Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Reanimeren is heel zwaar en daardoor is afwisseling nodig. Als iemand kan reanimeren vind ik het niet raar dat ze het verdelen?

2 likes

Nee, ik heb geleerd om altijd met zoveel mogelijk mensen te verdelen om toch kwaliteit te kunnen leveren. Het is echt heeeeel zwaar, dus elk beetje uitrusten tussendoor is meegenomen

2 likes

Precies!

1 like

Werd hier in de buurt veel vuurwerk afgestoken en mijn kat was buiten en vond dat niet zo fijn. Heb dus net met een bakje kattensnoepjes gerammeld buiten (dacht niet dat het zou werken) Maar nu zit hij naast me op de bank :joy: voel me net een katfluisteraar

Oeh, ik voel een titel aankomen: “Kattenfluisteraar”

1 like

Vanochtend door m’n rug gegaan maar ik ga echt niet tegen m’n vriend zeggen dat ‘t wel weer ok gaat. Ik hoef maar te kreunen en ik krijg thee en snacks aangereikt🙃

16 likes

Morgennacht wordt het -5 :scream:

2 likes

Lekker een speciaalbiertje drinken, muziek aan en Rummikub spelen: een prima avond. Mijn vriend en ik houden elke keer de score bij en aan het eind van het jaar hebben we een winnaar. Ik sta achter en vorig jaar heb ik ook verloren, dus moet nog even mijn best doen

12 likes

Ik word volgende week 25, en nu ving ik op dat mijn ouders een advertentie hebben laten plaatsen in het plaatselijke huis aan huisblad om me te feliciteren :flushed:

Ik ben echt bang dat ze daar een of andere belachelijke tekst of slechte (kinder)foto voor hebben gebruikt en dat ik daarop aangesproken ga worden… het blad komt meestal maandagavond of dinsdag pas en kan er nu niet meer iets aan laten doen maar toch… Daarnaast ook bang voor zo’n bord in de tuin, maar die kan ik natuurlijk 's avonds ofzo weer weghalen en dat ziet heel het dorp niet.

12 likes

Oh my god Ik zag vandaag een sjaal hangen met een briefje van pakt mij als je het koud hebt, Ik ken dat concept uit Zeeland en vind het heel leuk dus ik heb die sjaal meegenomen. Maar nu ben ik de instagrampagina aan het opzoeken en is het dus voor daklozen… wat erg omg

35 likes

Morgen de sjaal terughangen? Haha inderdaad vrij gênant maar zo komt hij hopelijk nog bij een persoon terecht die hem echt nodig heeft.

4 likes

Daar worden regelmatig gebreide dingen verspreid gewoon als cadeautje en random act of kindness! Niet voor dakloze mensen maar gewoon voor iedereen… dus ik dacht ja dit zal wel min of meer hetzelfde zijn :joy:

5 likes

Wow jarenlang dacht ik dat dit Chris Brown was. Nu kijk ik eens goed en denk ik… huh?! Nee? Dat is hem helemaal niet?

Nu vraag ik me echt af of je bij mij in de buurt woont… Maar misschien is dat tegenwoordig in wel heel veel plaatselijke huis aan huisbladen

Nav jouw bericht ging ik die verleiders opzoeken. Bij allemaal stond in het verhaaltje zo’n beetje wat ze voor werk doen etc. Bij eentje stond er: heeft een periode in Amerika gewoond. Echt zo typisch weer :facepalm: Hoop voor je dat dit niet jouwe was

2 likes

Ik zit buiten op mijn balkon want ik kan niet meer slapen.

Nou was net op tijd wakker voor Mike Tyson vs Jones jr. Na 2 uur slaap :ok_hand:t4: maar wat een vervelende partij zeg. Beetje teleurstellend. Zo welterusten maar weer

8 uur 's ochtend en ik heb al weer gehuild om iets waar ik eigenlijk niet om zou moeten huilen :tada:

En toen was mijn weekend alweer voorbij :frowning_face: Kan me de laatste keer dat ik een zondag vrij had niet eens meer herinneren. Maaaar heb wel lekker croissantjes in de oven :ok_hand:

jaaa <3 eindelijk de warme truien uit de kast. Hopelijk ook nog eens sneeuw dit jaar

1 like