Wow jarenlang dacht ik dat dit Chris Brown was. Nu kijk ik eens goed en denk ik… huh?! Nee? Dat is hem helemaal niet?
Nu vraag ik me echt af of je bij mij in de buurt woont… Maar misschien is dat tegenwoordig in wel heel veel plaatselijke huis aan huisbladen
Nav jouw bericht ging ik die verleiders opzoeken. Bij allemaal stond in het verhaaltje zo’n beetje wat ze voor werk doen etc. Bij eentje stond er: heeft een periode in Amerika gewoond. Echt zo typisch weer Hoop voor je dat dit niet jouwe was
Ik zit buiten op mijn balkon want ik kan niet meer slapen.
Nou was net op tijd wakker voor Mike Tyson vs Jones jr. Na 2 uur slaap maar wat een vervelende partij zeg. Beetje teleurstellend. Zo welterusten maar weer
8 uur 's ochtend en ik heb al weer gehuild om iets waar ik eigenlijk niet om zou moeten huilen
En toen was mijn weekend alweer voorbij Kan me de laatste keer dat ik een zondag vrij had niet eens meer herinneren. Maaaar heb wel lekker croissantjes in de oven
jaaa <3 eindelijk de warme truien uit de kast. Hopelijk ook nog eens sneeuw dit jaar
Dat is wel echt de enige verleider waarvan ik denk zo hallooooooo.
Opa is vrijdagavond overleden, heel rustig en zonder pijn. Ik heb tot het laatste moment zn hand vast gehouden. We zijn heel verdrietig maar het is goed zo
Je kunt ook nog even met ze bellen of er alsnog mogelijkheden zijn? En kun je niet snoeiafval bij het stort of depot brengen?
Ik ben echt zo benieuwd naar m’n Spotify Wrapped van dit jaar. Normaal weet ik wel wat ik veel geluisterd heb, maar nu is het toch meer een verrassing
Gecondoleerd! Fijn dat je er tot op het laatst voor hem kon zijn
Fijn dat het heel rustig en zonder pijn was en heel mooi dat jij tot het laatste moment zijn hand hebt vastgehouden
Gecondoleerd en veel sterkte!
Zelf naar het stort brengen ?
Ik had vannacht gedroomd dat ik ging trouwen met het beest van de Disney versie van beauty & the beast maar dat hij tijdens de huwelijksnacht opeens veranderde in een hele lelijke man, dat ik maar weer naar huis ging.
Ooeee wat looks betreft vind ik dat zeker de leukste. Prima keus
Wie weet wat voor paddestoel dit is??
Hond heeft er zo een gegeten dus zitten nu bij de spoeddierenarts te wachten.
Die heeft een deuk in het midden, deze juist een bolletje en de onderkant lijkt bruiner bij deze ipv wit