Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik zat nog te denken of ik dat spinnenartikel zou durven aanklikken, toen zag ik dit met een half oog en smeet ik mijn telefoon haast door de kamer van schrik :joy:

2 likes

Officieel overspannen thuis. In een nieuwe stad in een ander land dan waar ik de afgelopen vier jaar heb doorgebracht en al mijn sociale contacten had.
Kut.

2 likes

Ik was aan het wandelen met mijn moeder en toen zei ze opeens dat ik eens moest nadenken over online daten?!?!? ALARM! ALARM!
Ze is bang dat ik alleen eindig (jup ik ook) maar online daten? nah no thanks. Veel te bang voor dat. En sowieso buiten tinder, zitten daar twintigers op?

Hmm ik heb zin om pannenkoeken te bakken maar ik heb zin in iets bijzonderders dan alle standaarddingen. Wat zijn jullie favo’s? Mag zowel hartig als zoet

Ik ga zo Surinaams halen :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

5 likes

Appelmoes

1 like

:heart: wat klote joh! Veel sterkte

Is je adres nog hetzelfde als destijds, dan ga ik je een kerstkaartje sturen :smiling_face_with_three_hearts:

Ahh lief. Als destijds mijn adres in NL is wel ja!

1 like

Iemand tips hier om leuke dingen te doen in Drenthe (buiten het wandelen) en leuke eettentjes (afhaal, lunch oid) we zitten in de buurt van Coevorden!

We gaan waarschijnlijk sowieso mountainbiken.

Bruine suiker, rum en limoen

En weet niet of je vega bent, maar anders spek met stroop, of spek, dadels(stroop)

Maar fuck dingen als champignons, een pannenkoek is geen pizza.

6 likes

Gember en kaas

1 like

Appel en stroop. Of een pannenkoek met brie, walnoten en honing. Ik heb nu zin in pannenkoeken

2 likes

Banaan en chocola

1 like

Wtf Evert

12 likes

Heel veel liefs :heart: : en als je erover wilt praten mag je altijd pmen.

1 like

Hey wat super kut zeg. Ik wil je ook een kerstkaartje sturen om je op te vrolijken, mag dat? :evergreen_tree:

1 like

Shit wat kut zeg :heart::heart::heart:

1 like

Spek, appel en stroop.

En toch de pizzapannenkoek, met ui, champignons, paprika, spek, kaas en stroop.

En als toetje een dunne naturel pannenkoek met kristalsuiker.

2 likes

Zo patat eten en ik geloof in mij terugkijken, meer heb ik nu niet nodig

Ik ben zo ziek en kan amper wat binnenhouden al een paar dagen. Dacht oke ben ik tenminste afgevallen. Ben ik serieus 2.5 kg zwaarder :expressionless: