik tenminste afgevallen. Ben ik serieus 2.5 kg zwaarder :expressionless:

Thanks. Ik heb op mijn 19e al een burn out gehad, maar nu ben ik wel minder ver heen. Wat ik wel frustrerend vind is dat dit wel echt als falen voelt, al weet ik echt niet wat ik anders had kunnen doen. De vorige keer had ik gewoon teveel gedaan en nu teveel meegemaakt, als dat logisch klinkt. Ik weet echt niet of en hoe dit te voorkomen was geweest.
@GroenTakje lief!! Ik dm mijn adres.
@Lentex dankjewel. Ik vind je lief

2 likes

Mijn vriend is lekker aan het zingen op muziek en reageerde niet op mijn roepen. Heb toen Frans Bauer, heb je even voor mij via spotify opgezet en dat werd afgespeeld bij hem. Toen kwam ie wel. Als het werkt is het niet dom.

20 likes

Dingen meemaken heeft ook een heel grote impact, niet te hard zijn voor jezelf! Veel sterkte!

2 likes

Bedankt voor de pannenkoekeninspiratie! Het wordt
Vegaspek stroop
Vegaspek kaas
Bruine suiker rum limoen
Appel kaneel
Stoofperen met ijs

Nou hopen dat het allemaal gaat passen :thumbsup:

17 likes

Ik hoop niet het vega spek van de ah boterhamvlees selectie want dan moet ik je waarschuwen

Deze dag / avond is zoooooo saai en zou eigenlijk al wel willen slapen. Maarja gegarandeerd dat ik dan midden in de nacht wakker kom te liggen :weary: Dus nog vol zien te houden tot een iets meer acceptabele tijd

3 likes

Casa Delicias is chill! En misschien kun je de faciliteiten van CenterParcs Dalen gebruiken. Bowlen en zwemmen kun je daar o.a.

Edit: wacht ik bedenk me net dat zwemmen misschien alleen voor parkgasten is nu

Je kunt ook door mooie oude dorpjes heenrijden zoals Orvelte, Dwingeloo en Gees

Verder is kamp Westerbork erg indrukwekkend en het Hunebed museum leuker dan je zou denken

2 likes

Nee jumbo maar bedankt voor de waarschuwing

2 likes

31 likes

Haha! Ik durfde er al niet meer naar te vragen. Blij dat we weer herenigd zijn met jouw trui :yellow_heart:

2 likes

Ja ik schaamde me wel dat ie daar zo oneerbiedig lag