Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Welkom in het jaar 3000! Tenminste, zo voelde ik me toen ik daarstraks wakker werd uit m’n dutje :exploding_head:

3 likes

Ahhhh die reclame van Dirk! Hahaha zo leuk ‘zullen wij een x samen borrelen’ lekker martinnnnn

Ik kreeg met dit weer echt zin in een stamppot en ik zit nu zo hard van mijn stamppot andijvie met vega schnitzel te genieten. Ik moet af en toe even op mijn telefoon anders schuif ik het zo naar binnen

3 likes

Oh god weten jullie nog de horror kerst die ik vorig jaar had met Tattas en te weinig eten. En als toetje een rakketje. We worden weer uitgenodigd en mn moeder heeft gewoon nog hoop dat dat leuk gaat worden…

Ik denk dat 25 december de dag is dat ik corona ga krijgen. Vrijwillig.

21 likes

En anders laat je je die dag testen

1 like

Oke ik kan niet langer de schijn ophouden. Ik ben ka-pot. Werk, mijn ontwrichte ouders en zus, corona, de eenzaamheid, ik kan gewoon niet meer. Ik ben zo zo moe en moet nu voor het eerst in maanden huilen. Ik wil slapen en over een half jaar pas wakker worden. En dat alles dan is geregeld en opgelost aub.

2 likes

Ahhh heb echt een paar keer bijna een traan moeten wegpinken, love Martine.

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #44 (Deel 2).