Haha! Ik durfde er al niet meer naar te vragen. Blij dat we weer herenigd zijn met jouw trui
Ja ik schaamde me wel dat ie daar zo oneerbiedig lag
Vanavond ga ik met mijn zusje film kijken en Sinterklaas vieren (met een paar cadeautjes, de rest van de cadeaus doen we met kerst)
Hehe kan ik eindelijk weer zorgeloos slapen.
Haha mijn schoonouders staan in nauw contact met de Sint en gaven een bericht van hem door
Door alle corona valt het niet mee
Maar de sint had toch een idee
Uiteten gaat dit jaar helaas niet lukken
De sint kwam met een oplossing aanrukken
Op je bank rekening vind je een leuk bedrag
Waarmee je lekker (uit)eten mag.
Je moet daarvoor natuurlijk wel ff bellen
Of via thuisbezorgd.nl bestellen
Hopelijk is het voldoende poen
Om dat saampjes of met vrienden te kunnen doen.
Haha zo cute, en dan 50 eu op de rekening Bedankt sinterklaasje
Jawel, haha. Was laatst eens nieuwschierig naar lexa maar daar zit wel het exacte type man wat je ervan verwacht… heb het ook verwijderd, haha. Kan je beter op Bumble kijken
Voor de volgende keer: gedroogde cranberries door het beslag! En dan met suiker
Zo weer pubquizzen!
Ik ben echt verdrietig door recente dingen op werk en gedoe met collega’s/vrienden
Ik vind Waylon zo’n walgelijke vent buhhh
Ja vind het ook zo zielig! Hij doet zijn verhaal wel erg helder, maar het lijkt me ook voor familie en vrienden zo heftig om dat zo te zien. Die verandering lijkt me echt zo erg. Je zwaait je zoon uit naar Duitsland en hij komt zo anders terug…
@tijgerlelie Vroeg ik me ook af? Geen idee of ze een poging hebben gedaan tot. Zou best wel eens met hem willen praten eigenlijk. Op die video uit 2016 komt hij helder genoeg over voor een gesprek. Maargoed die 100 video’s per maand doet me wel vermoeden dat het alleen maar erger is geworden.
Ja beide, het totaalplaatje
Ugh wat een chille dag. Lekker gewandeld toen de zon nog scheen in het bos, de wijn die ik op de gok kocht is heerlijk, al mijn pannenkoeken lukken echt perfect zoals nooit tevoren, zelfs de eerste, ik ga nog lekker stoofpeertjes eten waar ik al heel lang zin in heb en krijg ook nog 50 euro cadeau en ik hoef er niet eens voor op familiebezoek. Heerlijk. En dan ga ik zo lekker rozig uitbuiken onder een dekentje.
Had allemaal lekkers gekocht om vanavond te eten maar nu heb ik al de hele tijd zo erg last van mn buik Stom. En ik kan ook niet kiezen wat ik wil kijken
Wat ben jij voor mythisch wezen? Dit is een onmogelijke opgave.
Buiten onder mijn raam staan een paar gasten en ze hebben een Akon playlist aanstaan. Echt why Ik zing zo wel ff mee met don’t matter en ghetto (international remix). Zin in.
Ik verveel me
Omg jouw soulmates
Wat vervelend