ik zag gewoon een ijsvogel net met rondje om voor een plasje van de hond?
Wow
Wie zegt dat ze dat niet doen? Als hij geen behandeling wil en geen direct gevaar is kun je niks.
Zo leuk dit! Net even de uitslag van de staatsloterij gelezen
Ik word helemaal gestoord van de muggen hier in huis In de zomer hadden we bijna niks, en nu zit het hele huis steeds vol. Kwam net na 1 dag weg weer thuis en het eerste wat ik kon doen was 4 muggen doodmeppen in de gang, dus de jacht is meteen weer geopend
hier ook! Heb ook echt weer muggenbulten, zo kut!
Ik zag er gisteren ook een op mijn raam zitten. Gelukkig aan de buitenkant. Heel de zomer niks gezien en dan nu???
Nah leuk geprobeerd, ik zou alsnog scheef knippen
Maar knip je dat dan echt? Ik doe altijd:
Shit, dit is best wel slim zo langs het bureau.
–
Ik: Ik ga dit weekend mijn bureau verplaatsen
Verplaatst bureau
Also me: I dont like it, fijn die warme benen maar nu hoofdpijn door de warmte.
Verplaatst alles terug
Het was leuk om warme benen te hebben voor een uur. Nu weer terug naar dekentje.
Dan ga ik alsnog scheef
Ik moest gisteren een stuk stof knippen, de stof had grote ruitjes dus je zou zeggen dat die rechte lijnen er wel voor zorgen dat je recht knipt. Nou mooi niet dus, het lijkt van geen kant haha
De kat stond net naast zijn drinkbankje dat leeg was. Dus ik vul dat bakje en wil het terugzetten, maar vervolgens gooi ik per ongeluk al het water over hem heen.
Zeg sorry!
Hoezo? Het wilde toch water?
Ja wel gedaan, maar ik moest ook lachen dus weet niet of hij mij wel geloofde
Aaah wat lief van haar!
Veel plezier vanavond!
Onze nieuwe dyson is begin van de middag bezorgd. Heb vanochtend gewacht met stofzuigen, omdat ik wist dat hij binnen zou komen maar nu moet hij eerst helemaal opgeladen zijn voordat je hem voor de eerste keer gebruikt. Duurt langgggg
Ik dacht laat ik ook eens aan Kopen zonder kijken beginnen, kom ik erachter dat Martijn Krabbé het presenteert. Het afvoerputje van de Nederlandse televisie, heb gelijk geen zin meer
Ja deze video is vet creepy maar zo zie ik forummers voor me in hun badje.