Heel veel sterkte . Fijn dat je nog tot het laatste moment bij hem kon zijn, dat zal hij zeker op prijs hebben gesteld.
Dierenarts wilde niet wachten tot het in dr bloedbaan kwam dus ze heeft nu een braakmedicijn gekregen om het eruit te werken voor de zekerheid
From Senegal to Damsko
Convict
Akon, Ali B and Yes R
Remix
International remix
Love die song
Ik vind het atm zo lastig om met iemand in ƩƩn huis te moeten wonen die nooit doorpakt, altijd klaagt maar nooit de gok waagt. Maar ik moet nog minstens 4 maanden hier wonen.
Zie jullie straks weer
Wel jammer dat ik bijna alles al heb bijgelezen haha
zo lief dit
zijn we al verhuisd?
Vandaag ga ik maar eens mān zomerkleding opbergen en mān winterkleding naar voren leggen zodat ik wat meer overzicht heb.
Mijn winter garderobe is best treurig, ik heb altijd dezelfde truien aan en eigenlijk moet ik wat dingen vervangen omdat ze echt op zijn. Misschien dat ik toch nog iets vind straks.
Ik kan letterlijke elke dag bij iemand eten behalve op woensdag. En toch presteren mensen het dan altijd om te vragen of ik woensdag kan.
Mondkapjes zijn net sokken. Mijn huis eet ze op. Ik ben al 10 herbruikbare kwijt.
Omg ik heb dit ook!
Ah yes we zijn er weer. Ik heb vanaf morgen een target op mijn werk, ik moet 13 sales maken in drie dagen⦠anders is het einde bijbaan Willen jullie voor mij duimen?
Ah wat kut! Is dit de eerste keer dat je het hebt?
Komt vast goed!
GODVER. Ik ben er net achter gekomen dat een veenmol aka een aardkrekel in het engels een potatobug heet!
En ze blijbaar kunnen steken maar verder niet giftig zijn. Nu ff wachten tot het forum het weer doet om dit nieuws te vertellen.
Ik heb 2.5 uur gewacht om dit nieuwtje te droppen pff
Niet.
Ik liep net langs een verse uitgesmeerde hondendrol en die gore lucht wat daar vanaf kwam zit nog steeds in mijn neus
Nu al weer toe aan weekend haha de week moet nog beginnen
Ja ik ben ācaptainā geworden en dit target is vorige week toen ik goed schreef bedacht en ingevoerd dus ik dacht ah no worries maar deze week ging het zoo slecht
Nou⦠ik heb courgetthi met kip gemaakt en kom allemaal harde stukjes plastic tegen⦠weet niet of dit in mn kip of bij de courgette zat.
Laatst kreeg ik al een mail van de jumbo dat er bij hun broodjes plastic zat en nu dit bij mn appie courgette.
Kan ik ze ergens een bericht sturen?