Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Wilde lekker gaan lopen na twee dagen bankhangen en niks bewegen. Regent het :woman_facepalming:t3: o well dan niet. :roll_eyes:

1 like

Hele nacht bijna niet kunnen slapen en dan vlak voor de wekker in slaap vallen is zo naar, had beter gewoon wakker kunnen blijven. Voel me helemaal ellendig man

4 likes

Precies dit. Half 2 nog een slaappil gepakt en dan om 5:30 de wekker :ok_hand:t3::+1:t3:

Ohh ja dat snap ik. Hoop dat je voor die tijd verhuisd bent dan!

1 like

Wat een nacht :sob: Gelukkig woensdag niet werken!

Hahah nieuw record: 15 min diepe slaap. Dat geloof ik niet helemaal maar het voelt wel als weinig. En nu moet ik de hele week weer om 06:45 eruit en ik haat dit echt zo. Dit gaat niet mijn leven zijn, echt niet. Ik weiger gewoon zo regelmatig te leven (na nov weiger ik, nu wil ik geld)

Ohmygod ben zo gaar, heb net nachtdienst gehad en er zijn gewoon 0 patiënten gekomen. En er hebben er maar 2 (!!!) op onze afdeling liggen. Wat is t vermoeiend om niks te doen in de nacht zeg, gatverdamme

3 likes

Hier ook een onrustig nachtje. Rond 3 uur werd mn vriend wakker met buikpijn, dus ben naar de bank verhuisd (ivm emetofobie). Anders hou ik mezelf gewoon wakker om te horen of er wat met mn vriend gebeurt. Op de bank wel oké doorgeslapen gelukkig!

1 like

Toch nog geweest! :hugs:

3 likes

Effe kijken of een vriendin vandaag mee gaat naar Starbucks. Anders ga ik alleen want ik moet en zal de kerstcollectie zien.

2 likes

oeeeeee kerst collectie <3 send me picsssssss

1 like

Sowieso!

1 like

Wow wat toevallig dat zoveel een rotnacht hebben gehad. Hier nog één :raising_hand_woman:. M’n vriend was aan het snurken en ik kon totaal niet in slaap komen. Om 2.30 maar naar de bank verplaatst en daar half wakker/half slapend de tijd kunnen doorbrengen tot de ochtend.

Nu werken tot 17.30 :sleeping:.

Succes! :slight_smile: en niet uitstellen, komt afstel van :wink:

De komende twee weken wordt de straat achter mijn huis verbouwd, heb mijn noise-cancelling koptelefoon maar weer afgestoft.

Wow wat heerst er. Hier ook tot 02.15 wakker gebleven en vervolgens tijd niet meer in de gaten gehouden, daarna weer wakker geworden om 04.30 tot aan nu.

Ben gelukkig wel vrij dus blijf nu maar even liggen in de hoop dat ik nog wat uurtjes kan slapen.

Ik heb ook vreeee se lijk geslapen en nu een appje van een cliënt dat ie wat met wil drinken bah hoe reageer ik hier netjes op, word hier toch zo naar van

Ik heb gewoon geslapen vannacht :partying_face: woehoeee

Edit: lees net dat het halve forum niet heeft geslapen lijkt echt zo’n nana kijk mij wel lekker slapen :joy:

19 likes

Nou hier nog een van de slecht-geslapen-club. Onze buren zijn verhuisd, maar nu moeten ze hun oude huurhuis (dus naast ons) netjes opleveren. Kennelijk vond deze buurman het een goed idee om het huis te strippen van zondagmiddag 12 uur tot… maandagochtend 4:30!!! Dat is toch belachelijk!! Je gaat toch niet zondag op maandagnacht in je huis KLUSSEN!!! Wauw… En ik was ook te moe en lamlendig om daar echt actie op te ondernemen, dus nu ben ik gaar haha

Ben verhuisd en net voor de eerste keer naar de Lidl geweest in de buurt. Was helemaal gelukkig!

Dit maakt me dus tegenwoordig heel blij :sweat_smile:.

Nu wachten tot de KPN persoon komt en mijn wifi verbinding fixt.

8 likes