Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik had “geen” niet gezien en dacht okeeeee aparte smiley bij dit bericht :joy:

1 like

Aaah zo leuk en lief! Zou zo iets ook eens willen doen voor mensen om mij heen. Maar lijkt me wel mega veel werk.

1 like

DHL heeft ineens besloten sinds een paar weken dat als ik er niet ben dat ze dan het maar bij de buren afleveren maar mweh ik wil hun helemaal niet tot last zijn met mijn pakketjes? :’)

Wat een raar stel vandaag in kopen zonder kijken

1 like

Super, heeft de onderbuurman de hele lockdown in maart z’n huis verbouwd, nu is de buurman eronder maar in de tweede lockdown begonnen met verbouwen. Lekker de hele dag zagen, schuren, boren en nog een aantal ellendige geluiden die ik niet kan plaatsen.

Al 10 x mijn mail gecheckt vandaag voor een bericht over een sollicitatie. Schiet toch eens op met mijn afwijzing zodat ik kan gaan huilen

3 likes

Dan kun je het best een briefje op de deur hangen dat het bij afwezigheid niet bij de buren gekeverd word

1 like

Oh dat is wel slim ja! Maar misschien moet ik eerst vragen of ze er problemen mee heeft haha, ze is wel altijd thuis.

1 like

Ik zit echt een mega infantiel webinar van uwv te kijken, meine gute. Trek die toon echt niet.

‘Ik laat jou nu dit tabblad zien. Ik ben zelf erg gecharmeerd van dit tabblad. Dit kan jou echt gaan helpen. Als jij nu op dit tabblad klikt, zie jij een menu.’

8 likes

Ik zou tussen het studeren door ff snel naar de supermarkt, maar zit nu al een half uur op de bank omdat ik geen zin heb om me om te kleden. Schiet weer lekker op dit :upside_down_face:

1 like

Als ik ergens 2 of meer dingen bestel en ze blijken verschillende levertijden te hebben vind ik het altijd zo jammer dat ze dan elk artikel los opsturen. Kan me herinneren dat je vroeger dan een melding kreeg bij het bestellen van hee, je artikelen kunnen niet tegelijk geleverd, wil je ze een voor een, of allemaal tegelijk op het latere moment? Maar dat zie ik tegenwoordig nergens meer. Ik vind het zo zonde van de verschillende pakketjes, wacht liever gewoon wat langer. Of komt alles sowieso uit verschillende magazijnen ofzo? Denk van niet eigenlijk, wanneer het wel tegelijk op voorraad is zit het namelijk wel bij elkaar. Heb ook wel eens onaangekondigd maar 1 onderdeel ontvangen en toen zat er een briefje in de doos met “sorry, de rest blijkt er door Corona langer over te doen, we sturen alle items zodra het lukt!” En op een mail waarin het bedrijf om feedback over mn bestelling vroeg has ik toen geantwoord dat ik ook helemaal okee was geweest met gewoon een mailtje dat het vertraging oploopt en een voorlopig verwachte datum, in plaats van 3 losse bezorgingen. Het voelt wel klantvriendelijk dat ze hun best doen alles op de eerste gelegenheid bij je te krijgen maar is het milieutechnisch niet beter om het te combineren?

4 likes

Zo’n 4 jaar geleden heb ik voor m’n opleiding ergens stage gelopen en die man die mij toen (deels) begeleidde probeert me continu toe te voegen op Instagram. Iedere keer als ik zijn verzoek verwijder, krijg ik heel snel weer een nieuwe. Gisteren zelfs binnen een kwartier. Dat is toch raar? Ik ben niet met hem gelinkt op Facebook en we hebben ook geen gemeenschappelijke vrienden op Instagram.

1 like

Sowieso zijn die online trainingen van het uwv van een niveau om van te huilen.
Leuk ook dat je iedere keer als je in de ww komt, die weer opnieuw moet doen.

1 like

Ja het moet natuurlijk geschikt zijn voor een extreem brede doelgroep, van laaggeletterden tot professoren dus dat is vrijwel onvermijdelijk natuurlijk. Maar of het erg zinvol is vraag ik me af. Ik heb echt geen webinar van 45 minuten om me te leren hoe ik met 3 kliks door die site heen navigeer, kan beter een sollicitatiebrief schrijven in die tijd. Het werkt in ieder geval wel motiverend om zo snel mogelijk weer uit de ww te komen haha. Maar ik heb in ieder geval wel geleerd dat ik altijd in de landbouw terecht kan :+1:

2 likes

Ik heb gisteren zo’n screeprotector op mijn scherm laten plaatsen, maar dat ding laat nu al helemaal los. Zijn die dingen gewoon zo kut of is deze fout geplaatst?

Ik las ergens hier op het forum dat de film de Holidate leuk was en dat er een super knappe man in speelt. Zit nu anderhalf uur in de film en ben nog steeds op de knappe man aan het wachten. En de leuke film

29 likes

Ik zou denken dat hij slecht geplaatst is geworden. Heb zelf ook altijd een screenprotector, maar heb nog nooit meegemaakt dat eentje (veel) los liet. Waar heb je hem laten plaatsen?

1 like

Lol ik had een tentamen, zegt die vrouw ja je moet minimaal 50 punten hebben en ik had er 52 dus top. Zegt ze daarna: sorry ik bedoel 55 :sweat_smile: ze gaat nu kijken of ze wat voor me kan doen met normering

1 like

Zou het verzoek gewoon open laten staan, dan volgt diegene je niet en kan hij geen nieuw verzoek sturen.

Was even vergeten dat ik toch incognito ben met dat mondkapjes, dus ben bh-loos in mijn panter joggingbroek en grootste winterjas naar de appie gereden. Heerlijk

11 likes