Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ja! Ik zag ze donderdag in de winkel liggen. Van het merk Watshome in een zwarte verpakking.

1 like

Heeft er toevallig iemand een kortingsbon van ici paris? Ik wil net een parfum bestellen met mijn verjaardagsbon van €5. Blijkt ik 2 dagen te laat :frowning:

Echt jammer dat ik geen (beeld)afspraken heb vandaag. Heb eindelijk mijn haar eens gedaan.

3 likes

Als hij er leuk uit ziet gewoon doen!!

1 like

De ingreep zelf viel mee! Mijn teen is alleen nu enorm dik ingepakt, zo onhandig haha. En ik moet met mijn voet omhoog zitten nu. Ik haat stilzitten.

Fijn dat het meeviel! Heb de ingreep zelf ook meerdere keren gehad, en de nasleep vond ik reuze meevallen gelukkig. Al best snel dat dat grote verband om je teen eraf kan en wat een verademing was dat altijd vergeleken met zo’n pijnlijke ontstoken teen :smiling_face_with_three_hearts: Sterkte met stilzitten vandaag!

1 like

Thanks! Het bloed wel een beetje door, dus net de huisarts gebeld en ze gaat het verband vanmiddag nog even wisselen. En dan vrijdag terug voor controle.

1 like

Met mijn sollicitatie is het niks geworden. Echt zo moe ben ik van elke keer al die afwijzingen. Zit echt bijna te janken omdat ik er zĂł klaar mee ben.

5 likes

Wat jammer dat het niets geworden is! Ik herken het dat je het gevoel hebt dat je wil janken
 ik zit inmiddels al in die fase :pensive: hopelijk heb je snel meer geluk!

Ik wil (nouja moet) echt weer wat gezonder gaan eten en nu zit ik op de bank “hmmmmm zal ik ontbijten met frikandel of met chips” :sweat: Heb het beide niet eens in huis, maar kan aan niks anders denken.

4 likes

zoveel gezeik waar ik achteraan moet. M’n (oude) huisbaas komt op 1 nov aankakken dat iets niet goed is afgeleverd (contract liep op 31/10 af) en hij weigert om in discussie met mij te gaan en wil gewoon 50 euro gelijk inhouden op m’n borg terwijl hij 3 dagen had om aan te geven dat ik nog iets moest fixen. Dus die een brief met alle tegenargumenten gestuurd (hij gaat zelfs tegen z’n eigen contract in en hij is eigenlijk gewoon te laat).
m’n werk die mij met salaris probeert te naaien (in de zorg een grote ramp natuurlijk) maar ik ben er 300 euro op achteruit gegaan terwijl ik hoorde dat een collega wel gewoon haar oude salaris mocht behouden van haar oude baan. Nu ben ik pissig en vat m’n teamleider alles persoonlijk op omdat ik heb gezegd dat het niet eerlijk is. ‘JE ZEGT NU GEWOON DAT IK NIET EERLIJK BEN.’ optyfen. En gezien ik de enige ben die ergens iets van zegt op de afdeling ben ik de lul :stuck_out_tongue:
Dus ben goed chagrijnig vandaag haha.

De afbakbroodjes van de Aldi zijn echt zo goed altijd. Voordeel van thuis zijn: warme broodjes als lunch.

2 likes

Ik heb nog zoveel te doen in huis maar voel me weer zo somber dat ik na de boodschappen maar weer in bed ben gaan liggen


@Fenayi ik ben niet blij met je nieuwe avatar. Vind hem eng

10 likes

Valt wel mee toch? Het is gewoon een skull met vlechtjes. :see_no_evil:

Hmmm broodje knakworst met HEMA saus.

2 likes

Yeeey m’n vriend heeft geen corona :partying_face::partying_face:

28 likes

Ben nu al mentaal op van het communiceren met toxic mensen. Het gesprek zelf snel afgekapt, maar dan ben ik in mn hoofd nog zo ermee bezig. Ben er echt moe van.

1 like

Pffff vandaag is echt een maandag. Niet vooruit te branden, motiviatie ver te zoeken

2 likes

Ik had “geen” niet gezien en dacht okeeeee aparte smiley bij dit bericht :joy:

1 like